DucatiStreetfigher: Ο χαμένος κρίκος της κόκκινης αλυσίδας

DucatiStreetfigher: Ο χαμένος κρίκος της κόκκινης αλυσίδας

Η τελευταία φορά που είδαμε γυμνή και «μάχιμη» μοτοσυκλέτα από την Ducati ήταν το 2015. Το μοτίβο γνώριμο, με τις supersport μοτοσυκλέτες των Ιταλών να απαρνιούνται τα πολλά πλαστικά συνθέτοντας αφαιρετικά την εικόνα του streetfighter. Τι έγινε, όμως, στην Panigale εποχή;

Σχεδιαστικά τέκνα του Damien Basset, τα Streetfighter βασίζονταν στα 1099 και 848 αποδίδοντας 155 και 132 ίππους αντίστοιχα, με ένα στήσιμο που ταίριαζε στις supersport καταβολές των μοντέλων που αποτελούσαν «βάση». Όταν όμως ήρθαν τα Panigale, τα Streetfighter χάθηκαν από την γκάμα της Ducati. Είδαμε, βέβαια, το NVC1199SL, μια custom προσπάθεια με το «καλημέρα».

Στο τότε Tokyo Motor Show(2015) αλλά και στο παρόν, οι Ιάπωνες customάδες της Moto Corse Japan είχαν υποβάλει σε αυστηρή δίαιτα μια Superleggera, δημιουργώντας ένα γυμνό τέρας αγωνιστικών προδιαγραφών. Κάτι που υπερδιπλασίασε την αξία του αρχικού Panigale1199R Superleggera, φτάνοντας το κόστος του NVC1199SL στα 170.000 ευρώ. Και φτάνουμε στη μετέπειτα εποχή. Και άλλα Panigale ήρθαν, χωρίς όμως διάδοχο στα Streetfighter. Η παρουσία των custom γυμνών σαν το προαναφερθέν δείχνει πως ο κόσμος τα ζητάει. Πλέον τα Panigale περνάνε στο μεταβατικό στάδιο των V4 με μεγάλους -προς το παρόν-κυβισμούς.

Μήπως concepts σαν το NVC1199SL έρχονται από το παρελθόν για να δείξουν το μέλλον; Μήπως είναι καπνός που κρύβει πίσω του τη φωτιά ενός νέου μοντέλου; Θα δείξει...

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 16 Μαΐου 2019, 09:00