Του Περικλή Χαλάτση

Όταν μετά το τέλος μιας ειδικής διαδρομής στο ράλλυ της Πορτογαλίας η δημοσιογράφος του WRC ρώτησε τον παγκόσμιο πρωταθλητή Kalle Rovanpera τι συμβαίνει ξαφνικά και «σαρώνει» όλες τις ειδικές διαδρομές, ο 22χρονος οδηγός της Toyota Gazoo απάντησε με το χαρακτηριστικό φινλανδικό χιούμορ.
«Ξύπνησα το πρωί και είπα ας πάμε να οδηγήσουμε λιγάκι».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αγωνιστικά η ημέρα δεν είχε εκπλήξεις με ελάχιστες εξαιρέσεις. Στην 10 Ε.Δ , 700 μέτρα πριν το τελείωμα ο Loubet κλείσθηκε περισσότερο από όσο έπρεπε και πηγαίνοντας με αρκετά χιλιόμετρα χτύπησε πάνω σε ένα δένδρο με το αριστερό μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου του. Στη συνέχεια έχασε την πρόσφυση και χτύπησε από τα δεξιά πάνω στο ανάχωμα. 

Κρίμα γιατί ο Γάλλος πήγαινε αρκετά καλά. Το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε στη μέση του δρόμου. Τόσο ο Pierre Louis Loubet όσο και ο συνοδηγός του Nicolas Gilsoulo  δεν έπαθαν τίποτα όμως το Puma Rally1 HYBRID έμεινε χωρίς σύστημα διεύθυνσης και χωρίς…πόρτα.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Ο Nicolas Gilsoulo  έτρεξε με τα πόδια προς την φορά που έρχονταν ο Esapekka Lappi και έκανε νόημα να κόψει και να περάσει από την άκρη του δρόμου. Ευτυχώς ο Gilsoulo πρόλαβε τη σύγκρουση. Άλλα δύο πληρώματα πέρασαν με τον ίδιο τρόπο (κόβοντας ταχύτητα μέσα στην ειδική) . Το αυτοκίνητο των Γάλλων με τη βοήθεια των θεατών το απομακρύνθηκε από το δρόμο και ο αγώνας συνεχίσθηκε.

 

 

Αν εξαιρέσουμε το δίδυμο Kalle Rovanpera- Jonne Haltunen (Toyota GR Yaris Rally1) που έχει το δικό του ρυθμό, οι δεύτεροι στη γενική κατάταξη Dani Sordo- Candino Carrera ( i20 N.Rally 1 Hybrid) προσπαθούν να μειώσουν την ψαλίδα με τους Φινλανδούς αλλά ταυτόχρονα να μην κάνουν λάθη και χάσουν και αυτό που έχουν.

Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Βέλγοι Thierry Neuville- Martin Wydaeghe ( i20 N.Rally 1 Hybrid ), στην τέταρτη οι Esapekka Lappi-Janne Ferm ( i20 N.Rally 1 Hybrid) που μέχρι τώρα δεν αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα προβλήματα. Την πεντάδα συμπληρώνουν οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja  (Ford Puma Rally1).


Παρά τον ανταγωνισμό ο 22χρονος Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει ώριμη σκέψη. Δεν παρασύρεται και το βασικότερο αναγνωρίζει τα λάθη του και διορθώνεται. Σήμερα ο Kalle «σάρωσε» σε όλες τις ειδικές διαδρομές. Ο Ισπανός Dany Sordo γνωρίζει ότι είναι δύσκολο να τεθεί επικεφαλής αλλά προσπαθεί για κάτι καλύτερο. Ο ίδιος είπε ότι δεν είναι τόσο γρήγορος όσο θα ήθελε. 

E. LappiΟ Neuville δεν είναι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητό του. Δεν το αισθάνεται το ίδιο σωστό σε όλα τα κομμάτια. Είπε ότι δεν μπορούσε να το κρατήσει σε ευθεία γραμμή και δυσκολευόταν με την ουρά του i20 N. Κάνει έναν προσεκτικό αγώνα τακτικής. Εκείνο που τον ενδιαφέρει είναι να κάνει καλύτερους χρόνους από τον πρώην ομόσταυλό του Ot.Tanak. 

Ot.TanakΠριν από την 11η ειδική διαδρομή έκανε κάποιες αλλαγές, πήγαινε κάπως καλύτερα αλλά δεν οδηγούσε στο όριο γιατί θα γινόταν το λάθος. Χαρακτηριστικά είπε: 
« Δεν έχω εμπιστοσύνη και νομίζω ότι στις εισόδους των στροφών θα έχω έξοδο».

Αύριο Κυριακή,14 Μαΐου, τελευταία ημέρα του αγώνα τα πληρώματα θα κάνουν τέσσερις ειδικές διαδρομές. Τελευταία ειδική , η Fafe έχει ορισθεί ως PowerStage. Σ αυτό το πέρασμα υπάρχει και το γνωστό άλμα του Ράλλυ Πορτογαλίας που εκεί συγκεντρώνονται χιλιάδες θεατές. Οι αυριανές Ε.Δ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης