Η αλυσίδα των ύποπτων περιστατικών στο εξοχικό της γνωστής τραγουδίστριας στην Αρκίτσα και πώς μια
ανατριχιαστική ιστορία ίσως να συνδέεται και με την κλονισμένη ψυχική της υγεία.

Καμένα προσωπεία και θεατρικές μάσκες ριγμένες στο τζάκι, λιωμένα κόκκινα κεριά, ασημένιοι σταυροί, θυμιατά, κηροπήγια ταλαιπωρημένα από τη βάσανο της φωτιάς, ξέστρωτα κρεβάτια, ένα σπίτι αναστατωμένο, σημάδια από παγανιστικές παραπομπές, μυστήριο, σκοτάδι, αναπάντητα ερωτήματα…

Τι πραγματικά συνέβη -εάν συνέβη- στην ταλαιπωρημένη τραγουδίστρια Έφη Θώδη, στο εξοχικό της Αρκίτσας, εκείνο το περίεργο βράδυ της 2ας Μαΐου του 2009;

Όταν ράγισε το γυαλί της ψυχικής της ισορροπίας; Ποιοι ήταν οι ακριβείς λόγοι που την οδήγησαν στους λευκούς διαδρόμους της Ψυχιατρικής Κλινικής του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου; Ο σφιχτά δεμένος κόμπος του άλυτου μυστηρίου της ύποπτης περσινής μαγιάτικης νύχτας, έχει σχέση με το νέο επεισόδιο της 21ης Μαΐου 2010, όταν ένας περαστικός είδε την γνωστή τραγουδίστρια τραυματισμένη να σέρνεται στη μέση του δρόμου;

Τα φωτογραφικά ντοκουμέντα, που δημοσιοποίησε το ένθετο Piazza της εφημερίδας Veto, κρύβουν ένοχα μυστικά; Τι ακριβώς εκτυλίχθηκε -εάν εκτυλίχθηκε- μέσα στο ίδιο της το σπίτι, την νύχτα που πάγωσε το χαμόγελο στο πρόσωπο της χαρούμενης γυναίκας με τη μεγάλη καρδιά;

Τι πρέπει να γίνει ακόμα, για να καταλάβουν οι αστυνομικές αλλά και οι εισαγγελικές Αρχές ότι η ζωή της Έφης Θώδη μπορεί να βρίσκεται σε κίνδυνο; Υπάρχουν άτομα που επιδιώκουν να της κάνουν κακό;

Η ιστορία που αποκάλυψε το ένθετο Piazza της εφημερίδας Veto βγαίνει στο φως της δημοσιότητας για πρώτη φορά. Είναι γνωστή στα οικεία πρόσωπα της τραγουδίστριας Έφης Θώδη, στον σύντροφό της και σε μερικούς ακόμα φίλους της. Εάν υπήρχε τρόπος να αποκωδικοποιηθεί, κάποιοι από αυτούς που πιθανόν να έστησαν ένα χοντροκομμένο αστείο (που για την ίδια μπορεί να ήταν η αρχή ενός φοβερού εφιάλτη) θα έπρεπε τώρα να βρίσκονται πίσω από προανακριτικά γραφεία και να δίνουν κατάθεση.

Τα φωτογραφικά ντοκουμέντα

Πριν από λίγο καιρό -πριν συμβεί το πρόσφατο ατύχημα στην τραγουδίστρια- στα χέρια οικείου στην Θώδη προσώπου έφτασε ένας φάκελος που περιείχε ένα CD με φωτογραφίες.

Όταν ο παραλήπτης έβαλε το CD στον υπολογιστή, έμεινε άγαλμα. «Τρόμαξα με όσα είδα. Αναγνώρισα το σπίτι της Έφης. Στην αρχή σκέφτηκα να πάω στην αστυνομία. Φοβήθηκα όμως μήπως μπλέξω».

