Μετά τη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης με την τροπολογία-πρόκληση για τα βυτιοφόρα και μετά την παρέμβαση του Μαξίμου, προχώρησε στην απόσυρσή της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, ο κ. Βορίδης απέδωσε τον θόρυβο που προκλήθηκε σε προεκλογικά παιχνίδια, υποστηρίζοντας πως «σε καμία περίπτωση δεν κλείνει το επάγγελμα των βυτιοφορέων».

Όπως είπε, «όποιος θέλει αύριο το πρωί μπορεί, καταθέτοντας ένα παράβολο χιλίων ευρώ, να εκδώσει άδεια φορτηγού δημόσιας χρήσης ή βυτιοφόρου» και πρόσθεσε ότι «με τη συγκεκριμένη τροπολογία θέλησα απλώς να βάλω φραγμό στη μετατροπή των παλαιών αδειών κατά τη μεταβίβασή τους από άδειες μεταφορών σε άδειες βυτιοφορέων».

Πυρά από τους προκατόχους του

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε ενδοκυβερνητική «κόντρα» εξελίχθηκε η τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών, καθώς οι δύο προηγούμενοι υπουργοί αντέδρασαν έντονα, εκτιμώντας ότι έτσι κλείνει και δεν ανοίγει το επάγγελμα και απειλούν ότι θα την καταψηφίσουν όχι μόνον οι ίδιοι, αλλά και πολλοί, αν όχι το σύνολο, των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.

Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Δημήτρης Ρέππας, επί των ημερών του οποίου στο ΥΥΜΔ πέρασαν ο νόμος και τα Προεδρικά Διατάγματα για το άνοιγμα του συγκεκριμένου επαγγέλματος, μιλώντας, στο zougla radio και τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, εκτίμησε ότι η συγκεκριμένη τροπολογία δεν πρόκειται να περάσει.

Παρακολουθήστε το απόσπασμα

Από την πλευρά του, ο νυν αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας Γιάννης Ραγκούσης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, άφησε αιχμές τόσο κατά του κ. Βορίδη όσο και κατά της Νέας Δημοκρατίας.

Αντιδράσεις στο χώρο των μεταφορών

Έντονες αντιδράσεις στο χώρο των μεταφορών προκάλεσε από το πρωί η τροπολογία για τους ιδιοκτήτες βυτιοφόρων που κατέθεσε στη Βουλή ο αρμόδιος υπουργός Μεταφορών Μάκης Βορίδης.

Όπως καταγγέλλουν οι ιδιοκτήτες των άλλων φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, με τη ρύθμιση αυτή το επάγγελμα των βυτιοφορέων παραμένει σε καθεστώς «επιλεκτικής προστασίας» για άλλα οκτώ χρόνια.

Καταγγέλλουν, επίσης, ότι το υπουργείο Μεταφορών «κλείνει εκ νέου το επάγγελμα της μεταφοράς καυσίμων έως το 2020, καθώς διατηρεί τα προκλητικά προνόμια για μια μειοψηφία 700-800 βυτιοφορέων ΔΧ, ικανοποιώντας συγκεκριμένα κομματικά συμφέροντα της ΝΔ και λειτουργώντας σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος».

Η Ομοσπονδία των Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) ζητεί την άμεση παρέμβαση του πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου, των πολιτικών κομμάτων, αλλά και της ίδιας της Βουλής, «προκειμένου να πάψει αυτό το θέατρο του παραλόγου».

Η ΟΦΑΕ σε ανακοίνωσή της κάνει λόγο για «φωτογραφική διάταξη», η οποία αποτελεί «πληρωμή επιταγής που έχει ως εκδότη συγκεκριμένα στελέχη του κόμματος της ΝΔ από τον τομέα Μεταφορών και συντεχνιών που πρόσκεινται στο συγκεκριμένο κόμμα».

Παρακολουθήστε τι δήλωσε στο zougla radio ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ:

Επιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης