Αναγνώστρια της «Ζούγκλας» καταγγέλλει πως 15 μέρες μετά από την κυβερνοεπίθεση που δέχτηκαν τα ΕΛΤΑ, τα προβλήματα συνεχίζονται, με αποτέλεσμα πολλά δέματα να αγνοούνται και οι συνεργαζόμενοι επιχειρηματίες να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους.

Χαρακτηριστικά, η καταγγέλλουσα αναφέρει:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είμαστε χιλιάδες επιχειρηματίες που συνεργαζόμαστε με τα ΕΛΤΑ για να στέλνουμε τις παραγγελίες των πελατών μας στο εξωτερικό και εδώ και 15 μέρες δεν μπορούμε να στείλουμε τίποτα, με αποτέλεσμα να έχουμε τεράστιο πρόβλημα με ακυρώσεις παραγγελιών! Αυτό σε μια μικρή επιχείρηση αυτή την περίοδο με την κρίση που περνάμε είναι απίστευτα καταστροφικό.

Σαν να μην έφτανε αυτό, τα ΕΛΤΑ δεν ανακοινώνουν τίποτα εδώ και μέρες, μας έχουν αφήσει τελείως ξεκρέμαστους, ενώ και τα δέματα που στείλαμε λίγες μέρες πριν από την κυβερνοεπιθεση αγνοούνται Καλούμαστε να κάνουμε επιστροφές χρημάτων στους πελάτες μας, ενώ αποζημίωση για τα απεσταλμένα ούτε λόγος!

Γιατί δεν αναφέρεται από κανένα ΜΜΕ το θέμα αυτό και περνάει απαρατήρητο? Τα ΕΛΤΑ δεν απαντάνε σε κανένα τηλέφωνο, σβήνουν τα σχόλια του κόσμου από τη σελίδα τους στο Facebook και δεν έχουμε που να απευθυνθούμε πλέον! Ούτε τους υπαλλήλους τους δεν ενημερώνουν για το τι συμβαίνει!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα σας παρακαλούσα να ψάξετε το θέμα και να γράψετε ένα άρθρο, γιατί όπως εσείς γνωρίζετε πολύ καλύτερα από εμένα, η δημοσιογραφία είναι ο μόνος μοχλός πίεσης! Μου κάνει φοβερή εντύπωση που εν έτη 2022 στην Ελλάδα που ανήκει στην ΕΕ έχει παγώσει η διεθνής αλληλογραφία εδώ και 15 μέρες και οι δημοσιογράφοι δεν λένε τίποτα!».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης