Καλύτερες αστικές συγκοινωνίες υπόσχεται το αναδιαρθρωμένο πρόγραμμα του ΟΑΣΘ που ισχύει από την 1η Οκτωβρίου. Μετά τις αντιδράσεις του επιβατικού κοινού για την κατάργηση των νυχτερινών δρομολογίων αλλά και μετά από έκτακτη σύσκεψη που συγκάλεσε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Σπύρος Βούγιας, ο ΟΑΣΘ αποφάσισε όχι μόνο τη διατήρηση των εκτελούμενων μεταμεσονύκτιων δρομολογίων σε επτά βασικές λεωφορειακές γραμμές (3, 6, 10, 27, 28, 31, 78Ν) αλλά και τη δρομολόγηση 22 επιπλέον ειδικών γραμμών. Οι 22 ειδικές γραμμές θα εκτελούνται από τα υπηρεσιακά λεωφορεία του ΟΑΣΘ και θα καλύπτουν όλες τις περιοχές της Θεσσαλονίκης ενώ το επιβατικό κοινό θα μπορεί να επιβιβάζεται στα λεωφορεία αυτά μέχρι τις 2.30 τα ξημερώματα, από όλες τις υφιστάμενες στάσεις των διαδρομών.

«Θα βρούμε μαζί κι άλλους τέτοιους έξυπνους και λειτουργικούς τρόπους, ώστε να αποκαταστήσουμε το οικονομικό έλλειμμα του ΟΑΣΘ, χωρίς να υποβαθμίσουμε το επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών», υπογράμμισε ο κ. Βούγιας.

Στο πλαίσιο της σύσκεψης, ο υφυπουργός ανακοίνωσε στις διοικήσεις του ΟΑΣΘ και του ΣΑΣΘ ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα κατατεθεί στη Βουλή η κύρωση της σύμβασης του ΟΑΣΘ με το Ελληνικό Δημόσιο, που αφορά στην επέκταση των αστικών γραμμών στο σύνολο του Νομού Θεσσαλονίκης (νέες γραμμές σε 9 δήμους). Με το νέο πρόγραμμα τα δρομολόγια στην περιοχή του Λαγκαδά θα αυξηθούν τουλάχιστον κατά 50% (έως και θα διπλασιαστούν), σε σχέση με τα ήδη εκτελούμενα δρομολόγια από τα ΚΤΕΛ.

Παράλληλα, ο κ. Βούγιας ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΣΑΣΘ για την πρόθεση του Υπουργείου να προχωρήσει σε δημόσια προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος, για τη λειτουργία θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας στο Θερμαϊκό. Συμφωνήθηκε με τον πρόεδρο του ΣΑΣΘ να προηγηθεί σύντομη διαβούλευση με τους νέους δημάρχους Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς και Θερμαϊκού, οι οποίοι θα αναδειχθούν στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης