Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δεν είναι μυστικό πως εδώ και χρόνια η αναζήτηση και αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων γίνεται σχεδόν αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Η BMW αλλάζει το επιχειρηματικό της πλάνο και εστιάζει στην ψηφιοποίηση των πωλήσεων για τα καινούργια της μοντέλα, δηλώνοντας μάλιστα ιδιαίτερα αισιόδοξη για το άμεσο μέλλον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο συγκεκριμένα, η βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να πουλάει το 25 τοις εκατό όλων των νέων αυτοκινήτων της στο διαδίκτυο μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Τα σχέδια της περιλαμβάνουν βοήθεια από την Adobe για την άμεση και ορθή διαχείριση δεδομένων αλλά και την εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία των πελατών, κάνοντας την αγορά νέου αυτοκινήτου μία πιο ευχάριστη διαδικτυακή διαδικασία.

Ο Jens Thiemer, Αντιπρόεδρος της BMW δήλωσε «Το ένα τρίτο των αγοραστών έχει τη γνώση και είναι θετικό στο να προχωρήσει στην αγορά ενός νέου αυτοκινήτου ψηφιακά. Αυτή η ενοποιημένη διαδικτυακή εμπειρία θα μπορούσε ακόμη και να επεκταθεί για να συμπεριλάβει ακόμη και εικονικά test drives».

Η μεταφορά τουλάχιστον του ενός τετάρτου των πωλήσεών, σε διαδικτυακές πλατφόρμες, θα απαιτούσε αλλαγή στον τρόπο που πωλούνται τα αυτοκίνητα στην BMW. Για παράδειγμα, οι τιμές των νέων αυτοκινήτων πρέπει να καθοριστούν ακριβώς, καθώς είναι πολύ δύσκολο να γίνονται διαπραγματεύσεις ή προσφορές (π.χ. σε εξτρά εξοπλισμό) στον ψηφιακό κόσμο. Επίσης, η BMW χρειάζεται βοήθεια από την Adobe για να δημιουργήσει πιο προηγμένες εφαρμογές όπου οι πελάτες μπορούν να διαμορφώσουν τα δικά τους αυτοκίνητα στο 100% σε αντίθεση με την επιλογή από «έτοιμα» σύνολα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εσείς θα αγοράζατε ποτέ ένα καινούργιο αυτοκίνητο χωρίς να το δείτε από κοντά;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης