Οργιάζουν οι φήμες ότι η γνωστή εταιρεία καλλυντικών L’Οreal «άλλαξε» τον τόνο του δέρματος της Μπιγιονσέ για τις ανάγκες της νέας διαφημιστικής της καμπάνιας.
Οι νέες διαφημίσεις για προϊόντα βαφής μαλλιών, που δημοσιεύονται στα περισσότερα περιοδικά μόδας που κυκλοφορούν αυτές τις ημέρες, εμφανίζουν την Αφροαμερικανή Μπιγιονσέ με πιο ανοιχτόχρωμο δέρμα από το κανονικό της.
Χαρακτηριστικός είναι ο τίτλος της New York Post, «Η χλωμή Μπιγιονσέ».
Το βίντεο είναι από την εμφάνιση της Μπιγιονσέ στα βραβεία Γκράμμυ του 2007.
Ο σάλος που έχει ξεσπάσει ανάγκασε την εταιρεία να βγάλει ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται πως δεν έχει γίνει καμία παρέμβαση στο πρόσωπο της 27χρονης τραγουδίστριας, όπως άλλωστε αναφερόταν και στο συμβόλαιο που υπέγραψαν.
«Τιμούμε τη σχέση μας με την κυρία Νόουλς. Διαψεύδουμε κατηγορηματικά ότι έγινε κάποια αλλαγή στον τόνο του δέρματός της» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της L’ Οreal.
Η ίδια η Μπιγιονσέ αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο για την υπόθεση. Το συμβόλαιό της με την εταιρεία έχει διάρκεια πέντε ετών και φτάνει τα 2,5 εκατομμύρια λίρες. Σύμφωνα με τους όρους του η Μπιγιονσέ θα πρέπει να δουλεύει 10 μέρες το χρόνο για την εταιρεία είτε γυρίζοντας διαφημιστικά, είτε προωθώντας προϊόντα της. Η ίδια έπρεπε να υποσχεθεί ότι θα έχει πάντα τα μαλλιά της σε καλή κατάσταση και πως θα πρέπει να ενημερώνει τους υπεύθυνους της εταιρείας για κάθε αλλαγή στο “λουκ” της.

