Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Aprilia έχει ακολουθήσει έναν πολύ έξυπνο τρόπο τα τελευταία δύο χρόνια όσον αφορά την γκάμα των Στα σχέδια η μοτοσικλέτα είναι προορισμένη για χρήση στο δρόμο, αλλά η Aprilia μπορεί να βάλει και λίγη… χωμάτινη ψυχή στο νέο Caponordμοντέλων της. Πατώντας πάνω στην υπέροχη πλατφόρμα του RS660 με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα έδωσε στο κοινό ακόμα δύο μοντέλα, το naked Tuono 660 και το Tuareg 660 τα οποία συμπληρώνουν και εμπλουτίζουν την γκάμα της με ποιοτικά, αποδοτικά και σίγουρα χρηστικά μοντέλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επόμενη βήμα λοιπόν της εταιρίας από το Noale, αφού έλυσε σε μεγάλο βαθμό τη μεσαία γκάμα των μοντέλων της, είναι να κοιτάξει και τις κορυφαίες μοτοσικλέτες της. Τα RSV4 και Tuono V4 βρίσκονται εδώ και αρκετό καιρό ανάμεσα στις κορυφαίες μοτοσικλέτες των κατηγοριών τους, προσφέροντας ένα πακέτο με απίθανο κινητήρα, εξαιρετικό πακέτο ηλεκτρονικών και κορυφαία οδηγική συμπεριφορά.

Το εμπρός μέρος θυμίζει έντονα το RS660 έχοντας μάλιστα και αεροδυναμικά βοηθήματα στα εσωτερικά του φέρινγκ.

Ήρθε η ώρα να δούμε ξανά το Caponord της Aprilia

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι καταστάσεις παρόλα αυτά ωρίμασαν και μάλλον πλησιάζουμε στο επόμενο βήμα της Aprilia που είναι το Η Aprilia (Piaggio) δουλεύει εδώ και καιρό στο δικό της σύστημα ραντάρ το οποίο σίγουρα θα τοποθετηθεί στο Caponord… αν αυτό βγει τελικά στην παραγωγή!μεγάλο της adventure μοντέλο. Μιλάμε φυσικά για το Caponord το οποίο δεν έχει ανανεωθεί αρκετά χρόνια τώρα (τελευταία μεγάλη αλλαγή ήταν το 2013 με την έκδοση Caponord 1200 με τους 130 ίππους) και ίσως είναι μια καλή στιγμή για να το δούμε ξανά να απασχολεί τους αναβάτες με μια νέα, φρέσκια, προσέγγιση. Όπως μας δείχνει ο Ιταλός σχεδιαστής Lorenzo Coppo σε ένα από τα προφητικά του σχέδια, το Caponord μπορεί να δανειστεί κομμάτια από το Tuono 660 ή το RS 660 και να γίνει ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Multistrada V4 της Ducati.

Φυσικά, ο κινητήρας θα είναι ο γνωστός V4 των 1.077 κ.εκ. του Tuono V4 και RSV4 με την ισχύ όμως να περιορίζεται κοντά στους 170 ίππους προκειμένου να ταιριάξει τις τουριστικές ανάγκες της μοτοσικλέτας. Πλαίσιο και αναρτήσεις είναι εύκολα να προσαρμοστούν στη νέα μοτοσικλέτα, ενώ από ηλεκτρονικά, η Aprilia δεν έχει να φοβηθεί τίποτα καθώς διαθέτει μια από τις καλύτερες πλατφόρμες στον κόσμο των κατασκευαστών μοτοσικλέτας.

Το αν θα δούμε τελικά την Aprilia να ασχολείται με το Caponord V4 μένει να αποδειχτεί, αλλά θα ήταν εξαιρετικό να δούμε ένα τόσο ενδιαφέρον μοντέλο το 2022.

Ο V4 κινητήρας της Aprilia είναι πλέον παλιός, αλλά μια φρέσκια προσέγγιση θα του δώσει μερικά ακόμα χρόνια καλής ζωής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Απίθανη επιστροφή του Vinales στο MotoGP του Aragon

Η ποιοτική και σπορ απάντηση της Aprilia στην αστική μετακίνηση

Αποκαλυπτήρια για το καινούριο adventure μοντέλο της Aprilia

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης