Είναι γνωστό ότι η διάσημη 39χρονη τραγουδίστρια έχει λανσάρει εδώ και αρκετά χρόνια την προσωπική της φίρμα ρούχων και αξεσουάρ, αλλά απέδειξε ότι αρχίζει να «κατακτά» και την τέχνη του marketing.

Αυτό τουλάχιστον υποδεικνύει η απόφασή της να επιλέξει το 2004 την 26χρονη Βραζιλιάνα Ana Beatriz Barros ως το «πρόσωπο» στη διαφημιστική καμπάνια της νέας σειράς εσωρούχων της εταιρίας της.

Και αυτό, γιατί η πανέμορφη Ana βρισκόταν ουσιαστικά στην «αφάνεια» του διεθνούς μόντελινγκ, μέχρι να «θαμπώσει» τον κόσμο με τη «χυμώδη» σιλουέτα της και το απαράμιλλο βλέμμα της που «μαγνητίζει».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης