Honda CBR250RR: Επειδή το ζητάει και η Ευρώπη

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 29 Απριλίου 2019, 11:21
Honda CBR250RR: Επειδή το ζητάει και η Ευρώπη

του Νίκου Βιτσιλάκη

Μια μοτοσυκλέτα κόσμημα, ικανή να αναγεννήσει μια κατηγορία, που μάλλον -και επιτέλους- θα τη δούμε από κοντά το 2020!

Eίναι πραγματικά κρίμα πως το δαιμόνιο αυτό mini supersport, που κυκλοφορεί στην ασιατική αγορά από το 2016, δεν έχει βρει ακόμα το δρόμο του προς τη γηραιά Ήπειρο. Μια πανέμορφη μοτοσυκλέτα της Honda με ατσάλινο πλαίσο χωροδικτύωμα και σχεδίαση εμπνευσμένη από το CBR1000RR, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 250cc με 2ΕΕΚ και 8 βαλβίδες, υγρόψυκτο, με ισχύ 36.3hp(!) στις 12.500rpm και ροπή 22,5Nm (2,5kgm) στις 10.500rpm. Διαθέτει κιβώτιο 6 σχέσεων, ανεστραμμένο πιρούνι (USD), μονό (και ρυθμιζόμενο) αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα (Pro-Link), φρένα “μαργαρίτες” (310mm μπροστά - 240mm πίσω) και δικάναλο ABS.

Επιπρόσθετα, η νέα έκδοση του CBR250RR διαθέτει Full Led φωτιστικά σώματα, χρωματική επιλογή τρικολόρε α λα HRC, ενώ στον εξοπλισμό της περιλαμβάνεται ηλεκτρονικό γκάζι (RbW) και ρυθμιζόμενη χαρτογράφηση με 3 modes λειτουργίας (Comfort, Sport, Sport+). Το φέρινγκ διαθέτει δυο εξαιρετικά στενούς προβολείς στο ρύγχος και πίσω από αυτό βρίσκεται ένα σμιλευμένο έργο τέχνης στη θέση του ρεζερβουάρ (χωρητικότητας 14,5 λίτρων). Το αλουμινένιο ψαλίδι και το διπλό τελικό στη δεξιά πλευρά του CBR θυμίζουν μοτοσυκλέτα με περισσότερα κυβικά, όπως και η σημασία στη λεπτομέρεια και το φινίρισμα.

Σύμφωνα με δημοσιογραφικά σχόλια από την Άπω Ανατολή, το μικρό supersport της Honda επιτυγχάνει 170km/h πραγματικής τελικής και χρειάζεται 6,2 δευτερόλεπτα στη διαδικασία επιτάχυνσης 0-100Km/h. Το συνολικό βάρος της κατασκευής φτάνει τα 168kg και γνωρίζοντας πόσο σημαντικό είναι να οδηγείς μια μοτοσυκλέτα με μικρό βάρος ψηφίζουμε δαγκωτά τα “μικρά” και ευελπιστούμε στην αναγέννηση αυτής της κατηγορίας, που έχει μείνει πίσω εδώ και τόσα χρόνια.

Αν το CBR250RR, που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, βρει -όπως ακούγεται- το δρόμο του προς την Ευρώπη, θα έχει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των Kawasaki Ninja, Yamaha R3, Suzuki GSXR και KTM RC, οπότε δύσκολα τα πράγματα. Είναι όμως Honda και αυτό από μόνο του αποτελεί εγγύηση, αρκεί να συνοδεύεται από τη γνωστή ποιότητα κατασκευής των μοντέλων του “Big H”.  

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 29 Απριλίου 2019, 11:21