Από τον προηγούμενο Νοέμβριο το τηλεφωνικό κέντρο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 1110 είχε νεκρώσει. Η σύμβαση με την εταιρεία που είχε αναλάβει το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για πληροφορίες, κρατήσεις κ.ά. είχε λήξει. Στο ηχογραφημένο μήνυμα που μεταδιδόταν, έως πρόσφατα, και κάθε φορά που καλούσαν οι ενδιαφερόμενοι, ακουγόταν ότι «η υπηρεσία δεν λειτουργεί προσωρινά για τεχνικούς λόγους».
Εδώ και μερικές μέρες το τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών λειτουργεί και η φωνή της Αφροδίτης Σημίτη σάς καθοδηγεί, δίνοντας πληροφορίες για δρομολόγια και κρατήσεις. Επιτέλους!
Διαβάστε επίσης:
«Προαστιακός: 1110 γιοκ» Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2009
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης

