Του Περικλή Χαλάτση

Τρία πληρώματα, ένα με Hyundai και δύο με Toyota, μετά και τη δεύτερη ημέρα του αγώνα, μάχονται για τη νίκη και φυσικά για το βάθρο στο Ράλλυ Μεξικό.Ο Esapekka Lappi ( Hyundai) είναι ο επικεφαλής του αγώνα και ακολουθεί ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier (Toyota) και ο συμπαθέστατος  Elfyn Evans (Toyota) ο οποίος κάνει ότι είναι δυνατόν για να περάσει στη δεύτερη θέση. Η διαφορά του όμως με τον Ogier είναι μεγάλη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Τα τρία Ford βρίσκονται εκτός μάχης μετά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν τα εργοστασιακά Puma στο δεύτερο σκέλος του αγώνα.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα ,3η ημέρα της διοργάνωσης, το ενδιαφέρον κορυφώνεται αφού όλα θα κριθούν στις εννέα δύσκολες ειδικές διαδρομές όπου τα πληρώματα θα καλύψουν 128.32 αγωνιστικά χιλιόμετρα. 
To φιλανδικό πλήρωμα E.Lappi-J.Ferm (Hyundai i20 N Rally1 Hybrid) με χρόνο 1.25.12.0 βρίσκεται +5.3 μπροστά από τους S.Ogier-V.Landais (GR Yaris Rally 1 Hybrid) που στο τέλος της ημέρας είχαν χρόνο 1.25.17.3. Το τρίτο πλήρωμα οι E.Evans-S.Martin (GR Yaris Rally 1 Hybrid) έχουν χρόνο 1.25.42.1 και βρίσκονται +24.8 πίσω. Σχετικά μεγάλη διαφορά αλλά πολλά μπορούν να συμβούν και η διαφορά να μειωθεί.

Στην 4η θέση βρίσκεται ο Τ.Neuville (Hyundai i20 N Rally1 Hybrid) και στην 5η θέση ο K. Rovanpera (GR Yaris Rally 1 Hybrid). Και οι δύο οδηγοί στην 5η Ε.Δ έχασαν το υβριδικό σύστημα και καθυστέρησαν αρκετά. Ο Rovanpera μετά τη χθεσινή εγκατάλειψη του O.Tanak ξεκινάει πρώτος και ανοίγει το δρόμο. Αυτό τον δυσκολεύει αρκετά γιατί δεν μπορεί να κινηθεί οριακά.

 

Άτυχος ήταν ο Takamoto Katsuta. Στην ίδια ειδική (5η) που ο Rovanpera έριξε το ρυθμό του λόγω προβλήματος με το υβριδικό σύστημα, ο Γιαπωνέζος οδηγός της Toyota, έχασε τον έλεγχο του Toyota GR Yaris Rally1 , βγήκε από τον δρόμο σε ένα σημείο που είχε γκρεμό και δεν κατάφερε να επανέλθει στον αγώνα. Κρίμα γιατί αυτό έγινε και την ημέρα των γενεθλίων του.

 

 

Αλλά και ο Neuville είχε αρκετές ατυχίες. Το πίσω μέρος του Hyundai i20N Rally1 ήταν αρκετά σκληρό. Μετά κατάλαβε ότι είχε μπλοκάρει ο πίσω δεξιά αποσβεστήρας. Οι μηχανικοί το επισκεύασαν και ο Βέλγος ξεκίνησε δυναμικά. Πίσω από τον Rovanpera στην 6η θέση βρίσκεται ο Dani Sordo ο οποίος στην 7η Ε.Δ είχε ένα κλατάρισμα.
Αναλυτικά η πρώτη δεκάδα μετά και τον κλείσιμο και της 10ης Ε.Δ

 

Μετά την εγκατάλειψη από μηχανικό πρόβλημα ο Ιορδάνης Σερδερίδης κάνει χρήση της διαδικασίας Rally2 και συνεχίζει τον αγώνα αλλά με αρκετά λεπτά ποινής. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης δήλωσε:

«Ενώ μείναμε απόλυτα ευχαριστημένοι με το ρυθμό μας στις δύο νυχτερινές υπερειδικές της Πέμπτης που διεξήχθησαν στην πόλη του Guanajuato, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη το πρωί της Παρασκευής. Στην εναρκτήρια ειδική της ημέρας κάναμε ένα λάθος στο ενδέκατο χιλιόμετρο, με αποτέλεσμα να τραυματίσουμε το Ford Puma Rally1 και να τεθούμε εκτός συνέχειας του σκέλους. Δυστυχώς αυτά συμβαίνουν στον αγώνα. Μέχρι το σημείο της εγκατάλειψης είχαμε βρει έναν καλό ρυθμό σε μία δύσκολη ειδική διαδρομή και αυτό κρατάμε».

Οι ώρες που η τηλεόραση της Cosmote θα μεταδίδει μαγνητοσκοπημένες τις ειδικές διαδρομές είναι:
Σάββατο 18 Μαρτίου (Cosmote Sport5HD)
SS11 Ibarilla 1 : 16:10
SS12 El Mosquito 1 : 17:00
SS13 Derramadero 1 : 18:00

Κυριακή 19 Μαρτίου (Cosmote Sport5HD)
SS20 Las Dunas Superspecial : 16:05
SS21 Otates : 17:15
SS22 San Diego: 18:20
SS23 El Brinco Wolf Power Stage: 20:00

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης