Τον τελευταίο καιρό μετά από αλλεπάλληλα δημοσιεύματα στον Τύπο και σχετικές ανακοινώσεις του υπουργού Δικαιοσύνης καθώς και του προϊσταμένου της εισαγγελίας για το θέμα της παράνομης υπαίθριας διαφήμισης, το καρτέλ της «διαφημισοβιομηχανίας» πέρασε στην αντεπίθεση, γεμίζοντας με τεράστιες μαυρόασπρες αφίσες, σε στυλ αγγελτηρίου κηδείας, τους χώρους που χρησιμοποιεί.
Με πρωτοβουλία της Πανελλαδικής Ένωσης Μέσων Επικοινωνίας & Υπαίθριας Διαφήμισης «ΕΡΜΗΣ», οι στάσεις των λεωφορείων και πολλοί άλλοι χώροι ανάρτησης διαφημιστικών μηνυμάτων γέμισαν με «κηδειόσημα». Ο καταναλωτής βλέπει το εκβιαστικό μήνυμα που επί της ουσίας λέει «ή μας αφήνετε να βάζουμε διαφημίσεις όπου γουστάρουμε ή ξεκινάμε τις απολύσεις».

Πενήντα πέντε κινήσεις πολιτών, σύλλογοι και οργανώσεις που ενδιαφέρονται για την οδική ασφάλεια, πολλές από τις οποίες δημιουργήθηκαν από θύματα τροχαίων εγκλημάτων, υπέγραψαν την κοινή δήλωση, βάζοντας τα πράγματα στη θέση τους. «Το κακόγουστο σήριαλ της παραμονής των παράνομων υπαίθριων διαφημιστικών πινακίδων στη θέση τους παρά τις κυβερνητικές διακηρύξεις και τις δικαστικές αποφάσεις συνεχίζεται. Η σύγχρονη αυτή εκδοχή της Λερναίας Ύδρας έχει στοιχίσει τη ζωή δεκάδων ανθρώπων – κυρίως νέων τα τελευταία χρόνια.
Με αγανάκτηση παρακολουθούμε τις τελευταίες μέρες τη διαφημιστική καμπάνια που πραγματοποιεί εκ μέρους των εμπλεκομένων εταιρειών η ένωση τους ΕΡΜΗΣ. Γιατί:
Χρησιμοποιούν το μαύρο χρώμα του πένθους, του πένθους που εμείς και οι φίλοι μας γνωρίσαμε εξαιτίας τους, σαν μέσο για να δείξουν τον πόνο τους για την ενδεχόμενη μείωση των κερδών τους.
Χρησιμοποιούν την υπαίθρια διαφήμιση, για να διεκδικήσουν τη συνέχιση και των παράνομων δραστηριοτήτων τους για τις οποίες έχει πολλές φορές αποφανθεί τελεσίδικα η δικαιοσύνη.
Αντιπαραθέτουν προκλητικά στους δεκάδες νεκρούς, τους «20.000 ανέργους» που δήθεν θα προκύψουν από την απαγόρευση. Θέλοντας να μας εξοικειώσουν με τον θάνατο σαν παράπλευρη συνέπεια της οικονομικής δραστηριότητας και των κερδών τους. Ανεργία η θάνατος, ιδού το δίλημμα του νεοέλληνα.
Στηρίζεται στο ψέμα: ούτε στην Ευρώπη επιτρέπεται κάθε είδους υπαίθρια διαφήμιση, ούτε εδώ κανείς ζήτησε την παντελή κατάργηση τους. Αλλοίμονο γνωρίζουμε καλά σε ποια κοινωνία ζούμε.
Υπάρχει κάτι που οι διαφημιζόμενοι – διαφημιστές αγνοούσαν, αγνοούν και προκλητικά θέλουν να συνεχίσουν να αγνοούν: ότι υπάρχουν κανόνες και νόμοι που ορίζουν το πού και πώς και για αυτό το θέμα. Δεν υπάρχει μόνο ο νόμος του κέρδους που συνοδεύεται από το φόρο αίματος.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ»
Δείτε ολόκληρη την ανακοίνωση πατώντας εδώ.
Ενημερωτικά για τις συνέπειες της αγαθοεργούς δράσης των διαφημιστών της υπαίθρου μπορείτε να δείτε το video:
Με πληροφορίες από: andriotakis.wordpress.com

