Ο Jay-Z και ο πολυτελής όμιλος LVHM ενώνουν τις δυνάμεις τους στο fine drinking, καθώς ο επιτυχημένος ράπερ πούλησε το 50% του champagne brand του, Armand de Brignac, στον γαλλικό όμιλο. 

Αν και οι οικονομικοί όροι της νέας εταιρικής σχέσης δεν έχουν δημοσιευτεί στο κοινό, οι Times ανέφεραν ότι το 2018 το ήμισυ του Armand de Brignac αποτιμήθηκε στα 250 εκατομμύρια δολάρια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τους «The New York Times», η συνεργασία μεταξύ του hip-hop mogul και της εταιρείας συνέβη πολύ φυσικά και οι δύο πλευρές είναι πρόθυμες να δουν πώς μπορούν να αυξήσουν τη φήμη του brand μαζί με τις άλλες σαμπάνιες, όπως Dom Pérignon, Moët & Chandon, Ruinart, Krug και Veuve Clicquot. 

Περισσότερα στο govastileto.gr

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης