Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν από περίπου 10 χρόνια το Nissan Juke έκανε την εμφάνισή του στους δρόμους και εντυπωσίασε με την επαναστατική του σχεδίαση.

Ήταν τότε που η κατηγορία των Crossover οχημάτων δεν ήταν και τόσο… αναπτυγμένη (κυκλοφορούσαν μόλις δύο μοντέλα), αλλά, όπως αποδείχτηκε, είναι αυτή που θα παίξει τα επόμενα χρόνια πρωταγωνιστικό ρόλο στην παγκόσμια αγορά.

Το νέο Nissan Juke βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και σε όλες τις αντιπροσωπείες...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα γενιά του Juke βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πρώτη οδηγική γεύση από το ιαπωνικό μοντέλο (κατασκευάζεται στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου), οδηγώντας το από την Αθήνα μέχρι τη Λιβαδειά, στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής παρουσίασης που διεξάγεται αυτές τις ημέρες.

Με το νέο Juke πήγαμε μέχρι τη... Λιβαδειά για μία πρώτη οδηγική γεύση (με την ευκαιρία δοκιμάσαμε και τις τοπικές γεύσεις σε παϊδάκια!)

Διαστημική… σχεδίαση

Εξωτερικά το νέο Juke ακολουθεί την… εξτρεμιστική σχεδίαση που πάντοτε είχε δημιουργώντας τη δική του Το σίγουρο είναι πως το Juke δεν περνά απαρατήρητο…τάση. Επιθετική μάσκα που η Nissan ονομάζει V-Motion, ιδιαίτερη σχεδίαση εμπρός φωτιστικών σωμάτων αλλά και νέοι προβολείς LED σε σχήμα Y είναι τα χαρακτηριστικά τα οποία αντικρίζει κάποιος με την πρώτη ματιά.

Για να πούμε και την αλήθεια πριν από μερικά χρόνια δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε ένα Nissan με τόσο προχωρημένες καμπύλες! Οι καμπύλες όμως αρέσουν και συνεχίζονται σε όλο το μήκος και πλάτος του αμαξώματος δημιουργώντας ένα σύγχρονο όχημα. Χαρακτηριστικό είναι και το πίσω μέρος που θυμίζει τη νέα γενιά Micra, ενώ δεν λείπουν στοιχεία και από οχήματα… coupe.

Πολλές καμπύλες και στο πίσω μέρος, κάτι που συναντούμε και στην τελευταία γενιά του Micra

Άλλο… Nissan

Εσωτερικά η εικόνα είναι μακράν… αναβαθμισμένη. Η ποιότητα, τα μαλακά πλαστικά, η τεχνολογία και το ντιζάιν παντρεύονται με τον σωστό τρόπο και η αίσθηση που εισπράττεις με το… καλημέρα είναι θετική. Θα Η καμπίνα έχει μεταμορφωθεί πλήρως… λέγαμε πως ταιριάζει γάντι στην πλειονότητα των αγοραστών και αυτό θα φανεί και στις πωλήσεις. Ξεχωρίζει η οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα, όπου μέσα από αυτή ο οδηγός μπορεί να συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο, να ακούσει μουσική, να πλοηγηθεί κ.ά.

Εκεί που το Juke υστερούσε (ανάλογα σε ποιον απευθυνόταν) ήταν σε χώρους και η λύση έχει έρθει με τη νέα γενιά. Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως μία τετραμελής οικογένεια δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω, με τους χώρους για τους επιβάτες να έχουν αυξηθεί, ενώ πλέον το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 422 λίτρα.

H καμπίνα των επιβατών έχει πραγματικά ξεφύγει...

Μόνο σε βενζίνη

Κάτω από το εμπρός καπό συναντούμε έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.0 λίτρου. Ο συγκεκριμένος αποδίδει 117 ίππους και παράγει έως 200Nm ροπή (με overboost). Συνδυάζεται με χειροκίνητο Ο κινητήρας των 999 κ.εκ. αποδίδει 117 ίππους κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ για πρώτη φορά συναντούμε και ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με δυνατότητα αλλαγής και με paddles από το τιμόνι.

Όπως διαπιστώσαμε, ο κινητήρας αυτός είναι ιδανικός για τον μέσο οδηγό (0-100 σε 10,4 με μηχανικό και 11,1 δευτ. με αυτόματο κιβώτιο – τελική 180χλμ./ώρα). Είναι ελαστικός, αρκούντως ισχυρός και δίνει τη δυνατότητα να κινηθείς σβέλτα όταν το απαιτούν οι καταστάσεις, ιδιαίτερα στις προσπεράσεις.

Στη διάθεσή μας είχαμε την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο που θεωρούμε ως την καλύτερη πρόταση. Εκεί που θα πρέπει να επικεντρωθούμε είναι και στην κατανάλωση καυσίμου, η οποία κυμάνθηκε κάτω από τα 7 λίτρα κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Να σημειώσουμε πως μέσω του «D-Mode» μπορείς να επιλέξεις τον τρόπο κίνησης (Standard, Eco και Sport) ανάλογα με τις συνθήκες.

Προς το παρόν το Nissan Juke είναι διαθέσιμο με έναν κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1.0 λίτρου

Ασφάλεια 5 αστέρων

Τεχνολογικά το νέο Juke εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, ενώ η απόδοση των πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP λέει πολλά.

Να σημειώσουμε επίσης και την ύπαρξη συστημάτων της τεχνολογίας ProPILOT της Nissan, η οποία προσφέρει ηλεκτρονική υποβοήθηση στο τιμόνι, αλλά και την αυτόματη επιτάχυνση και επιβράδυνση, έτσι ώστε ο οδηγός να διατηρεί τη σωστή απόσταση και ταχύτητα με το αυτοκίνητο εντός της λωρίδας κυκλοφορίας του.

Με το Juke το σίγουρο είναι πως θα περάσεις όμορφα...

Τιμές από 17.900 ευρώ

Σε έναν χρόνο θα δούμε και υβριδικό…Οι τιμές του Nissan Juke με το σύνολο βενζίνης χωρητικότητας 1.0 λίτρου και το μηχανικό κιβώτιο ξεκινούν στην Ελλάδα από 17.900 ευρώ. 

Σε περίπου έναν χρόνο αναμένεται να κάνουν την εμφάνισή τους οι υβριδικές και Plug in hybrid εκδόσεις (που θα μπαίνουν και στην πρίζα), ενώ δεν θα υπάρξει έκδοση diesel.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο Nissan Juke πατήστε ΕΔΩ

 

Διαβάστε επίσης: Οι τιμές του νέου Nissan Juke στην Ελλάδα

 

Εικόνα από τη συνέντευξη Τύπου για το νέο Juke. Στη φωτό ο Τάκης Θεοχαράκης (αριστερά) και ο Μάριος Μπαρκής

Πολύ χαρακτηριστική η εμπρός μάσκα  V-Motion

 

Πιο εύκολα προσβάσιμος ο χώρος αποσκευών των 422 λίτρωνΟρισμένες εκδόσεις εφοδιάζονται και με εξελιγμένα ηχεία της BOSE ενσωματωμένα στα καθίσματα για μέγιστη απόδοση ήχου!Διαθέσιμο είναι το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και αυτόματο διπλού συμπλέκτη...Το κινητό συνδέεται με το αυτοκίνητο...Το μήκος του αγγίζει τα 4,2 μέτρα...Στην Ελλάδα το νέο Juke θα κάνει.. θραύσηΑπό αυτό το σημείο ανοίγουν οι πίσω πόρτες...Νέα σχεδίαση για φώτα και προβολείς...

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης