Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το Honda CR-V αποτελεί εδώ και αρκετά χρόνια ένα από τα best sellers SUV στην αγορά της Αμερικής. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που η ιαπωνική φίρμα επέλεξε την συγκεκριμένη αγορά για να παρουσιάσει πρώτα τη νέα, έκτη γενιά του δημοφιλούς της μοντέλου, το οποίο μεγάλωσε αρκετά, έγινε πιο περιπετειώδες και έρχεται με νέες επιλογές κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο CR-V έρχεται με αρκετές αλλαγές συγκριτικά με την απερχόμενη γενιά, τόσο στον τομέα της σχεδίασης, όσο των διαστάσεων αλλά και των κινητήρων. Αρχικά συναντάμε μεγαλύτερα και πιο πλατιά φωτιστικά σώματα, την ώρα που τοποθετείται μία μεγαλύτερη κυψελωτή γρίλια η οποία φέρει επάνω της το έμβλημα της εταιρίας. Μήκος και μεταξόνιο έχουν μεγαλώσει, δίνοντας ένα πιο αμερικάνικων προτύπων επιβλητικό σύνολο, την ώρα που και στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα πιο εκλεπτυσμένα φωτιστικά σώματα και φυσικά η απόσταση από το έδαφος. 

Οι αλλαγές που έχουν συνήθως τα μοντέλα για την αγορά της Αμερικής με την δική μας αγορά είναι ελάχιστες, οπότε μπορούμε με σιγουριά να ποντάρουμε πως και το «εγχώριο» μοντέλο θα μοιάζει σε τεράστιο βαθμό με το συγκεκριμένο. 

Περνώντας τώρα στο εσωτερικό η εικόνα έρχεται σχεδόν αυτούσια από την καμπίνα του νέου Civic, έχοντας ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και μία οθόνη στο κέντρο του ταμπλό 10 ιντσών που αποτελεί και το κέντρο ελέγχου του συστήματος infotainment. Το μοντέλο υιοθετεί επίσης και το πλέγμα που «τρέχει» το ταμπλό κατά μήκος και κρύβει έξυπνα τους αεραγωγούς, ενώ η σουίτα συστημάτων που το συνοδεύει είναι πληρέστατη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την αγορά της Αμερικής, το νέο CR-V θα προσφέρεται με τον αναβαθμισμένο 4κύλινδρο 1.500άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης είτε 190 ίππων είτε 243, ενώ θα υπάρξει και μία δεύτερη επιλογή με ένα 2λιτρο υβριδικό σύστημα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ απόδοσης 204 ίππων και 335 Nm ροπής. Και οι τρεις επιλογές συνδυάζονται αποκλειστικά με CVT κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης. 

Η τελευταία επιλογή κινητήρα (2λιτρος υβριδικός με δύο ηλεκτρικά μοτέρ) πιθανότατα θα είναι και αυτή που θα συνοδεύσει το ευρωπαϊκό μοντέλο, το οποίο αναμένεται να γνωρίσουμε από κοντά αρκετά σύντομα, ίσως λίγο μετά το καλοκαίρι.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης