Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

     


Τα τελευταία χρόνια η Citroen μας εκπλήσσει με τα μοντέλα της. Ένα εξ αυτών είναι και το C4 Picasso, που έχει καταφέρει να γράψει ιστορία στην κατηγορία του αλλά και να αφήσει χιλιάδες ικανοποιημένους πελάτες στον κόσμο και φυσικά στην Ελλάδα. Για όσους δεν γνωρίζουν τι σημαίνει Picasso, απλά θα πρέπει να ανατρέξουν σε ένα λεξικό και να βρουν τι λέξη… πρακτικότητα, άνεση και ότι συνδυάζεται με αυτές τις δύο έννοιες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το C4 Picasso στην έκδοση diesel είχαμε στα χέρια μας προκειμένου να καταλάβουμε πόσο πρακτικό μπορεί να είναι ένα πραγματικά οικογενειακό αυτοκίνητο. Εφοδιασμένο με ένα μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 1.6 λίτρων και απόδοση 115 ίππους, δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως στις μέρες μας δεν θέλεις και κάτι παραπάνω. Άλλωστε η συντριπτική πλειοψηφία του κοινού που θα αποκτήσει ένα C4 Picasso θέλει να μην έχει πρόβλημα με την… εφορία λόγω κυβικών αλλά και να μην επιβαρύνεται με υψηλά ποσά που αφορούν τα καύσιμα και τα τέλη κυκλοφορίας (94.5 ευρώ στην περίπτωση του Picasso). 

Σχεδίαση που σίγουρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη...

Ευχάριστη καμπίνα
Παρά τον οικογενειακό του χαρακτήρα, το γαλλικό μοντέλο έχει σπορ σχεδίαση και στοιχεία που το κάνουν ιδιαίτερα ξεχωριστό. Πολύ χαρακτηριστική η εμπρός μάσκα που σε συνδυασμό με τα φωτιστικά σώματα προσδίδουν έντονη προσωπικότητα. Εσωτερικά όμως είναι που γίνεται όλο το… παιχνίδι και ενδιαφέρει τους υποψήφιους αγοραστές. Μπαίνοντας στην καμπίνα, αυτό που κάνει αίσθηση είναι η φωτεινότητα αλλά και το εμπρός παρμπριζ που έχει τεράστια επιφάνεια και δίνει μία ωραία αίσθηση στον οδηγό ο οποίος έχει την επιλογή να το «μικρύνει» σπρώχνοντας την οροφή ή ακόμα και να το μεγαλώσει βάζοντας περισσότερο φως στην καμπίνα. Από πλευράς κεντρικής κονσόλας, η μεγάλη οθόνη αφής μεταφέρει την σύγχρονη τεχνολογία στους επιβάτες (η οποία χρειάζεται λίγο εξοικείωση) ενώ από το μάτι όλων των επιβατών δεν μπορεί να… ξεφύγει ο πίνακας οργάνων που βρίσκεται τοποθετημένος στη μέση της κονσόλας.

Το εμπρός εντυπωσιακό παρ μπριζ που μεγαλώνει ανάλογα με την διάθεση του οδηγού...

Χωράει τα πάντα
Ένα αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας πρέπει να ικανοποιεί τις… άγριες ορέξεις των επιβατών που μεταφράζονται σε πληθώρα χώρων για μικρά και μεγάλα αντικείμενα. Όσον αφορά τον αριθμό των επιβατών, το C4 Picasso μπορεί να φιλοξενήσει άνετα πέντε, καθώς ο καθένας έχει το δικό του κάθισμα. Χώροι για αντικείμενα υπάρχουν παντού, ακόμα και κάτω από τα πατώματα (!) ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 537 λίτρα. Με λίγα λόγια μπορείς εύκολα να το χρησιμοποιήσεις και ως… όψχημα για μετακομίσεις!

Στο δρόμο, η έκδοση με τους 114 ίππους μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο (άλλωστε δεν είναι
αυτός ο χαρακτήρας του) αλλά κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα των 1.298 κιλών. Εκεί που μείναμε ικανοποιημένοι, ήταν στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου η οποία σε πραγματικές συνθήκες κυμάνθηκε κοντά στα 5.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.  Από πλευράς άνεσης, θα λέγαμε πως το C4 Picasso την προσφέρει άπλετα και αυτό το καταλαβαίνει κανείς είτε βρίσκεται στη θέση του οδηγού είτε σε οποιαδήποτε άλλη. Η ανάρτηση εδώ παίζει το ρόλο της αλλά δεν προσφέρει την ίδια ικανοποίηση όταν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς.

Ιδανικό για παιδιά
Στο.. δια ταύτα, το Citroen C4 Picasso αποτελεί μία από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις της αγοράς. Απευθύνεται σε οικογένειες με τέσσερα ή ακόμα καλύτερα με πέντε παιδιά, καθώς είναι γνωστό πως η πενταμελής οικογένεια έχει πάντα… θέμα με τους χώρους. Άνεση, ποιότητα και χαμηλά κόστη είναι στοιχεία που δεν μπορεί κάποιος να τα παραβλέψει ιδίως στις μέρες μας.

Τρία ξεχωριστά καθίσματα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Ιδανικό για οικογένειες με πέντε μέλη...

Η ιστορία του Picasso και ιδίως η συγκεκριμένη γενιά έχει αποδείξει πως πρέπει να βρίσκεται στις προτιμήσεις του κοινού που ξέρει τι θέλει και ποιες είναι οι ανάγκες του. Μία δοκιμή, με τα παιδιά μαζί, είναι σίγουρο ότι θα σας βάλει σε πολλές σκέψεις…

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Citroen C4 Picasso e-HDi
Κυβισμός (cc) 1.560
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 114/3.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 270/1.750
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 11.8
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 189
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 4.0
Εκπομπές Ρύπων CO2 105 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 94.5 €
Μήκος (μέτρα) 4.428
Πλάτος (μέτρα) 1,971
Ύψος (μέτρα) 1,610
Βάρος (κιλά) 1.298
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 537
Τιμή (από…) 20.620 ευρώ

To Citroen C4 Picasso από πίσω...

Η εικόνα στην εμπρός κονσόλα. Διακρίνεται η σύγχρονη οθόνη αφής αλλά και ο πίνακας οργάνων στο κέντρο...

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά...
Χώροι για μικροαντικείμενα ακόμα και κάτω από τα πατώματα!!!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης