Του Λουκά Παπαλάμπρου

Εξελιγμένες in-car υπηρεσίες, προηγμένη συνδεσιμότητα, πρωτοποριακές εφαρμογές και καινοτόμα λογισμικά οδήγησης. Ο όμιλος Stellantis επιθυμεί να προσφέρει σε οδηγούς και επιβάτες μια νέα εμπειρία που ξεπερνά κάθε προσδοκία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να το πετύχει αυτό συνεργάστηκε με την Foxconn, τον ταϊβανέζικο κολοσσό ηλεκτρονικών, δημιουργώντας το «Mobile Drive». Το project των δύο ομίλων βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.

Ουσιαστικά, οι εταιρείες θα φτιάξουν ένα σύστημα πολυμέσων που λειτουργεί με ολοκαίνουριο software και αναβαθμίσεις over-the-air, παρέχοντας στους χρήστες μοναδικές υπηρεσίες, διεπαφές HMI, καθώς και δυνατότητες πληροφόρησης και ψυχαγωγίας που τρέχουν με εκπληκτικές ταχύτητες χάρη στα δίκτυα 5G. Οι οθόνες στην καμπίνα θα είναι ισάξιες των κορυφαίων smartphones και το ίδιο γρήγορες.

Η έδρα της κοινοπραξίας Stellantis-Foxconn βρίσκεται στην ΟλλανδίαΌπως ανέφερε ο υπεύθυνος για την εξέλιξη του λογισμικού της Stellantis, το «Mobile Drive» θα χρησιμοποιηθεί σταδιακά σε όλα τα μοντέλα του ομίλου. Βέβαια, δεν αποκάλυψε ούτε πότε θα λανσαριστεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ούτε σε ποιο αυτοκίνητο θα το δούμε αρχικά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να σημειώσουμε ότι, ο αυτοκινητιστικός όμιλος Stellantis περιλαμβάνει συνολικά 14 μάρκες. Τις Citroën, DS, Opel, Peugeot και Vauxhall από την πλευρά της PSA και τις Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Lancia και Maserati από την πλευρά της Fiat Chrysler Automobiles.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Peugeot-Citroen Group και Fiat Chrysler έγιναν μια εταιρεία

Εκπομπές, μουσικά προγράμματα και podcast για το ηλεκτρικό Fiat 500

Οι τεχνολογίες που κάνουν τη διαφορά στο νέο Citroen C5 X

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης