Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δεν είναι μυστικό πλέον πως τα SUV μονοπωλούν το ενδιαφέρον των αγοραστών. Τα sedan αμαξώματα είτε αποχωρούν σταδιακά είτε μεταμορφώνονται σε SUV σύνολα. Σε αυτή τη δεύτερη κατηγορία ανήκει και η νέα γενιά του Toyota Crown, το οποίο κρατάει μερικά από τα sedan στοιχεία που το ξεχώρισαν από τον ανταγωνισμό, βλέπει όμως τον κόσμο από πιο ψηλά, με τα περιπετειώδη νέα «μάτια» του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί στην Ελλάδα το Crown σαν μοντέλο να μην μας λέει και πολλά, όμως για την ιαπωνική φίρμα αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της, το οποίο αλλάζει ριζικά στη νέα του γενιά, κάτι που μας δείχνει πως ίσως επεκταθεί και σε νέες αγορές.

Με μήκος πλέον στα 4.9 μ. πλάτος στα 1.8μ. ύψος 1.5μ. και μεταξόνιο 2.8μ. ο crossover χαρακτήρας του είναι εμφανής με το νέο πρόβολο και την πολύ μεγάλη γρίλια να ξεχωρίζουν αμέσως. Τα φωτιστικά σώματα είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένα από το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της φίρμας, το BZ4X, ενώ από το πλάι η coupe οροφή μας θυμίζει την ιστορία του ως μπερλίνα.

Εάν η εξωτερική εμφάνιση θεωρηθεί κάπως κραυγαλέα για μερικούς, στο εσωτερικό η εικόνα είναι πιο απλή και πιο γνώριμη. Η μίνιμαλ φιλοσοφία κυριαρχεί με κύριο στοιχείο τις δύο οθόνες 12.3 ιντσών και τον πλούσιο τεχνολογικό εξοπλισμό με δεκάδες υποσυστήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχετικά με τον κινητήρα, η νέα γενιά του Crown χρησιμοποιεί ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο που αποτελείται από έναν 2,5 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια νέα μπαταρία. Κορυφαία όμως επιλογή είναι η δεύτερη που χρησιμοποιεί έναν τούρμπο αυτή τη φορά βενζινοκινητήρα 2.4λτ. και δύο ηλεκτρικά μοτέρ που στέλνουν το 80% της ροπής στον πίσω άξονα. Σε αυτή τη περίπτωση η ιπποδύναμη φτάνει τους 345 ίππους, ενώ υπάρχει 6άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

Για την ώρα το νέο Crown θα κάνει απόβαση στην αγορά της Ασίας και της Αμερικής, με την εταιρία να μην ξεκαθαρίζει τα πλάνα της για την Ευρώπη.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης