ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έρευνα – Ρεπορτάζ: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     


Δεν χωρά αμφισβήτηση ότι το ράλι Ακρόπολις δεν είναι ένας απλός αγώνας. Η ιστορία γράφεται και έπειτα από έξι σχεδόν δεκαετίες (ξεκίνησε το 1953) έχει καταφέρει να γίνει θεσμός και να τοποθετήσει την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Θεωρείται ως ένας από τους κορυφαίους και μαζί με άλλα ράλι, όπως αυτό του Μόντε Κάρλο, αποτελούν το ξεχωριστό, το μοναδικό, αυτό που θα ήθελαν να τρέξουν όσοι θέλουν να πετύχουν κάτι ξεχωριστό στην αγωνιστική τους καριέρα. Ακόμα και η απλή συμμετοχή στο «Ακρόπολις» θεωρείται επίτευγμα ενώ ο τερματισμός σε αυτό είναι ένα συναίσθημα που μπορούν να περιγράψουν μόνο όσοι καταφέρνουν να ανέβουν τη ράμπα του τερματισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με τόσο μεγάλη ιστορία και με απήχηση που ελάχιστοι αγώνες διαθέτουν, δεν είναι υπερβολή πουΗ ελληνική σημαία ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο μέσω του ράλι Ακρόπολις
χαρακτηρίζεται εθνικός αγώνας. Τις ημέρες που διεξάγεται χιλιάδες θεατών ακολουθούν πιστά τους κορυφαίους οδηγούς του πλανήτη, κατασκηνώνουν και απολαμβάνουν ένα συνδυασμό θεάματος τεχνολογίας και φύσης, καθώς οι ειδικές διαδρομές αποτελούν ξεχωριστό κομμάτι της εθνικής μας κληρονομιάς. Τουρίστες από όλο τον κόσμο επισκέπτονται τη χώρα μας, ενώ η τηλεοπτική εικόνα μαζί με τις φωτογραφίες ταξιδεύουν παντού, για να παρακολουθήσουν εκατομμύρια φίλαθλοι, το τι γίνεται στην Ελλάδα.

Στην κορυφή του κόσμου…

Πολλές χώρες θα ήθελαν να έχουν ένα αγώνα επιπέδου «Ακρόπολις» όμως δεν τα έχουν καταφέρει. Αναμφισβήτητα το αποκορύφωμα ήταν το 2005. Ήταν η χρονιά που διεξήχθη η περίφημη σούπερ ειδική διαδρομή στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας. Πάνω από 60.000 θεατές δημιούργησαν αυτό που δεν είχε ζήσει ποτέ στο παρελθόν αγώνας του WRC, και «ανάγκασε» τους πάντες να ψηφίσουν το «Ακρόπολις» ως το κορυφαίο αθλητικό γεγονός του κόσμου (το κύπελλο της πρώτη θέσης είναι αυτό στην δεξιά φωτογραφία), όσον αφορά το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Κουβαλώντας έναν τόσο σημαντικό τίτλο και με την προβολή να έχει… ξεφύγει (τηλεόραση, εφημερίδες, ραδιόφωνα, περιοδικά, διαδίκτυο κ.ά.), ήταν εύκολο ο Εθνικός μας αγώνας να παραμείνει στην κορυφή και με τεράστια απόσταση από τον δεύτερο.

Το 2005 ένας αγώνας ράλι βούλιαξε για...πλάκα το Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας

Πήρε την κάτω βόλτα

Ως δια… μαγείας όμως ο αγώνας άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα παρασκηνιακά, καθώς από την άλλη πλευρά (του θεάματος) οι θεατές έβλεπαν πάντα τους καλύτερους με τα πιο εξελιγμένα αγωνιστικά αυτοκίνητα και φυσικά το απολάμβαναν. Όπως ο αγώνας έδειξε να επηρεάζεται οικονομικά σε μεγάλο βαθμό και σιγά, σιγά τα πρώτα σημάδια… χαλάρωσης άρχισαν να εμφανίζονται. Με την εικόνα που παρουσιαζόταν και τα οικονομικά να μην βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση η απόφαση για αλλαγή ήταν μονόδρομος.

Η φωτογραφία από την συνέντευξη Τύπου που έγινε τέλη του 2010. Στη μέση διακρίνεται ο επιχειρηματίας Άρης Βωβός...

Promoter από το πουθενά…

Έβαλαν.. μπροστάρη τον επιχειρηματία Άρη Βωβό για να αφήσει θετικές εντυπώσεις Ξαφνικά, το 2010, η ΕΛΠΑ αποφάσισε χωρίς διαγωνισμό να παραχωρήσει τα δικαιώματα της προώθησης σε μία εταιρεία με την ονομασία Celeritas. Μέχρι την ημέρα της συνέντευξης Τύπου που έγινε στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκίνητου (τέλη Δεκεμβρίου), κανείς δεν γνώριζε ποια ήταν αυτή η εταιρεία που εμφανίστηκε από το πουθενά και ανέλαβε την οργάνωση.

Ο γνωστός επιχειρηματίας Άρης Βωβός που έτρεχε σε αγώνες ράλι (και φυσικά στο Ακρόπολις) μαζί με τον επιχειρηματία Παύλο Αθανασούλα (ιδιοκτήτη του καφέ-μπαρ Waves στο Λουτράκι) εμφανίστηκαν πίσω από την Celeritas. H κίνηση δεν σχολιάστηκε αρνητικά καθώς η παρουσία του Άρη Βωβού ενέπνεε εμπιστοσύνη και σιγουριά, τουλάχιστον στο οικονομικό κομμάτι. Όπως αποκαλύπτει σήμερα το zougla.gr, ουδέποτε ο Άρης Βωβός συμμετείχε στην εν λόγω εταιρεία γεγονός που δημιουργεί ερωτηματικά. Στην τότε, πάντως, συνέντευξη Τύπου δεν έγινε γνωστό πως μία… Celeritas απέκτησε τα δικαιώματα αλλά έγινε γνωστό πως η συμφωνία έγινε χωρίς κέρδη για την ΕΛΠΑ. Τότε ακούστηκε και η περίφημη πρόταση πως αν βγουν χρήματα από το Ακρόπολις θα επενδυθούν στους αγώνες και κυρίως σε νέους οδηγούς. Στα τέσσερα χρόνια που έχει αναλάβει τον θεσμό η Celeritas δεν έχει δοθεί ούτε ένα ευρώ για την στήριξη κανενός αθλητή…

Σε αυτό το έγγραφο αποκαλύπτεται για πρώτη φορά πως ουδέποτε ο επιχειρηματίας Άρης Βωβός ήταν μέτοχος της εταιρείας Celeritas

Παρακολουθήστε την συνέντευξη του πρώην Προέδρου της ΕΛΠΑ, Βασίλη Δεσποτόπουλου

Δεν ικανοποίησε η αλλαγή…

Η κίνηση αυτή συνοδεύτηκε και με την μεγάλη αλλαγή του Εθνικού μας αγώνα ο οποίος μετακόμισε από τη Λαμία στο Λουτράκι. Αρχικά υπήρξαν αντιδράσεις αλλά γρήγορα ξεχάστηκαν καθώς το «σύγχρονο» Λουτράκι έδειχνε ότι μπορεί να διαθέσει τα πάντα συγκριτικά με την «γερασμένη» Λαμία. Οι πρώτες κριτικές σχετικά με τον αγώνα ήταν θετικές, εν αντιθέσει με μεγάλη μερίδα θεατών που έδειξε να μην το απολαμβάνει όπως είχε συνηθίσει για πολλά χρόνια. Η 3ημερη ή ακόμα και 4ημερη εκδρομή στην Φθιώτιδα και τις γύρω περιοχές σταμάτησε να υπάρχει και τη θέση της πήραν οι μονοήμερες ή διήμερες εξορμήσεις στην περιοχή γύρω από το Λουτράκι. Η Βόρεια Ελλάδα άρχισε να παραπονιέται αλλά όπως φάνηκε κανείς και πάλι δεν έδινε σημασία.

Οι θεατές δεν απολαμβάνουν απλά έναν αγώνα. Ζούν 3 μέρες απίστευτης έντασης και ικανοποίησης...

Η κρίση ήταν αυτή που είχε αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της στην Ελλάδα και ταυτόχρονα να δημιουργεί προβλήματα στην οργάνωση. Ο αγώνας άρχισε να «μπαίνει μέσα», ωστόσο οι υποσχέσεις από κρατικής πλευράς ήταν αυτές που καθησύχαζαν τον επικεφαλής της εταιρείας Celeritas Παύλο Αθανασούλα αλλά και όλους τους εμπλεκομένους. Μάλιστα και παρά το γεγονός ότι το Ακρόπολις είχε αρνητικό ισολογισμό (83.370 ευρώ το 2011), ο κ. Αθανασούλας συνέχισε να αναλαμβάνει την διοργάνωση και να δείχνει πως δεν επηρεάζεται από τέτοιες καταστάσεις.

Εκτός WRC…

Τα δεδομένα άλλαξαν το 2013, όταν και ανακοινώθηκε το αγωνιστικό ημερολόγιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι (WRC). Η Ελλάδα δεν βρισκόταν στην σχετική λίστα καθώς τη θέση της πήρε η Μοναδικές στιγμές προσφέρει το Ακρόπολις«πλούσια» Πολωνία. Ένας κορυφαίος αγώνας, ίσως και αυτός με την μεγαλύτερη ιστορία στο θεσμό έμεινε στην… απ’ έξω. Η δικαιολογία ήταν πως δεν υπήρχαν χρήματα αλλά η απορία γεννήθηκε από τον κόσμο. Από ποιον δεν υπήρχαν τα χρήματα; Από την ΕΛΠΑ; Από την Celeritas; Από το Κράτος; Γιατί δεν έγινε ανοιχτός διαγωνισμός με πρόσκληση σε μεγάλους promoter ή ακόμα και εταιρείες για να αναλάβουν την διεξαγωγή του Εθνικού μας αγώνα; Γιατί επεγράφη νέο συμφωνητικό (στις 11/2/2014) μεταξύ ΕΛΠΑ και Celeritas αφού φαινόταν ότι η τελευταία αδυνατούσε να ανταπεξέλθει στα υπέρογκα έξοδα ενώ ήταν ξεκάθαρο ότι βασιζόταν σε κρατικές επιχορηγήσεις;

Γιατί το Ακρόπολις μπήκε στο ERC αντί του WRC;
Με υποσχέσεις διατηρούσαν ζωντανό το ράλι Ακρόπολις στον πρέοδρο της FIA Ζαν Τοντ Ένα ερώτημα που παραμένει αναπάντητο στους φιλάθλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι ο λόγος που το Ακρόπολις υποβαθμίστηκε από WRC σε ERC. Το zougla.gr απαντά και σε αυτό το ερώτημα. Όλα ξεκίνησαν το 2013 και αμέσως μετά την ολοκλήρωση του Ακρόπολις εκείνης της χρονιάς. Ο αγώνας τότε μετρούσε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (WRC) και ως όφειλε η οργάνωση (Celeritas) έπρεπε να πληρώσει (κανονικά πριν την διεξαγωγή του αγώνα) το σχετικό παράβολο στη FIA αξίας 200.000 ευρώ. Κάτι τέτοιο δεν έγινε και όπως ήταν φυσικό η FIA πίεζε για την εξόφληση. Ο Βασίλης Δεσποτόπουλος ήταν αυτός που «κρατούσε» τον πρόεδρο της FIA, Ζαν Τοντ (τους συνδέει μακροχρόνια φιλία) και με ψέματα διατηρούσε την εκκρεμότητα με προσωπικές του εγγυήσεις. Μετά.. κόπων και βασάνων πληρώθηκε στη FIA ένα ποσό της τάξης των 75.000 ευρώ αλλά δεν ήταν αρκετό για να καθησυχάσει την παγκόσμια ομοσπονδία. Μάλιστα (τον Σεπτέμβριο του 2013) η FIA και μετά από  πολλές συζητήσεις πρότεινε να δοθεί μία εγγυητική δύο ετών προκειμένου το ράλι Ακρόπολις να έμπαινε στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2014 ως WRC.

Ο πρώην Πρόεδρος της ΟΜΑΕ, Μανώλης Χαλιβελάκης εξηγεί γιατί το Ακρόπολις έγινε από WRC… ERC

Σύμφωνα με μαρτυρία του τότε προέδρου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Μανώλη Χαλιβελάκη, η πρόταση ήταν να δοθούν από την ΟΜΑΕ τα 100.000 ευρώ και τα υπόλοιπα 100.000 από τον promoter. Ο κ. Αθανασούλας (Celeritas) δεν συμφώνησε και τόσο απλά για… 100.000 ευρώ το Ακρόπολις από το WRC μετατράπηκε σε αγώνα του ERC.

Παγκόσμια προβολή σε 135 χώρες…

Το αποκορύφωμα για τον Εθνικό μας αγώνα είναι η χρονιά που διανύουμε. Το ράλι Ακρόπολις συμπεριλήφθηκε στο ημερολόγιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (ERC) αλλάζοντας όλα όσα ξέραμε. Το τριήμερο ράλι έγινε διήμερο, τα αυτοκίνητα αν και εντυπωσιακά δεν ήταν σαν αυτά του WRC, οι οδηγοί δεν ήταν αυτοί που ήξερε και περίμενε ο κόσμος ενώ ο αγώνας διεξήχθη τόσο σε ασφάλτινες όσο και σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Επιπλέον, η χρονική περίοδος που όλοι γνώριζαν, δηλαδή κοντά στο καλοκαίρι άλλαξε και αυτή και ο φετινός αγώνας διεξήχθη στα τέλη Μαρτίου. Το αποτέλεσμα Σε 135 χώρες μεταδόθηκε το φετινό ράλι Ακρόπολιςήταν να γίνει ένα Ακρόπολις που δεν θύμιζε σε τίποτα το Ακρόπολις που ξέραμε ενώ ένα μεγάλο ποσοστό απλών θεατών ακόμα και σήμερα αναρωτιέται γιατί φέτος δεν έγινε αγώνας (καθώς δεν το πήραν είδηση…). Παρ΄ όλο που στην Ελλάδα η προβολή δεν ήταν αυτή που θα έπρεπε, παγκοσμίως τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ξεπέρασε ακόμα και παλαιότερα Ακρόπολις που συμμετείχαν στο WRC. Σε δηλώσεις που έκανε στο zougla.gr ο Διευθυντής παγκόσμιας δημοσιότητας του ERC και συμπατριώτη μας Αντώνης Αργυρόπουλος, το φετινό Ακρόπολις προβλήθηκε σε 135 χώρες, μέσα από 75 τηλεοπτικά δίκτυα.

Έντονο παρασκήνιο

Μας έκαναν… έκπτωση αλλά και πάλι δεν πληρώσαμε Η αλλαγή του Ακρόπολις είχε και έντονο παρασκήνιο που αποκαλύπτει σήμερα το zougla.gr και για δικούς τους λόγους οι υπεύθυνοι προσπαθούν απεγνωσμένα να το κρατούν κρυφό. Για όσους δεν το γνωρίζουν ή δεν το άκουσαν, ο φετινός αγώνας που ήταν προγραμματισμένος για το διάστημα 30-31 Μαρτίου παραλίγο να τιναχτεί στον αέρα. Αιτία, η οικονομική αδυναμία της εταιρείας Celeritas να πληρώσει το μειωμένο παράβολο των 170.000 ευρώ (αντί για 300.000 ευρώ) στο Eurosport Events (που τα χρειάζεται για να καλύψει τα έξοδα της τηλεοπτικής παραγωγής) κάτι που δεν είχε πράξει ως όφειλε σύμφωνα με το συμβόλαιο που είχε υπογράψει. Γι’ αυτό το λόγο ο επικεφαλής του Eurosport Francois Ribeiro, ζήτησε έκτακτη συνέντευξη Τύπου για την Παρασκευή 29 Μαρτίου προκειμένου να ανακοινώσει ότι αυτό είναι και το τελευταίο ράλι Ακρόπολις που θα γίνει στην Ελλάδα.

Το συμφωνητικό της τελευταίας στιγμής..

Όπως ήταν φυσικό ξεκίνησε ένας αγώνας δρόμου για να μην διεξαχθεί η συνέντευξη Τύπου ενώ εμπλεκόμενοι με το ράλι προσπαθούσαν να μεταπείσουν τον Francois Ribeiro προκειμένου να αλλάξει την αρχική του απόφαση. Σε μία συνάντηση που έγινε ανάμεσα σε στελέχη των, Eurosport events, OMAE και Celeritas αποφασίστηκε και υπεγράφη ένα συμφωνητικό που ανέφερε ότι, η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού  αναλαμβάνει την υποχρέωση εφόσον τα χρήματα δοθούν από την ΓΓΑ και αφορούν το παράβολο του Ακρόπολις να τα δώσει στον promoter που ήταν και παραμένει η εταιρεία Celeritas. Μέσα σε όλο αυτό τον πανικό ο Παύλος Αθανασούλας, επικεφαλής της Celeritas και όπως ο ίδιος δήλωσε σε συνέντευξη του, παρέδωσε επιταγή ΧΩΡΙΣ αντίκρισμα και έτσι ο αγώνας έγινε.

Το απόσπασμα της συνέντευξης όπου ό ίδιος ο επικεφαλής της Celeritas Παύλος Αθανασούλας λέει ότι έδωσε στο Eurosport events επιταγή χωρίς αντίκρυσμα...

Ο εκπρόσωπος της Ελλάδας στη FIA

Τελικά τα χρήματα δεν πληρώθηκαν ποτέ ενώ ακόμα και σήμερα δεν έχουν εκταμιευθεί από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού καθώς δεν έχει υπογράψει ο Υφυπουργός, κ. Ανδριανός. Από την άλλη
πλευρά, η αλλαγή του άρθρου 49 άφησε ελπίδες στην διαδικασία πληρωμής του παραβόλου από την Το ετήσιο ημερολόγιο της FIA δείχνει ότι μέλος της στην Ελλάδα είναι η ΕΛΠΑΓΓΑ προς την ΟΜΑΕ και κατ’ επέκταση στην Celeritas που θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 170.000 ευρώ στην Eurosport events. Το συγκεκριμένο άρθρο (το 49) μπορεί να άλλαξε ωστόσο και σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν, η FIA αναγνωρίζει ως εκπρόσωπο, ακόμα και σήμερα, την ΕΛΠΑ κάτι που φαίνεται τόσο στο ετήσιο ημερολόγιο που εκδίδει όσο και στην επίσημη ιστοσελίδα της (για να το δείτε την σελίδα της FIA πατήστε ΕΔΩ). Με όλο αυτό το μπέρδεμα και την ασυνεννοησία η Γενική Γραμματεία αθλητισμού έχει «παγώσει» την εκταμίευση και απλά περιμένει μέχρι τα πράγματα να μπουν στη σειρά.

Παρακολουθήστε την συνέντευξη του Προέδρου της ΕΛΠΑ, Θεόδωρου Κόκκινου που μιλά για την ΕΛΠΑ και τον Εθνικό μας αγώνα


Οι υποχρεώσεις και αυτοί που δεν μίλησαν

Το θέμα είναι ιδιαίτερα περίπλοκο αλλά ταυτόχρονα και απλό. Να σημειώσουμε δε, πως η εταιρεία Celeritas βάσει του συμβολαίου της είναι υποχρεωμένη να παραδίδει αναλυτικά έσοδα – έξοδα στην ΕΛΠΑ που της έχει παραχωρήσει το δικαίωμα της διοργάνωσης κάτι που έχει κάνει χωρίς παραστατικά και μόνο γενικά. Ένα άλλο σημαντικό θέμα έχει να κάνει με την ενημέρωση προς τον φίλαθλο κόσμο από την Celeritas καθώς όλοι θέλουν να μάθουν για, το τι μέλλει γενέσθαι, σχετικά με τον αγώνα. Μέσα σε όλα αυτά αίσθηση προκαλούν τα γραφόμενα του Παύλου Αθανασούλα στην προσωπική του σελίδα στο Facebook: «Διαβάζω και ακούω πράματα και θάματα! Οι μοναδικοί που δεν έχουν μιλήσει είναι αυτοί που πραγματικά εργάζονται για αυτό και ξέρουν τι μέλλει γενέσθαι. Λίγη υπομονή…»

Η απορία του επικεφαλής της Celeritas στην σελίδα του στο Facebook που όμως δεν ξεκαθαρίζει την κατάσταση σχετικά με το μέλλον του θεσμού


Το εξώδικο της ΕΛΠΑ

Επειδή έχουν περάσει πάνω από 6 μήνες από την διεξαγωγή του ράλι Ακρόπολις ο καθένας μπορεί να αντιληφθεί ότι η υπομονή έχει εξαντληθεί. Αυτό που θέλει είναι να μάθει το λόγο της κατάρρευσης του αγώνα που λάτρεψε και συνεχίζει να λατρεύει… Από την πλευρά της η ΕΛΠΑ και σύμφωνα με απόλυτα ασφαλείς πληροφορίες του zougla.gr, έχει στείλει εξώδικο στην Celeritas από τον περασμένο Ιούλιο και αναμένουμε να μάθουμε τη συνέχεια. 

Ακούστε τις δηλώσεις του σημερινού Προέδρου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Δημήτρη Μιχελακάκη σχετικά με το μέλλον του ράλι Ακρόπολις

Για να δείτε όλη την επιστολή της ΟΜΑΕ (αυτή που αναφέρει ο κ. Μιχελακάκης στην συνέντευξή του πατήστε ΕΔΩ

Τι δήλωσε ο επικεφαλής της Celeritas

Μιλώντας στο zougla.gr ο επικεφαλής της Celritas, Παύλος Αθανασούλας τόνισε χαρακτηριστικά: «ΌλαΟ Παύλος Αθανασούλας έχουν τελειώσει και βρίσκονται στο ελεγκτικό συμβούλιο για να εκταμιευτεί το ποσό. Είναι υποχρέωση που έχει αναλάβει η Γενική Γραμματεία αθλητισμού η οποία θα πληρώσει την ΟΜΑΕ και η ΟΜΑΕ με τη σειρά της το Eurosport. Με αυτή την κίνηση δεν θα υπάρχει εκκρεμότητα το 2014 και έτσι το Ακρόπολις θα είναι ελεύθερο να μπει στο πρόγραμμα του ERC. Όλα τα άλλα είναι φιλολογίες. Υπάρχουν χαρτιά υπογεγραμμένα από τον Πρωθυπουργό. Δεν υπάρχει περίπτωση να μην γίνει εκταμίευση του ποσού».

Ποιοι φοβούνται την αλήθεια;

Τα ερωτηματικά είναι πάρα πολλά ενώ οι απαντήσεις δεν έρχονται γιατί κάποιοι φοβούνται όπως φαίνεται την αλήθεια. Ωστόσο και δεδομένου ότι ο αγώνας είναι Εθνικός οι υπεύθυνοι είναι υποχρεωμένοι να δώσουν άμεσα απαντήσεις. Η μυστικοπάθεια και η τακτική του… παίζω κρυφτό, δεν έχει θέση σε ένα τόσο μεγάλο αθλητικό γεγονός με τεράστια απήχηση. Η αλήθεια πρέπει να λάμψει και το ράλι Ακρόπολις να χτιστεί από την αρχή προκειμένου να βρεθεί και πάλι στη θέση που του αξίζει. Αυτά που έχουν συμβεί μέχρι σήμερα αποκαλύπτονται μόνο από το zougla.gr και βλέπουν το φως της δημοσιότητας ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι υπεύθυνοι της κατάντιας πρέπει κάποτε να μάθουν να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους. 

Το Ακρόπολις είναι θεσμός και Εθνικός αγώνας που δεν πρέπει να λείπει από το αγωνιστικό ημερολόγιο της FIA. Αν συμβεί αυτό τότε εικόνες σαν αυτές δεν θα τις δούμε ποτέ ξανά...

Εθνικό θέμα η διοργάνωση του Ακρόπολις

Προς το παρόν το πιο σημαντικό θέμα που προέχει είναι αν θα υπάρχει το ράλι Ακρόπολις και στο μέλλον. Τις επόμενες ημέρες η FIA θα αποφασίσει (κάτι που έπρεπε να είχε κάνει πριν από εβδομάδες) λόγω της καλής προθέσεως της, να βοηθήσει τη χώρα μας και το ράλι Ακρόπολις. Σημαντικό ρόλο στο μέλλον του Εθνικού αγώνα θα παίξει η κίνηση του Υφυπουργού κ. Ανδριανού ο οποίος θα πρέπει άμεσα να αποφασίσει αν θα δοθούν τα χρήματα ή όχι. Είναι δεδομένο πως αν δεν εκταμιευτούν τις επόμενες ημέρες τα 170.000 ευρώ για να δοθούν στο Eurosport events η Ελλάδα θα διασυρθεί παγκοσμίως. Και όλα αυτά για ένα ποσό που για μια παγκόσμια προβολή και ένα τόσο μεγάλο γεγονός θεωρείται αστεία υπόθεση… 

Μέχρι σήμερα η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού δεν έχει εκταμιεύσει χρήματα για την στήριξη του ράλι Ακρόπολις

Θα μπορούσαμε να πούμε: Ο Θεός ας βάλει το χέρι του... Στην περίπτωση όμως του Ακρόπολις θα πρέπει να το αλλάξουμε και να το κάνουμε: Ο Ανδριανός ας βάλει την υπογραφή του (και μετά ας αναζητήσουν τους υπεύθυνους της κατάντιας)

Τι έδειξε το γκάλοπ του zougla.gr για το Ακρόπολις

Αίσθηση προκαλούν τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για το ράλι Ακρόπολις που είχε διεξάγει το zougla.gr πριν από λίγες εβδομάδες. Όπως θα δείτε από τα σχετικά γραφήματα, το φετινό Ακρόπολις δεν ικανοποίησε τους θεατές, οι οποίοι θα ήθελαν να επιστρέψει ο αγώνας στη Λαμία και να διεξάγεται μόνο σε χωμάτινες ειδικές διαδρομές. 

To συμφωνητικό που αποδεικνύει ότι το ράλι Ακρόπολις έχει δοθεί μόνο στην εταιρεία Celeritas η οποία είναι και υπεύθυνη για την διοργάνωσή του (η 1η σελίδα)

Για όσους δεν γνωρίζουν την ιστορία και το τι είναι το ράλι Ακρόπολις ας παρακολουθήσουν το ντοκιμαντέρ που φτιάχτηκε πριν από δύο χρόνια και δόθηκε μόνο σε συγκεκριμένο Μέσο το οποίο δεν γνωρίζουμε αν ποτέ πλήρωσε δικαιώματα ή όχι…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης