Ο μικρός βοσκός με το όνομα Δαυίδ για πάρτη των Εβραίων με μια σφενδόνα στο χέρι στάθηκε απέναντι στον γίγαντα Γολιάθ των Φιλισταίων και με τη νίκη του έκανε την έκπληξη της αιωνιότητας. Με συνέπεια, όπως έλεγε ο αείμνηστος Γιώργος Παρασκευάς, να χοντροκονομήσουν οι μπουκ της εποχής διότι όλοι οι τζογαδόροι είχαν ποντάρει στάνταρ μπετόν στον Γολιάθ.

Η παρένθεση είναι απαραίτητη. Μπαίνεις στο γραφείο του Κύπριου γκουρού και πάνω από το κεφάλι του δεσπόζει μια εικονογραφία της άνισης μάχης του κοντορεβυθούλη Εβραίου και του δίμετρου θηρίου, του Φιλισταίου. Άλλη φορά τι έλεγε ο Παρασκευάς για το “ντέρμπυ” Δαυίδ και Γολιάθ. Στο θέμα μας.

Σα σήμερα, 13 Σεπτεμβρίου, το 1503, ο 20χρονος τότε Μιχαήλ Άγγελος άρχισε να δημιουργεί ένα από τα κορυφαία αριστουργήματα της τέχνης. Ένα γλυπτό από μάρμαρο περισσότερο από 4μ. ύψος, τον “Δαυίδ”, το πιο διάσημο γυμνό, που θεωρείται το τελειότερο αρσενικό πλάσμα. Με αθλητικούς μυς και ιδανικές για άνδρα αναλογίες.

Κι όμως! Έχει πέσει βαθειά μελέτη και έρευνα από κάποιους καραγκιόζηδες, δήθεν φιλότεχνους και ειδικούς, που προσπαθούν να δώσουν μια ερμηνεία γιατί ο “Δαυίδ” του Μικελάντζελο με τη μυθική σωματική ομορφιά έχει συρρικνωμένο το πέος του. Είναι μαλάκες, βροντοφωνάζει ο μέγας αποδυτηριάκιας.

Τελικά, οι ειδήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το εβραιόπουλο όταν αντίκρυσε τον κυκλώπειο Γολιάθ φοβήθηκε και γι’ αυτό το μόριό του μίκρυνε κι έτσι παρουσιάζει μια δυσαρμονία με το περικαλλές κορμί του.

Θα μιλήσει ο αποδυτηριάκιας για να δώσει την απάντηση στο όνομα του δημιουργού του Αδάμ. Αν ο θεϊκός γλύπτης Μικελάντζελο ντι Μπουαναρότι έφτιαχνε πουτσαρά τον Δαυίδ, τότε, κύριοι μαλάκες, το άγαλμα σύμβολο της Φλωρεντίας και το Νο4 σε επισκεψιμότητα μνημείο, τότε, λέω, “ο Αιώνιος Έφηβος”, ο Μεγάλος Νικητής της Βαρβαρότητας που εκπροσωπούσε ο Γολιάθ, θα λειτουργούσε αντιαισθητικά.

Να το πω αλλοιώς. Το πέος στο ιδεώδες σχήμα του, όταν δεν βρίσκεται σε στύση, είναι “μικρό”, όπως του “Δαυίδ”. Μήπως οι ειδικοί της πλάκας προτείνουν να γίνει επιμήκυνση του πέους στον Δαυίδ.

ΤΙ ΕΚΑΝΕ ο Μπερλουσκόνι σαν πρωθυπουργός στον “Δαυίδ” του Μιχαήλ Άγγελου, αποκαλύπτει ο apodytiriakias.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης