Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda 2, BT-50, 6, CX-7, RX-8 και CX-9 για αντικατάσταση του αερόσακου του συνοδηγού, εκτελεί η εταιρεία Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, η ανάκληση αφορά σε 17.920 οχήματα στην ελληνική αγορά, με εύρος αριθμών πλαισίου και ημερομηνίες παραγωγής ως ακολούθως:

Mazda2 (DE)
JMZ DE**** ** 100018 – 530770, 19 Ιουλίου 2007 – 3 Νοεμβρίου 2014
JM7 DE**** ** 100016 – 288037, 20 Ιουνίου 2007 – 8 Αυγούστου 2014

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Mazda6 (GH)
MZ GH**** ** 100113 – 264069, 3 Αυγούστου 2007 – 29 Ιανουαρίου 2010
JM7 GH**** ** 113633 – 136255, 21 Μαΐου 2008 – 16 Οκτωβρίου 2009

RX-8 (SE)
JMZ GH**** ** 100113 – 264069, 3 Αυγούστου 2007 – 29 Ιανουαρίου 2010
JM7 GH**** ** 113633 – 136255, 21 Μαΐου 2008 – 16 Οκτωβρίου 2009

CX-7 (ER)
JMZ ER**** ** 100039 – 134185, 1 Ιανουαρίου 2007 – 12 Ιουνίου 2009
JM3 ER2939 70 101186, 4 Απριλίου 2006
JM3 ER2932 70 101188, 4 Απριλίου 2006

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

CX-9 (TB)
JMZ TB**** ** 100001 – 300987, 25 Ιουνίου 2008 – 9 Αυγούστου 2012
JM7 TB**** ** 100067 – 303496, 20 Σεπτεμβρίου 2007 – 12 Ιανουαρίου 2011  JM3TB38A680138196, 29 Οκτωβρίου 2007

BT-50 (UN)
MM7 UN**** ** 620551 – 898453, 16 Νοεμβρίου 2006 – 22 Μαρτίου 2011
WF0 LM**** ** 624623 – 850445, 17 Οκτωβρίου 2006 – 28 Ιανουαρίου 2010
WF0 UM**** ** 619712 – 857896, 14 Σεπτεμβρίου 2006 – 19 Μαρτίου 2010

Στα συγκεκριμένα οχήματα, η συνεχιζόμενη έκθεση σε υψηλά επίπεδα απόλυτης υγρασίας μπορεί να προκαλέσει την αλλοίωση της πυκνότητα του υλικού στον πυροκροτητή. Σε περίπτωση σύγκρουσης όπου απαιτείται η ανάπτυξη του μετωπικού αερόσακου συνοδηγού τότε μπορεί να μη γίνει αποτελεσματική ανάπτυξη των αερόσακων , οι πυροκροτητές να θρυμματιστούν και τα θραύσματα τους να χτυπήσουν τον οδηγό ή άλλους επιβάτες του οχήματος, με αποτέλεσμα σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο.

Μέχρι στιγμής στη  Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του μετωπικού αερόσακου της πλευράς συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το ∆ίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα mazda-gr.com

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης