Με τύχη και ικανότητα ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull είδε πρώτος την καρό σημαία στο Hungaroring. Μαζί του στο βάθρο ανέβηκαν ο Ισπανός Fernando Alonso με Ferrari και τρίτος ο επιπόλαιος Γερμανός με τη δεύτερη Red Bull, Sebastian Vettel.

Η zougla.gr ήταν μαζί σας σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με απευθείας αναμετάδοση και περιγραφή του αγώνα.

Οι δύο Red Bull ήταν μακράν οι ταχύτερες στον αγώνα. Το γυρολόγιό τους ήταν γενικά κατά 2” ταχύτερο των Ferrari, οι οποίες με τη σειρά τους (υποτίθεται) ότι ήταν οι μοναδικές που μπορούσαν να τις απειλήσουν. Αν ο νεαρός Vettel δεν έβαζε “αυτογκόλ”, με το να μην τηρήσει την προβλεπόμενη απόσταση από τον προπορευόμενο Webber, όταν ήταν μέσα το αυτοκίνητο ασφαλείας, τότε θα είχε κερδίσει άνετα και πιθανότατα θα έκανε μαζί με τον Αυστραλό το “1-2” στην Ουγγαρία.

Η τελική κατάταξη του αγώνα ήταν η εξής:

Το “φιλμ” του αγώνα:

>>> Τέλος Αγώνα: Νικητής ο Mark Webber, δεύτερος ο Fernando Alonso και τρίτος ο Sebastian Vettel

>>> Γύρος 66: Ο Rubinho τα κατάφερε! Πέρασε τον Schumacher, ο οποίος κατά τη “συνήθη” τακτική του επιχείρησε να τον πετάξει εκτός πίστας!

>>> Γύρος 61: “Εφιάλτες” για τον 41χρονο Schumi. Τώρα τον πιέζει ο πρώην ομόσταυλός του και κατά πολλούς “θύμα” του όσο ήταν στη Ferrari, Rubens Barrichello. Αυτή είναι η “μάχη των παππούδων” στην F1…

>>> Γύρος 59: Ο Webber έριξε με άνεση γύρο στον Schumacher. Ούτε στα πιο τρελά του όνειρα δεν θα το έβλεπε αυτό πριν από μερικά χρόνια! Μάλιστα καθώς τον περνούσε σχολίασε προς τους μηχανικούς του “Αυτό είναι πολύ ωραίο”!!!

>>> Γύρος 56: Στα πιτ ο Barrichello που έβαλε μαλακά ελαστικά και από 9ος βγήκε 11ος

>>> Γύρος 54: Ο Γερμανός χάνει την ψυχραιμία του και έχει κάνει ήδη δύο μικρά λάθη μέσα σε δύο γύρους που ευτυχώς δεν του στοίχισαν περισσότερο. Αν δεν συγκεντρωθεί όμως, θα έχει σοβαρή έξοδο. Είναι 0,8” πίσω από τον Alonso, ενώ με όλα αυτά ο Massa έχει φτάσει στα 4,8” πίσω από τον Vettel

>>> Γύρος 51: Ο Vettel ελπίζει ότι πλησιάζοντας τους πιο αργούς οδηγούς, θα του δοθεί η ευκαιρία να περάσει τον Alonso. Αυτήν τη στιγμή έφτασε ακόμα και στο 0,5” πίσω του αλλά δεν μπορεί να περάσει. Ο Webber έχει μεγάλες… μοναξιές μπροστά και ακόμα και χωρίς πίεση “γυρίζει” ένα δευτερόλπετο ταχύτερα από τον Ισπανό.

>>> Γύρος 48: Καμία αλλαγή στις δέκα πρώτες θέσεις. Ο M. Schumacher προσπαθεί να μπει στην βαθμολογούμενη 10αδα, χωρίς τύχη μέχρι τώρα. Για την ακρίβεια εδώ και τουλάχιστον πέντε γύρους δεν έχει γίνει ούτε μία προσπέραση μεταξύ των 19 οδηγών που συνεχίζουν! Οι θεατές πρέπει να κοντεύουν να κοιμηθούν!….

>>> Σχόλιο: Το μόνο που απομένει να δούμε είναι αν οι Red Bull ξόδεψαν υπερβολικά πολλά καύσιμα για να κάνουν τον ένα ταχύτερο γύρο πίσω από τον άλλο. Η τηλεμετρία όμως από τα πιτ τους δίνει το “πράσινο φως” και μάλλον κάτι καλύτερο θα ξέρουν οι μηχανικοί…

Από ότι φαίνεται, σε γενικές γραμμές οι Red Bull είναι 2”ταχύτερες στον γύρο από τις Ferrari, οι οποίες είναι ταχύτερες από όλους τους υπόλοιπους! Ακόμα και έτσι ο Vettel δεν μπορεί να περάσει τον πιο αργό Alonso.

>>> Γύρος 45: Όλα καλά για τον Αυστραλό που βγήκε άνετα και πάλι πρώτος στην πίστα. Ο Vettel πιέζει τον Alonso, αλλά το Hungaroring δεν δίνει πολλές ευκαιρίες για προσπέρασμα…

>>> Γύρος 44: Στα πιτ (επιτέλους!) ο Webber, ο οποίος είχε φτιάξει διαφορά 22,3” πριν μπει.

>>> Γύρος 37: Η κατάταξη των δέκα πρώτων είναι η εξής: Webber, Alonso, Vettel, Massa, Barichello, Petrov, Hulkenberg, de la Rosa, Button Kobayashi

>>> Γύρος 36: Ο Αυστραλός κάνει ταχύτερο γύρο με 1′:23”.847”’ και η διαφορά του από τον Ισπανό είναι 17,6”

>>> Γύρος 34: Ο Webber είναι 16,1” μπροστά από τον Alonso που με τη σειρά του είναι 4,1” μπροστά από τον Vettel.

>>> Γύρος 32: Έκανε τη διέλευση από τα πιτ ο Vettel, αλλά βγήκε τουλάχιστον μπροστά από τον Massa. Καθώς περνούσε μπροστά από την ομάδα του στα πιτ, ο Vettel κουνούσε επιδεικτικά τα χέρια του…

>>> Γύρος 29: Ποινή διέλευσης από τα πιτ για τον Vettel επειδή όταν νωρίτερα μπήκε μέσα το αυτοκίνητο ασφαλείας και ήταν μπροστά του ο Webber, δεν κράτησε απόσταση μικρότερη από δέκα “μήκη” αυτοκινήτου όπως ορίζει ο κανονισμός. Ο Γερμανός ήθελε να βοηθήσει τον Webber και την “πάτησε”.

>>> Γύρος 26: Έξω και ο Kubica, ο οποίος “πάρκαρε” την Renault σου στα πιτ

>>> Γύρος 24: Στις δέκα πρώτες θέσεις βρίσκονται οι: Webber, Vettel, Alonso, Hamilton, Massa, Barrichello, Petrov, Hulkenberg, de la Rosa, Button.

Εγκατέλειψε ο Hamilton από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων.

>>>Γύρος 23: Ο Webber κάνει ταχύτερους χρόνους σε κάθε κομμάτι της πίστας και είναι 6,8” μπροστά από τον Vettel και 10,1” από τον Alonso

>>> Σχόλιο: Τραγελαφικές στιγμές εκτιλύχθηκαν μέσα στα πιτ, όπου με όλες τις ομάδες να περιμένουν τους οδηγούς τους να μπουν για αλλαγή ελαστικών, ο τροχός που έφυγε από τον Rosberg έκανε γκελ ανάμεσα από μηχανικούς και αυτοκίνητα!

>>> Γύρος 17: Μπροστά ο Vettel, πίσω του ο Alonso. Ο Barrichello είναι 6ος, αλλά δεν έχει μπει ακόμα στα πιτ. Ο Webber είναι προς το παρόν 1ος, αλλά ούτε αυτός έχει κάνει πιτ στοπ.

>>> Γύρος 16: Στα πιτ ο Vettel. Οι δύο Ferrari έκαναν επίσης πιτ στοπ, όπως και ο Hamilton που βγήκε μπροστά από τον Massa. Sutil και Kubica τράκαραν μέσα στα πιτ! Ο πίσω δεξιά τροχός του Rosberg βγήκε και έμεινε στο τέλος της ευθείας των πιτ με τρεις τροχούς και τελικά εγκατέλειψε.

>>> Σχόλιο: Ο νεαρός Γερμανός μπορεί να χαλαρώσει τώρα που έχει φτιάξει διαφορά 10,5”από τον Ισπανό, αφού δεν υπάρχει λόγος να κερδίσει με 30” διαφορά όταν μπορεί να το κάνει και με 10”. Αν μείνει ψύχραιμος και δεν αντιμετωπίσει μηχανικά προβλήματα θα κερδίσει άνετα.

>>> Γύρος 12: Ο Vettel έκανε έναν ελαφρώς πιο αργό γύρο από τον τελευταίο, αλλάακόμα και έτσι είναι 0,6” ταχύτερος από τον Alonso

>>> Γύρος 10: Στις δέκα πρώτες θέσεις βρίσκονται οι: Vettel, Alonso, Webber, Massa, Hamilton, Petrov, Rosberg, Kubica, Barichello, Hulkenberg

>>> Γύρος 6: Ξέφυγε 5” ο Vettel. Πολύ μακριά ο Webber από τον Alonso για να μπορέσει να τον απειλήσει

>>> Γύρος 3: Παρέδωσε πνεύμα ο κινητήρας της Torro Rosso στην πλάτη του Alguersuari

>>> Εκκίνηση: Ο Alonso πετάχτηκε μπροστά από τον Webber και πήρε τη δεύτερη θέση. Τρίτος έστριψε στην πρώτη στροφή ο Αυστραλός με τον Massa κολλημένο πίσω του

Η τελική κατάταξη των κατατακτήριων δοκιμών ήταν η εξής:

Η πίστα

Το χαρακτηριστικό του Hungaroring είναι η παντελής έλλειψη μεγάλων ευθειών και γρήγορων στροφών. Χτισμένη στα περίχωρα της Βουδαπέστης, συχνά αποκαλείται «Μονακό χωρίς μπαριέρες». Το μοναδικό ουσιαστικά σημείο, που παρέχει κάποια πιθανότητα προσπεράσματος είναι στα φρένα για την πρώτη στροφή, στο τέλος της ευθείας. Είναι στενή και απαιτεί υψηλή αυτοσυγκέντρωση από τους οδηγούς, οι οποίοι δεν προλαβαίνουν να χαλαρώσουν καθόλου, ενώ ο αγώνας διαρκεί πολύ περισσότερο από το συνηθισμένο, λόγω της χαμηλής μέσης ωριαίας ταχύτητας.

Στο σχεδιάγραμμα που ακολουθεί, μπορείτε να δείτε τη χάραξη της πίστας, καθώς και τη σχέση στο κιβώτιο, την ταχύτητα και την πίεση που δέχεται ο οδηγός από την επιτάχυνση, σε κάθε δεδομένο σημείο της πίστας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης