Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Μετά την Kawasaki και την Suzuki, είναι η σειρά της Yamaha να καταθέσει τη δική της πατέντα για κινητήρα με υπερτροφοδότη. Στα σχέδια τα οποία έχουν κατατεθεί το σύστημα έχει τοποθετηθεί σε ένα MT-10, αλλά όχι με τον τετρακύλινδρο κινητήρα που το έχουμε συνηθίσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η απόδοση του κινητήρα πολύ εύκολα θα φτάνει τους 180 ίππουςΜεγάλες εργονομικές αλλαγές για να χωρέσουν όλα

Στην τρικύλινδρη μορφή του κινητήρα με τούρμπο η απόδοση αναμένεται να είναι απίστευτη και θα φτάνει τουςΑπίστευτη ροπή υπόσχεται ο τούρμπο κινητήρας 180 ίππους με τη ροπή σε δυσθεώρητα ύψη της τάξης των 17,5 χλγμ! Η πατέντα της Yamaha περιλαμβάνει μία πολύ μικρή μονάδα στην εισαγωγή η οποία προμηθεύει με φρέσκο αέρα τους κυλίνδρους, ενώ για να χωρέσει το intercooler και ο υπερτροφοδότης έχει γίνει πολύ κυρτό το ψυγείο και έχει τοποθετηθεί πολύ χαμηλά για να μπορέσουν να συνυπάρξουν όλα.

Η αλήθεια είναι πως στους κινητήρες των μοτοσικλετών ποτέ δεν ήταν πρόβλημα η παραγωγή ίππων, ιδιαίτερα στις υψηλές στροφές. Ωστόσο, οι αυστηρές προδιαγραφές σε ρύπους και η κατανάλωση είναι δύο στοιχεία τα οποία προβληματίζουν τους κατασκευαστές γι’ αυτό άλλωστε έχουν εντάξει αυτήν την τεχνολογία στη διαδικασία εξέλιξης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το intercooler χαμηλά, κάτω από το ψυγείο...

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης