του Νίκου Τσαμάνδουρα 

Η εποχή που τα μικρά supersport τετρακύλινδρα αναγεννιώνται από τις στάχτες τους φαίνεται πως είναι γεγονός, με τη Yamaha να συνεχίζει το χορό που έσυρε η Kawasaki. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, ακόμα και το ZX-25R δεν έχει έρθει –και ίσως να μην έρθει και ποτέ- στα μέρη μας, με τη βασική αγορά για την οποία προορίζεται να είναι οι χώρες της μακρινής ανατολής, όπως η Ινδονησία, η Ταϊλάνδη κλπ. Αυτό δε σημαίνει ωστόσο πως αν υπάρξει και ευρωπαϊκή λαϊκή απαίτηση δε θα δούμε και εμείς μικρές sport μοτοσυκλέτες που ουρλιάζουν στις 17.000 στροφές και πλησιάζουν τα 200χλμ/ώρα. Ήδη φημολογείται άλλωστε και ο ερχομός του –δικύλινδρου- Honda CBR250RR, επομένως έμενε η κίνηση του εργοστασίου των τριών διαπασών (ακούει η Suzuki;). 

Κάτι που αχνοφαίνεται στα λεγόμενα του ξένου ειδικού τύπου, όπως το… Iwanbanaran, κάνει λόγο για επερχόμενο τετρακύλινδρο supersport 250cc, το οποίο μάλιστα θα ονομάζεται R25M. Τίποτα δεν είναι σίγουρο, πέρα από τους 4 κυλίνδρους και το μικρό κυβισμό του –λογικά- υγρόψυκτου κινητήρα που θα πρέπει να σταθεί απέναντι στους 47 ίππους του ΖΧ-25RR.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρόβλημα σε αυτή την κατηγορία που «ξυπνάει» θα είναι το κόστος, καθώς αυτές οι μοτοσυκλέτες θα έχουν πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων παρά τα λίγα τους κυβικά, κάτι που θα τις κάνει.. ελιτίστικες αν όχι «εξωτικές». Ας μην είμαστε όμως τελείως αρνητικά προδιατεθειμένοι και ας επιστρέψουμε στα περί R25M. Εικόνα επίσημη δεν υπάρχει, οπότε μπορούμε να φανταστούμε ελεύθερα μια μικρή μοτοσυκλέτα που θα φέρνει στο R1M, ίσως και με ίχνη ανθρακονήματος, διατηρώντας ωστόσο τις διαστάσεις ενός.. R3. Τώρα ξέρετε και πως προέκυψε η εικόνα στην αρχή του άρθρου, με.. νότες παράλληλες των δυο μοτοσυκλετών. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης