Μέσα στην τρέλα για την τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ, λίγοι πρόσεξαν ότι μπορεί ως θεσμός να ξεκίνησε για να επιβραβεύει ξεχωριστές δουλειές ηθοποιών και ταινιών, αλλά μέσα από τα χρόνια εξελίχθηκε -κατά πολλούς- σε μια βραδιά άνευ πραγματικής ουσίας και προσφοράς στην «έβδομη τέχνη».
Ο καλλιτέχνης που είναι γνωστός ως «D-Face» αποφάσισε να ταρακουνήσει τη συνείδησή μας και με τον δικό του τρόπο παρουσίασε μια άλλη πλευρά του Όσκαρ, του χρυσού αγαλματίδιου που είναι το σήμα-κατατεθέν της τελετής απονομής των βραβείων.
Χωρίς κανείς να το καταλάβει, τοποθέτησε την Παρασκευή στο Λος Άντζελες, δύο ημέρες πριν από την τελετή, δύο αγάλματα ύψους περίπου δύο μέτρων, τα οποία αναπαριστούσαν τον Όσκαρ να «λιώνει», να αποσυντίθεται και να αποκαλύπτεται το άσχημο εσωτερικό του.
Στη βάση του ενός υπήρχε μια επιγραφή που έγραφε «Η ομορφιά είναι ένα ψαλίδισμα μακριά» και στη βάση του άλλου μια άλλη επιγραφή που έγραφε «Η ομορφιά είναι επιδερμική».
Οι περισσότεροι που είδαν τα αγάλματα, ένιωσαν άβολα. Άλλωστε, τα Όσκαρ είναι «πασπαλισμένα με χρυσόσκονη» από όλα σχεδόν τα ΜΜΕ και δεν έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τέτοιου είδους εικόνες που να σχετίζονται με αυτά.
Σίγουρα όμως όποιος τα είδε, επέστρεψε στο σπίτι του εκείνο το βράδυ και σκέφτηκε, έστω και φευγαλέα, ότι υπάρχει και η «άλλη πλευρά» στα Όσκαρ…

