Μπορεί η ΚΤΜ να «ξυπνάει» στο MotoGP, στον έξω κόσμο όμως των μεγάλων superbike έχει να δείξει σημεία ζωής εδώ και αρκετά χρόνια, με κύκνειο άσμα το RC8. Ο Ινδός σχεδιαστής Mohit Solanski έχει άλλα όνειρα ωστόσο.. 

Με αφορμή το απερχόμενο από την παραγωγή (από το 2015) RC8, μια μοτοσυκλέτα που παρά το προχωρημένο design και τις αξιόλογες αριθμητικές επιδόσεις απείχε παρασάγγας από αυτό που λέμε best seller, εύκολα αναζητούμε στο παρόν ένα supersport αντικαταστάτη της κατηγορίας του «λίτρου». Για τον κ. Solanski, ο μόνος δρόμος είναι ο ηλεκτροκίνητος. Η σχεδιαστική του πρόταση βρίθει από ενδιαφέρουσες ιδέες, όπως το μονόμπρατσο 3D εκτυπωμένο ψαλίδι, αλλά και την όμοιας μορφής και δομής «φυσική» ροή του υποπλαισίου και του πάλαι ποτέ δοχείου καυσίμου, που αφήνουν ένα εσκεμμένα διάτρητο οπτικό αποτέλεσμα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σαν μόνα συμβατικά μέρη συναντούμε τους τροχούς, τις αναρτήσεις και τα φρένα. Το όλο «αέρινο» σύνολο προσπαθεί να μοιάσει στα KTM του μέλλοντος, χωρίς να γίνεται ακραία φουτουριστικό, υιοθετώντας απλά τις έντονες γραμμές του 1290 Duke R. Μια ελαφρά ειρωνεία αν θέλετε, καθώς τα αγριεμένα Duke βασίστηκαν στο RC8 που δεν πέτυχε να διακριθεί διεθνώς. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιστρέφοντας στην ωμή πραγματικότητα, ας μην ξεχνάμε πως βλέπουμε απλά σκίτσα και renderings, τα οποία δεν είναι καν επίσημα. Όμως το μέλλον προβλέπεται ηλεκτρικό και άγνωστο, οπότε ας μην αποκλείσουμε όχι μόνο ο Mohit να βρει τη θέση του στα αυστριακά σχεδιαστήρια, αλλά και το concept του στους δρόμους του κοντινού(;) μέλλοντος.  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης