Οι εκατοντάδες εργαζόμενοι στο τηλεφωνικό κέντρο της άμεσης δράσης στο Lambeth του Νότιου Λονδίνου οφείλουν να καταγράφουν σε ειδικό αρχείο τις κινήσεις τους, αλλά αυτό που τους ζήτησαν οι ανώτεροί τους ξεπερνά κάθε φαντασία. Κάθε φορά που θα επισκέπτονται την τουαλέτα, η ενέργειά τους αυτή θα καταγράφεται στο αρχείο ως περίπτωση «κωδικού #3».
 
Οι υπάλληλοι του τηλεφωνικού κέντρου λένε ότι πρόκειται για ένα άκρως προσβλητικό μέτρο και δεν κατανοούν από πού πηγάζει η «ανάγκη» να δίνουν «λογαριασμό» κάθε φορά που επισκέπτονται την τουαλέτα.
 
Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι που έλαβαν την απόφαση για το συγκεκριμένο «μέτρο» λένε ότι είναι… στατιστικώς χρήσιμο να καταγράφεται το πού πηγαίνει κάθε τηλεφωνητής, όταν δεν βρίσκεται στη θέση του.
 
Λέτε σε λίγο καιρό να βγουν κωδικοί και για το τι θα κάνει ο κάθε ένας μέσα στην τουαλέτα;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης