Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Αρχικά οφείλουμε να θυμίσουμε πως η Skoda εξακολουθεί να κατέχει το ρεκόρ για το ταχύτερο επταθέσιο SUV στο Nürburgring με το pre-facelift Kodiaq RS. Η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία αυτή τη φορά ταξίδεψε στη Σουηδία και προσπάθησε να σημειώσει ένα διαφορετικού είδους ρεκόρ με ένα άλλο από τα πολλά SUV της. Το πλήρως ηλεκτρικό Enyaq, στην κορυφαία έκδοση RS των 299 ίππων, φόρεσε τα χειμωνιάτικα του (λάστιχα) και βρέθηκε σε μια παγωμένη λίμνη για να διεκδικήσει το ρεκόρ για τη μεγαλύτερη συνεχόμενη πλαγιολίσθηση στον πάγο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Richard Meaden κάθισε πίσω από το τιμόνι του πρώτου ηλεκτρικού SUV της Skoda και κατάφερε να πάει στο πλάι για 7,35 χιλιόμετρα. Οι ζωγραφιές της ουράς σε έναν κύκλο με διάμετρο 60 μέτρων, χρειάστηκαν 15 λεπτά και 58 δευτερόλεπτα για να ολοκληρωθούν, καλύπτοντας τον παγωμένο κύκλο 39 φορές. Κάποια στιγμή, το Enyaq RS έφτασε σε μέγιστη ταχύτητα 48,67 km/h ενώ η χαμηλότερη ταχύτητα ήταν 31,64 km/h.

Το όχημα ήταν εργοστασιακό, εκτός από τα μπροστινά και πίσω ελαστικά που ήταν χιονιού με στόχο την καλύτερη πρόσφυση στην παγωμένη λίμνη Stortjärnen. Στις 19 Ιανουαρίου, στο Krokom στην κεντρική Σουηδία, η Skoda κατέρριψε με επιτυχία το περσινό ρεκόρ drift στον πάγο που έθεσε ο Wang Dongjang, ο οποίος οδήγησε ένα Subaru WRX για 6,22 χιλιόμετρα.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Η Skoda επισημαίνει ότι το Enyaq RS κατέρριψε τεχνικά δύο ρεκόρ, καθώς το βιβλίο Guinness έχει ξεχωριστές κατηγορίες για “Μακρύτερη συνεχόμενη ολίσθηση οχήματος στον πάγο” και “Μεγαλύτερη συνεχόμενη ολίσθηση οχήματος στον πάγο για ηλεκτρικό αυτοκίνητο”. Τουλάχιστον 18 ώρες drifting ολοκληρώθηκαν τις πέντε ημέρες πριν από το ρεκόρ με στόχο την σωστή προετοιμασία, ενώ το σύνολο εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) προσφέροντας συνδυασμένη ισχύ 299 ίππων και 460 Nm ροπής. Νούμερα που επιτρέπουν στο αμάξι να επιταχύνει 0-100 σε 6.5 δευτ. και να πιάσει τελική στα 180χλμ./ώρα. Για να μπορεί ο οδηγός να αλλάζει τη συμπεριφορά του οχήματος ανάλογα με το τερέν και τις συνθήκες, υπάρχουν τα προφίλ οδήγησης Eco, Comfort, Normal και Sport ενώ υπάρχει και το Traction.

Ο Meaden δεν είναι άγνωστος στο να κάνει ρεκόρ οδηγώντας Skoda, έχοντας πετύχει τελική ταχύτητα 366 km/h τον Αύγουστο του 2011 με μια τροποποιημένη Octavia RS. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης