του Νίκου Βιτσιλάκη

Μένοντας επί σειρά ετών χωρίς σημαντικές αλλαγές, δικαιολογημένα θα μπορούσαν να παραπονεθούν στη μητέρα BMW τα μικρά δικύλινδρα μέλη της οικογένειας GS. Tα F 700/800, που ώς γνωστόν διαθέτουν ίδιο κινητήρα 800cc με διαφορετική απόδοση, αποτελούν την πρόταση της BMW για όσους θέλουν χαρακτήρα on/off χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να ξοδέψουν μια περιουσία για να πάρουν κάποιο 1200, αλλά και για όσους απλά δεν θέλουν να κυκλοφορούν με μοτοσυκλέτα που ξεχειλίζει σε βάρος και όγκο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανεπιβεβαίωτες αλλά δημοσιογραφικά έγκυρες πηγές, καθώς και διάφορες φωτογραφίες στο διαδίκτυο, αναφέρουν την έλευση νέου μοντέλου με αυξημένη στα 850-900cc χωρητικότητα κινητήρα, που θα εξακολουθεί να είναι δικύλινδρος σε σειρά και όχι boxer. Θα είναι τεχνολογίας cross plane με στρόφαλο 270° και θα έχει σημαντικά αυξημένη ιπποδύναμη. Κάποιες από τις εν λόγω φήμες κάνουν λόγο για 100 ή και περισσότερους ίππους, σε μια προσπάθεια να ξεπεραστούν οι 95 του κύριου ανταγωνισμού, δηλ του Triumph Tiger 800.
Σίγουρα θα ακολουθήσει και έκδοση Adventure

Nέο όμως θα είναι και το πλαίσιο, χυτό αλουμινένιο πλέον και όχι ατσάλινο χωροδικτύωμα, ενώ είναι σχεδόν σίγουρο πως τελική μετάδοση και τελικό εξάτμισης θα αλλάξουν πλευρά, πάντα σε σχέση με τα μοντέλα που θεωρητικά θα αντικαταστήσουν. Μια ακόμα σημαντική διαφοροποίηση θα είναι η θέση του δοχείου καυσίμου, που αναμένεται να φύγει από εκεί που βρίσκεται σήμερα (κάτω από τη σέλα συνεπιβάτη) και να μεταφερθεί στην παραδοσιακή θέση ανάμεσα σε οδηγό και τιμόνι, πάνω από πλαίσιο και κινητήρα. Σίγουρα το σαλόνι του Μιλάνου θα έχει έντονο ενδιαφέρον και φέτος, υπομονή μέχρι το Νοέμβριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε και τις σχετικές «κατασκοπευτικές» φωτό στο βίντεο που ακολουθεί Σε μία εξ αυτών θα δείτε το πρωτότυπο παρκαρισμένο δίπλα σε μια R1200GS

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης