Στους εργαζόμενους, τους συνταξιούχους και τους νέους μετακυλύεται σιγά σιγά το κόστος χρήσης των αστικών συγκοινωνιών. Στο ένα ευρώ από 80 λεπτά που ισχύει έως σήμερα, αυξάνεται από την 1η Ιανουαρίου του 2009 η τιμή των ενιαίου εισιτηρίου των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας. Ωστόσο, οι πολίτες θα προμηθεύονται σε μειωμένες τιμές όλες τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών.

Πιο συγκεκριμένα:

Η μηνιαία κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ που σήμερα κοστίζει 17,5 ευρώ μειώνεται στα 15 ευρώ. Η μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα θα κοστίζει 35 ευρώ από 38 που είναι σήμερα. Επίσης, από το νέο έτος θα εκδίδονται δύο νέες κάρτες: Η μηνιαία κάρτα για τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, που θα κοστίζει 25 ευρώ και η αντίστοιχη για το μετρό που θα κοστίζει 30 ευρώ.

Οι ετήσιες κάρτες για λεωφορεία, τραμ και τρόλεϊ που τώρα κοστίζουν 175 ευρώ, μειώνονται στα 150 ευρώ, ενώ η ετήσια κάρτα για όλα τα μέσα θα κοστίζει πλέον 350 ευρώ από 380 που είναι σήμερα.

Τέλος, νέα προϊόντα αποτελούν επίσης δύο νέες ετήσιες κάρτες: για τον ηλεκτρικό που θα κοστίζει 250 ευρώ και για το μετρό που θα κοστίζει 300 ευρώ.

Έντονη αντίδραση του ΠΑΣΟΚ

«Νέο και, μάλιστα, πρωτοχρονιάτικο χαράτσι επιβάλλει η κυβέρνηση σε δεκάδες χιλιάδες Έλληνες πολίτες και μάλιστα χαμηλών εισοδημάτων», αναφέρει ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Μεταφορών και Επικοινωνιών, Νίκος Σηφουνάκης, σχετικά με την αύξηση του ενιαίου εισιτηρίου των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας από την 1/1/2009.

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κατηγορεί το ΥΜΕ ότι «εν μέσω οικονομικής κρίσης, φοροεπιδρομών και διαρκούς συρρίκνωσης του οικογενειακού εισοδήματος, εκτοξεύει την τιμή του ενιαίου εισιτηρίου στο ένα ευρώ, αύξηση δηλαδή της τάξης του 25%».

«Υπενθυμίζεται ότι, πέρα από το νέο χαράτσι, το Μάιο του 2008, επιβλήθηκαν αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων από 60% έως και 100%», δηλώνει χαρακτηριστικά.

Η νέα αύξηση στην τιμή του εισιτηρίου, σύμφωνα με τον κ. Σηφουνάκη- προτρέπει τους πολίτες να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης