Του Νίκου Βιτσιλάκη

Η μόδα των βελτιώσεων είναι στις δόξες της και η Triumph, κάνοντας αυτό που ξέρει πολύ καλά να κάνει, παρουσιάζει το πρώτο δείγμα της νέας γενιάς…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σας είχαμε μιλήσει πριν από λίγες μέρες (δείτε εδώ) για το πρότζεκτ Triumph Factory Custom (TFC) και να που τώρα το όνειρο γίνεται πραγματικότητα, έστω και για λίγους εκλεκτούς και συνάμα… πλούσιους. Γράφαμε, λοιπόν, πως πρόκειται για μοτοσυκλέτες περιορισμένης παραγωγής, όχι φθηνές και ό,τι πρέπει για συλλέκτες. Τις λένε TFC (Triumph Factory Custom) και πρόκειται για βελτιωμένες εκδόσεις της υπάρχουσας γκάμας της αγγλικής φίρμας. Και αρχής γενομένης, ιδού το επίσημο δελτίο Τύπου της Triumph, το οποίο μας αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες για το πρώτο στη σειρά, κοινώς το Café Racer Truxton TFC.

Thruxton R TFC με μια ματιά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

–      750 αριθμημένες εκδόσεις

–      10Hp ισχυρότερο και 5Kg ελαφρύτερο από τo Thruxton R 

–      115Nm ροπής στις 4.850rpm

–      3 προγράμματα οδήγησης

–      Traction Control

–      Πιρούνι USD Öhlins NIX30 43mm

–      Ακτινικά φρένα και τρόμπα

–      Μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες Brembo M4.34

–      Ελαστικά Metzeler Racetec RR αγωνιστικών προδιαγραφών

–      Τελικά τιτανίου Vance&Hines με καπάκια από ανθρακόνημα

–      Υψηλής ποιότητας custom φινίρισμα και λεπτομέρειες, που περιλαμβάνουν μέρη από ανθρακόνημα

–      Εξατομικευμένο πακέτο παράδοσης μοτοσυκλέτας με πιστοποιητικό αυθεντικότητας
 

Σπάνιο, πανέμορφο, ιδιαίτερο

Συστατικά, δύναμη και απόδοση είναι τα στοιχεία που ανεβάζουν τον πήχη και καθιστούν το Thruxton TFC σε μια μοτοσυκλέτα άκρως ερωτεύσιμη. Μια πραγματικά προσεγμένη και ξεχωριστή κατασκευή, όλα πάνω της μαρτυρούν ότι το μεράκι των Άγγλων είναι αστείρευτο και αξιοζήλευτο. Ένα συλλεκτικό μοντέλο από τη στιγμή που κάποιος θα το αποκτήσει, καθόσον μόνο 750 θα βγουν στην παραγωγή. Μετά, τέλος! Γιατί απλά δεν θα παραχθεί ξανά. Κάθε ιδιοκτήτης Thruxton TFC θα λάβει ένα ειδικά προσαρμοσμένο πακέτο παράδοσης TFC, μοναδικό για τη μοτοσυκλέτα του, με μια αριθμημένη επιστολή υπογεγραμμένη από τον Nick Bloor, διευθύνοντα σύμβουλο της Triumph, ένα εξατομικευμένο custom βιβλίο και μια κουκούλα προστασίας Thruxton TFC.

Πολυτελές και στη λεπτομέρεια

Τo ανθρακόνημα χρησιμοποιείται ευρέως πάνω στη μοτοσυκλέτα και αυτό -κατά βάση- υπογράφει τη μείωση του βάρους. Επιπλέον διακρίνεται από λεπτομέρειες, όπως η κατεργασμένη αλουμινένια γέφυρα με το λογότυπο TFC, τα βουρτσισμένα νίκελ στα κέντρα των καθρεφτών, η φιμέ ζελατίνα, η σέλα με την ιδιαίτερη ραφή και η τάπα λαδιού από κατεργασμένο αλουμίνιο. Από εκεί και πέρα, το μαύρο χρώμα επικρατεί στους ανοδιωμένους ακτινωτούς τροχούς, στα ελατήρια των Öhlins, στα καπάκια του κινητήρα και στην ουρά.

Σαν συμπλήρωμα στις μαύρες λεπτομέρειες και στο ανθρακόνημα, το Thruxton TFC είναι διαθέσιμο σε ένα μοναδικό χαρακτηριστικό χρώμα, ένα διακριτικό Carbon Black με βουρτσισμένες λεπτομέρειες και χειροποίητες χρυσές ρίγες. Αυτά τα χρυσά στοιχεία εκτείνονται σε ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα, συγκεκριμένα στο φέρινγκ, στα λογότυπα, στα όργανα, στο κλειδί, ακόμα και στην αλυσίδα της τελικής μετάδοσης! Το μοντέλο διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Thruxton R, όπως η flip-top τάπα ρεζερβουάρ «Monza», τα δίδυμα σώματα ψεκασμού με τις βουρτσισμένες εισαγωγές, τα μαρσπιέ από Daytona R και το ανοδιωμένο ψαλίδι από βουρτσισμένο αλουμίνιο.

Περισσότερα τα άλογα

Οι Άγγλοι δηλώνουν αύξηση ισχύος κατά 10 ίππους, πάντα σε σχέση με το Truxton R ευρείας παραγωγής, κάτι που σημαίνει άλμα στους 107. Αυτό επιτεύχθηκε έπειτα από σημαντικές αναβαθμίσεις στον κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων πλήθους ελαφρύτερων μερών, εμβόλων υψηλής συμπίεσης και αναθεωρημένων θυρίδων και προφίλ εκκεντροφόρου. Μαζί με την υψηλότερη ισχύ, προσφέρεται επίσης και αυξημένη ροπή από τις χαμηλές στροφές. Η μοτοσυκλέτα έχει δεχθεί και ένα αποκλειστικό σύστημα εξάτμισης, με τελικά τιτανίου Vance&Hines, καπάκια από ανθρακόνημα και ένα μοναδικό λογότυπο χαραγμένο με λέιζερ.

Σημαντική εξοικονόμηση βάρους σε διάφορα μέρη καθιστά το TFC πέντε κιλά ελαφρύτερο, κάτι που επιτυγχάνεται από τα μέρη από ανθρακόνημα, τα νέα εξαρτήματα κινητήρα, τις αλουμινένιες ράγες βάσης αυτού και τη νέα μπαταρία. Το επίπεδο της τεχνολογίας που επικεντρώνεται στον αναβάτη είναι επίσης ανεβασμένο, με τρία αναβαθμισμένα προγράμματα οδήγησης (βροχής, δρόμου και σπορ), τα οποία τώρα προσαρμόζουν τον χάρτη του γκαζιού, τις ρυθμίσεις του ABS και του ελέγχου πρόσφυσης για να ταιριάζουν καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του αναβάτη. Η μοτοσυκλέτα είναι επίσης εξοπλισμένη με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, υποβοηθούμενο μονόδρομο συμπλέκτη, υποδοχή φόρτισης USB και immobilizer με ενσωματωμένο πομπό στο πολυτελές «χρυσό» κλειδί.

Μέσα στο 2019 θα ακολουθήσουν κι άλλες εκδόσεις TFC στην γκάμα της Triumph, αλλά καμία εξ αυτών δεν θα είναι προς παράδοση πριν από το φθινόπωρο. Και όσον αφορά στις τιμές, αυτήν τη στιγμή τίποτα δεν είναι ανακοινώσιμο διεθνώς. Εσείς, όμως, καλό θα ήταν να υπολογίσετε κάποιες χιλιάδες ευρώ πάνω από αυτές των μοντέλων ευρείας παραγωγής..

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης