Είναι βαριά η... φανέλα του Suzuki V-Strom 1050 XT

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 6 Μαΐου 2021, 19:02
Είναι βαριά η... φανέλα του Suzuki V-Strom 1050 XT

Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Οι μοτοσικλέτες της Suzuki πάντα σου δίνουν την αίσθηση της ποιότητας τόσο όταν τις κοιτάζεις όσο και ότανΔρομέας μεγάλων αποστάσεων το V-Strom με αρκετά σπορ στοιχεία βρεθείς στη σέλα τους. Το V-Strom 1050 ΧΤ δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα τον οποίο επιβεβαίωσα από την πρώτη φορά που πέρασα το πόδι μου από πάνω του και κάθισα στη φαρδιά σέλα του.

Αρκούν μόλις μερικά χιλιόμετρα για να αντιληφθείς πως έχεις να κάνεις με ένα πολύ ποιοτικό δίκυκλο το οποίο σου δείχνει άμεσα και χωρίς διαστροφές τα χρόνια εμπειρίας που κρύβει μέσα του. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως αυτό το Suzuki κουβαλάει μια πολύ μεγάλη κληρονομιά στις πλάτες του, κάτι που αποδεικνύεται από τις υψηλές πωλήσεις του μοντέλου στη χώρα μας αλλά και σε όλο τον κόσμο τα περασμένα χρόνια.

Ο τροχός εμπρός είναι 19 ιντσών και πίσω είναι 17 ιντσών.

Μοτοσικλέτα με ψυχή

Τι είναι όμως αυτό που έχει πλέον η Suzuki να προσφέρει στον αναβάτη εκτός από τις δάφνες του Το V-Strom είναι εξοπλισμένο με σύστημα γκαζιού Ride-by-Wireπαρελθόντος; Τι είναι αυτό που φέρνει αυτό το V-Strom στη νέα εποχή όπου κυριαρχούν τα ηλεκτρονικά, τα αμέτρητα "άλογα" και οι καινούριες τεχνολογίες; Η απάντηση είναι απλή και αρκούν μερικά χιλιόμετρα για να καταλάβεις ότι τελικά οι μοτοσικλέτες με ψυχή και ιστορία μπορούν να σε μαγέψουν αρκεί να υπάρχει μια γερή βάση και μια ομάδα ανθρώπων με τεχνογνωσία να τις δώσουν όλα εκείνα που χρειάζεται για να λάμψει ξανά.

Ένα από τα βασικά σημεία του νέου V-Strom 1050 είναι ο νέος κινητήρας τεχνολογίας Euro5. Το δικύλινδρο σύνολο των 1.037 κ.εκ. έχει απόδοση 106 ίππους και 100Nm ροπής. Βασικό του χαρακτηριστικό είναι η τρομερή καμπύλη ροπής η οποία είναι γεμάτη παντού και χαρίζει στη μοτοσικλέτα εξαιρετικές επιδόσεις και ομαλότατη λειτουργία. Σε αυτό έχει συμβάλει πολύ το νέο πακέτο ηλεκτρονικών. Η μονάδα ελέγχου είναι καινούρια και διαχειρίζεται μια σειρά από συστήματα τα οποία δίνουν μια αύρα τεχνολογικής αναβάθμισης της μοτοσικλέτας.

Χαρακτηριστική οθόνη με άπειρες πληροφορίες, αλλά πολύ εύκολη πρόσβαση.

Εξοπλισμός που θυμίζει… Hayabusa!

Η Suzuki έχει εξοπλίσει το νέο V-Strom με σύστημα SIRS (Suzuki Intelligent Ride System) το οποίο Το ύψος της σέλας είναι στα 850mmελέγχει το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, σύστημα βοήθειας εκκίνησης σε ανηφόρα, χαρτογραφήσεις στον κινητήρα, σύστημα αυτόματου πιλότου (Cruise Control) και σύστημα αισθητήρων στα φρένα μέσω μονάδας IMU. Ξέρω, για κάποιους όλα αυτά ακούγονται εξωγήινα και δικαιολογημένα, αλλά τρία πράγματα είναι σίγουρα: Το ένα είναι ότι είναι χρήσιμα, το δεύτερο είναι ότι δουλεύουν και το τρίτο είναι ότι ο έλεγχός τους από τον αναβάτη είναι πανεύκολος.

Οτιδήποτε θελήσεις να αλλάξεις στα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας γίνεται εύκολα και κατανοητά από τους διακόπτες στο τιμόνι και την ευανάγνωστη οθόνη πληροφοριών. Λίγα λεπτά χρειάζονται μόνο και τα έχεις βρει όλα, φέρνεις τη μοτοσικλέτα στα μέτρα σου και έφυγες!

Εξαιρετικό στο δρόμο με τις αναρτήσεις να είναι πολύ ποιοτικές.

Διαμάντι στο δρόμο με DNA της Suzuki

Στο δρόμο το νέο V-Strom είναι με μία λέξη καταπληκτικό. Το αλουμινένιο πλαίσιο σε συνδυασμό με τις Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και το πίσω ελαστικό έχει διάσταση 150/70/17ποιοτικές αναρτήσεις (USD πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω, όλα ρυθμιζόμενα) δημιουργούν ένα τρομερά ισορροπημένο σύνολο ικανό για πολλές διαφορετικές χρήσεις. Το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεσαι είναι η άνεση που προσφέρει η μοτοσικλέτα. Οι αναρτήσεις είναι ενδοτικές και προστατεύουν τον αναβάτη διατηρώντας τον άνετο και ατσαλάκωτο στις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Τα φρένα της Tokico με τις 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και το εξελιγμένο σύστημα ABS παρέχουν μεγάλα ποσά δύναμης στην πέδηση, εξαιρετική αίσθηση στη μανέτα και σταθερότητα στην απόδοση παντού και πάντα.

Παρά το γεγονός ότι η άνεση είναι σε πρώτο πλάνο, η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι κορυφαία. Το ζητούμενο εδώ είναι η πρόσφυση και από αυτήν υπάρχει άφθονη. Τα ελαστικά είναι σαν να έχουν κόλλα και βεντουζώνουν στην άσφαλτο κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, ενώ στις στροφές το μαγικό ραβδί της Suzuki αναλαμβάνει να σε διασκεδάσει στο έπακρο. Τα 247 κιλά της μοτοσικλέτας εξαφανίζονται, στρίβεις το V-Strom με περίσσια αυτοπεποίθηση και απολαμβάνεις σταθερότητα και ακρίβεια, ενώ σε πολύ υψηλό επίπεδο είναι η πληροφόρηση, ιδιαίτερα για τέτοιας κατηγορίας μοτοσικλέτα.

Μοτοσικλέτα περιπέτειας η οποία μπορεί να σε ταξιδέψει παντού ανά πάσα στιγμή.

Το V-Strom που ονειρευόσουν πάντα

Το Suzuki V-Strom 1050 XT για το 2021 είναι πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Εκτός από τις βασικές του αξίες που είναι η άνεση και η ποιότητα, έχουμε πλέον έναν καταπληκτικά γεμάτο κινητήρα με ροπή και δύναμη παντού, ένα πακέτο ηλεκτρονικών από το... πάνω ράφι και μια σύγχρονη θέση οδήγησης. Αν μου έδιναν μια φόρμα να συμπληρώσω με ότι χρειάζομαι από μια μοτοσικλέτα adventure τότε είμαι σίγουρος ότι θα έβαζα τικ σε όλα τα κουτάκια σκεπτόμενος τις δυνατότητες του V-Strom. Το μεγάλο adventure της Suzuki είναι τελικά σαν το καλό κονιάκ - όσο μεγαλώνει τόσο πιο νόστιμο γίνεται και αυτό το V-Strom είναι πραγματικά νόστιμο!

ΤΙΜΗ: 14.695€

Όλα τα στοιχεία του Suzuki V-Strom 1050 XT ΕΔΩ

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του V-Strom 1050 XT.

Εύκολα κινείται στο χώμα το V-Strom παρότι τα ελαστικά του είναι περισσότερο ασφάλτινα.

Από αυτόν τον διακόπτη γίνεται ο έλεγχος όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων.

Ο συγκεκριμένος χρωματισμός είναι αφιερωμένος στο παλιό DR 800 Big.

Φωτιστικό σώμα τύπου LED εμπρός και πίσω φυσικά!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Suzuki Hayabusa 2021: Ήρθε και ανεβήκαμε στη σέλα της

Παρουσιάστηκε η νέα Suzuki GSX-S 1000

Βρήκαμε το ελιξίριο της νεότητας στο Kawasaki Z900

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 6 Μαΐου 2021, 19:02