Το συγκεκριμένο πρόσωπο μοιράστηκε μαζί μας το μυστικό. Στη σειρά των φωτογραφιών, το πρώτο που παρατηρούμε είναι η ημερομηνία ψηφιακής καταγραφής: 12 και 13 Μαΐου 2009 -εννέα μέρες μετά την εισαγωγή της ερμηνεύτριας στην κλινική.

Ο παραλήπτης είναι απόλυτα σίγουρος πως πρόκειται για το εσωτερικό του εξοχικού σπιτιού της στην Αρκίτσα, «το οποίο, μετά το συμβάν του κλονισμού, έμεινε ανοιχτό. Ο σύντροφός της, Χρήστος Τσιγγόλης, αναχώρησε για την Αθήνα. Εκείνη την ώρα φαίνεται ότι δεν σκέφτηκε κανείς να το κλειδώσει», μας είπε.

Ποια αλήθεια όμως μπορεί να αποκαλυφθεί με όσα εικονίζονται; Αλήθεια ή παραλογισμός; Αναλύοντας τα φωτογραφικά στιγμιότυπα, είδαμε:

– Τρείς μισοκαμένες μάσκες πεταμένες μέσα στο τζάκι του ευρύχωρου χολ. Είναι μαυρισμένες, δύο έχουν σπάσει από τη φωτιά, δεν είναι όμως αλλοιωμένες. Είναι χωμένες μέσα στη στάχτη. Κάποιος, αναδεύοντας τη φωτιά, προσπάθησε να τις κάψει. Δίπλα υπάρχει ένα μισοφαγωμένο από την πυρά κούτσουρο.

Οι μάσκες μοιάζουν με τα προσωπεία (αυτό τουλάχιστον έρχεται σαν πρώτη σκέψη στο μυαλό μας) που είχαν χρησιμοποιηθεί στην απόκοσμη ταινία του Στάνλεϋ Κιούμπρικ «Μάτια ερμητικά κλειστά». Για τις περίφημες κυκλικές γυμνές τελετές των οργίων. Σε τι άλλο θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν οι ανέκφραστες μάσκες, εκτός από πραγματοποίηση τελετών ή για το στήσιμο ενός εφιαλτικού «αστείου;»

– Στο εσωτερικό του σπιτιού είναι χυμένα στο πάτωμα -σχεδόν παντού- λιωμένα κεριά. Πιθανόν ο άγνωστος επισκέπτης να είχε πάρει στο χέρι κερί και να γυρόφερνε βιαστικά από ‘δω κι από ‘κει. Εικονίζονται επίσης λιωμένα κεριά σε εκκλησιαστικά κηροπήγια, στην τουαλέτα, στις κρεβατοκάμαρες.

– Στο πάτωμα υπάρχουν, επίσης, διασκορπισμένοι βόλοι, που μοιάζουν με φασόλια ή σπόρους από όσπρια. Οι ίδιοι βόλοι υπάρχουν διασκορπισμένοι και στα υπνοδωμάτια.

– Τα κρεβάτια του σπιτιού είναι όλα ανακατωμένα. Σαν κάποιος να είχε πλαγιάσει και να ξύπνησε αλαφιασμένος ή προαισθανόμενος κίνδυνο και να έφυγε βιαστικά. Από όλα όσα έχουν γίνει γνωστά εκείνο το περίεργο βράδυ, στο εξοχικό της Αρκίτσας υπήρχαν μόνον δύο άτομα. Η τραγουδίστρια και ο σύντροφός της. Ο Χρήστος Τσιγγόλης. Εάν στο εξοχικό έγινε κάτι παράξενο, δεν θα έπρεπε να το είχε αναφέρει ο κ.Τσιγγόλης; Υπήρχαν τελικά στο σπίτι μόνον δύο άτομα; Και ποιοι ήταν οι υπόλοιποι επισκέπτες;

– Γυναικεία ρούχα και εσώρουχα υπάρχουν παντού πεταμένα. Είναι της τραγουδίστριας;

– Στο πάτωμα υπάρχει ένας πεταμένος ασημένιος σταυρός που καταλήγει σε μαύρο κομποσκοίνι και αυτό σε μια απόφυση που μοιάζει με επίχρυσο κλειδί.

-Σε ένα από τα ανακατεμένα υπνοδωμάτια, πάνω στο μαξιλάρι διακρίνονται σκούρες απροσδιόριστες κηλίδες.

-Όλο το σπίτι εμφανίζεται στις φωτογραφίες πλήρως ανακατεμένο. Αναστατώθηκε πριν η τραγουδίστρια μεταφερθεί στο Σισμανόγλειο ή μετά; Τις μέρες που ήταν ανοιχτό; Ήταν ανοιχτό; Ή κάποιος το άνοιξε; Στα ερωτήματα μπορούν να απαντήσουν μόνον όσοι βρίσκονταν στην Αρκίτσα το βράδυ της 2ας Μαΐου.

Ο μυστηριώδης τραυματισμός

Φως στην υπόθεση με τον ύποπτο τραυματισμό της τραγουδίστριας δημοτικών και λαϊκών τραγουδιών την προηγούμενη εβδομάδα, πάλι στο εξοχικό της στην Αρκίτσα, με αποτέλεσμα να νοσηλευτεί με διάστρεμμα στο Νοσοκομείο Λαμίας, προσπαθεί να ρίξει η μαρτυρία φίλα προσκείμενου σε αυτήν προσώπου: «Bγήκε στο δρόμο. Με πήρε τηλέφωνο ένας άνθρωπος που μένει κοντά της.

Ένας φίλος του πέρναγε εκείνη την ώρα από εκεί και την είδε. Ωρυόταν. Μετά ειδοποιήθηκε η αστυνομία, πήγε εκεί το 100, την συνόδεψε μέχρι την Λαμία. Ο σύντροφός της, που επικοινωνήσαμε μαζί του, μάς είπε ότι εκείνη την ώρα ήταν στην κουζίνα και δεν κατάλαβε τίποτα. «Είναι πολύ παράξενα όλα αυτά. Στη Λαμία την ανέλαβε ένας ορθοπεδικός γιατί έχει πάθει διάστρεμμα. Διατηρούμε πολλές επιφυλάξεις για την κατάσταση της υγείας της, όπως εξελίσσεται ,αλλά και για την σωματική της ακεραιότητα, από την στιγμή βέβαια που δεν λαμβάνει την θεραπεία της.

Το φετινό περιστατικό συνέβη μέσα στον Μάιο. Το ίδιο και το περσινό. Ήταν στο εξοχικό την Παρασκευή 21 Μαΐου, ανήμερα του Αγίου Κωνσταντίνου. Ήταν η Έφη και ο σύντροφός της. Όταν έφυγαν έμειναν ανοιχτά τα παράθυρα και ανοιχτό το φως του μπάνιου. Μια γυναίκα βρέθηκε στον δρόμο τραυματισμένη και απορούμε γιατί το τοπικό αστυνομικό τμήμα δεν ενδιαφέρθηκε για τις πραγματικές συνθήκες του τραυματισμού.

Να κάνει μια έρευνα, να δούμε τι συμβαίνει. Από το τοπικό αστυνομικό τμήμα, απλώς επιβεβαιώθηκε το συμβάν. Υπάρχει τον τελευταίο χρόνο μια παράδοξη αναφορά σε παπάδες και θρησκεία. Συνεχώς και χωρίς να καταλαβαίνουμε τον λόγο», καταλήγει το οικείο προς την τραγουδίστρια πρόσωπο.

Θα πρέπει να σημειωθεί (όπως είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε) ότι γνώση για το συγκεκριμένο φωτογραφικό υλικό έχουν λάβει δύο αξιωματικοί της Ασφάλειας. Οι αστυνομικοί έχουν δει τις φωτογραφίες.

Είναι όμως ακόμα άγνωστο το εάν έχει διαταχθεί έρευνα στην κατεύθυνση της διακρίβωσης τυχόν ποινικών ευθυνών για μια ιστορία που, όπως εξελίσσεται, έχει μετατραπεί σε πρωτόγνωρο αίνιγμα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης