Όταν μια αυτοκινητοβιομηχανία που δεν παράγει φθηνά αυτοκίνητα παρουσιάζει αύξηση στις πωλήσεις της και μάλιστα της τάξης του 22% σημαίνει πολλά. Τον Φεβρουάριο του 2023 σε παγκόσμιο επίπεδο η Volvo πούλησε 51.286 αυτοκίνητα και σύμφωνα με την εταιρία η αύξηση σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022, ήταν 22%. Για τους επικεφαλής της εταιρίας -η αύξηση θεωρείται ρεκόρ- σημαντικό ρόλο έπαιξε η σειρά Recharge, των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων της εταιρείας. 

Οι πωλήσεις των μοντέλων Recharge της Volvo Cars αποτέλεσαν το 40% των αυτοκινήτων Volvo που διετέθησαν σε όλο τον κόσμο στη διάρκεια του μήνα. Οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 187% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα και ανήλθαν στο 19% των συνολικών πωλήσεων για τον Φεβρουάριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αγορά των ΗΠΑ κατέγραψε δυναμική επίδοση, με πωλήσεις 8.560 αυτοκινήτων, σημειώνοντας αύξηση 38% σε σχέση με τον Φεβρουάριο του 2022. Η άνοδος τροφοδοτήθηκε από τη σειρά των SUV της Volvo, ενώ οφείλεται και στο ότι οι πωλήσεις Φεβρουαρίου του προηγούμενου έτους είχαν επηρεαστεί αρνητικά από τη χαμηλότερη παραγωγή λόγω των περιορισμών στην εφοδιαστική αλυσίδα. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge στη διάρκεια του μήνα ήταν 29%.

Στην Κίνα πωλήθηκαν 13.066 αυτοκίνητα, 50% περισσότερα σε σχέση με τον περσινό Φεβρουάριο. Η ισχυρή άνοδος οφείλεται εν μέρει στη συγκυρία του Σεληνιακού Νέου Έτους που είχε επηρεάσει τις πωλήσεις τον Φεβρουάριο του 2022.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις για τον Φεβρουάριο ανήλθαν σε 21.278 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge έφθασε το 64%.
Πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις τον Φεβρουάριο ήταν το Volvo XC60 με 16.088 μονάδες (2022: 13.503) και ακολούθησαν το XC40, με συνολικές πωλήσεις 15.398 αυτοκινήτων (2022: 12.611 μονάδες) και το XC90 με 7.114 (2022: 5.582 μονάδες).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης