Τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία της συνέντευξη, η Μαριλίτα Λαμπροπούλου μιλάει για όσα άλλαξαν στη ζωή της αλλά και για εκείνα που επαναπροσδιόρισε στη διάρκεια της ολοκληρωτικής αποχής της από τη δημοσιότητα.

Πότε ένιωσες ότι σου λείπει η δουλειά;
«Ακόμη και όταν βρισκόμουν με το παιδί στο σπίτι, δημιουργούσα. Κυρίως σε σχέση με το θέατρο – με διασκευές και μεταφράσεις. Απλώς ήμουν μέσα στο σπίτι και όλο αυτό δεν γινόταν με τον ρυθμό της τηλεόρασης, όπως συμβαίνει τώρα με το ”Είναι Στιγμές” του ΑΝΤ1, για το οποίο έχουμε καθημερινά γυρίσματα. Κάποια στιγμή όμως, όταν το παιδί πλησιάζει τα δύο του χρόνια, η μαμά νιώθει αυτό το ”όχι άλλο μέσα στο σπίτι, φτάνει, πρέπει να βγω λίγο έξω, να υπάρξω ξανά δημιουργικά”. Και είναι, πιστεύω, η στιγμή που και το παιδί δείχνει πιο έτοιμο να ξεκολλήσει από τη μαμά του. Αν δεν ερχόταν όμως αυτή η τόσο σημαντική πρόταση του ΑΝΤ1, με τους συγκεκριμένους συντελεστές και με αυτή την παραγωγή, ίσως να μην το είχα κάνει ακόμη».

Γιατί δεν έδινες συνεντεύξεις όλο αυτό το χρονικό διάστημα των 4 χρόνων; «Να πω τι; Είχα ανάγκη αυτά τα χρόνια να μείνω εκτός. Είχα κορεστεί και λίγο από την έκθεση. Και μου άρεσε αυτή η ανάπαυση, αυτή η εσωτερική διεργασία στην οποία βρισκόμουν. Κατάφερα να δώσω χώρο και χρόνο και σε ένα άλλο κομμάτι μου, σε κάποια άλλα ενδιαφέροντά μου, τα οποία, όταν έχεις συνεχώς καθημερινά γυρίσματα για έξι χρόνια ασταμάτητα, μένουν πίσω. Άλλωστε, ποτέ δεν ήμουν ”γυναίκα καριέρας”. Και δεν με πείραζε να μαζευτώ λιγάκι. Το αντίθετο. Αυτό το χρονικό διάστημα μου έκανε πολύ μεγάλο καλό».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανακάλυψες μέσα από αυτή την ενδοσκόπηση μία «καινούργια» Μαριλίτα; «Δεν θα το έλεγα έτσι. Αναπτύχθηκε περισσότερο μια άλλη πλευρά μου και θα απαντούσα σ’ αυτό ότι, σε σχέση με τη δουλειά, τώρα είμαι πιο συνειδητοποιημένη. Μέχρι πριν από τέσσερα χρόνια, θα έλεγα ότι τα πράγματα συνέβαιναν έως ένα βαθμό και τυχαία στον χώρο της υποκριτικής, τώρα όμως ξέρω ακριβώς τι θέλω και τι επιδιώκω».

Πηγή: People

Επιμέλεια: Νατάσα Παππά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης