Το κίνητρο πίσω από αυτή την τεχνολογία είναι ουσιαστικό και απαραίτητο: η μείωση των ρύπων. Με λίγα λόγια η ενέργεια από το φρενάρισμα ενός αυτοκινήτου με συμβατικό σύστημα μετάδοσης χάνεται καθώς μετατρέπεται σε ενέργεια που εξαφανίζεται στην ατμόσφαιρα, σαν θερμότητα και θόρυβος. Οι μηχανικοί του τμήματος R&D της Honda έθεσαν ως στόχο να διαχειριστούν αυτή την ενέργεια προς όφελος των πελατών και του περιβάλλοντος.
Μία δεκαετία μετά, η Honda λανσάρει ένα νέο Insight που βασίζεται σ’ αυτές τις αρχές και τις επεκτείνει, επιτρέποντας σε ένα πελάτη να μεταφέρει την οικογένεια και τις αποσκευές του με ένα αποδοτικό, ευέλικτο και προσιτό αυτοκίνητο.

Στόχος ήταν να γίνει η τεχνολογία της βενζινο-ηλεκτροκίνησης προσιτή σε περισσότερους ανθρώπους, με τη δημιουργία ενός πιο προσιτού οικονομικά, οικογενειακού, υβριδικού αυτοκινήτου.
Το Insight είναι ένα 5-θυρο hatchback με το υβριδικό σύστημα ΙΜΑ της Honda, το οποίο προσφέρει χαμηλές εκπομπές ρύπων και κατανάλωσης σε ένα πρακτικό, μη συμβατικό πακέτο – σε προσιτή τιμή.
Η Honda πιστεύει ότι αυτό το αυτοκίνητο θα έχει σημαντική επίδραση στη βιομηχανία. Επειδή το Insight θα είναι πιο προσιτό στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό, φέρνει την πιο καθαρή τεχνολογία σε ένα εντελώς νέο γκρουπ αγοραστών αυτοκινήτων – ανοίγοντας τις πόρτες της αγοράς των υβριδικών σε νέα κοινωνικά στρώματα.

Γι’ αυτό, βασικός στόχος εξέλιξης ήταν η μείωση του μεγέθους, της περιπλοκότητας και τις τιμής των εξαρτημάτων και συστημάτων, κάτι που συνεπάγεται μείωση της τελικής λιανικής τιμής. Η Honda επιθυμεί να φέρει την υβριδική τεχνολογία κοντά σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό, αλλά γνωρίζει ότι η τιμή των περιβαλλοντικά συμβατών αυτοκινήτων έχει αποτρέψει πολλούς από τέτοιες σκέψεις. Η Honda θέλει αυτοί που ποτέ δεν καν είχαν σκεφθεί να αγοράσουν ένα υβριδικό αυτοκίνητο να το δοκιμάσουν.
Η δημιουργία ενός καθαρά οικολογικού προϊόντος, που μόνον οι υψηλόμισθοι μπορούν να αγοράσουν είναι κάτι σημαντικό. Όμως, στην προσπάθειά της να γίνει μία εταιρία χρήσιμη για την κοινωνία, η Honda προκάλεσε τους μηχανικούς της να κατασκευάσουν ένα υβριδικό αυτοκίνητο προσιτό σε όλους.

Το Insight είναι το αποκορύφωμα 20 και πλέον χρόνων εξέλιξης της υβριδικής τεχνολογίας και 35 και πλέον χρόνων εξέλιξης βενζινοκινητήρων με μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, που ξεκίνησε με τον κινητήρα CVCC 1972.
Αυτή η εμπειρία και τεχνογνωσία έδωσε στη Honda την ευκαιρία να δημιουργήσει τα εξαρτήματα και τα τμήματα του συστήματός ΙΜΑ, ώστε να μπορούν να κατασκευάζονται με μικρότερο κόστος.

Η Honda κατασκευάζει υβριδικά μοντέλα παραγωγής επί μία δεκαετία. Στο διάστημα αυτό, έχει μάθει πολλά για την παραγωγή ηλεκτροκινητήρων και λοιπών βασικών τμημάτων του υβριδικού συστήματος. Οι γνώσεις αυτές οδήγησαν στη βελτίωση του εξοπλισμού και των τεχνικών κατασκευής που θα μειώσουν το κόστος παραγωγής. Και επειδή τα βασικά εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος παράγονται εσωτερικά, το γεγονός αυτό θα συμβάλλει στον έλεγχο του συνολικού κόστους.
Το σχέδιο για την παραγωγή και πώληση ενός πολύ μεγαλύτερου αριθμού υβριδικών αυτοκινήτων από πριν, οδηγεί σε οικονομίες κλίμακας και επομένως σε πολύ μικρότερο τελικό κόστος ανά μονάδα. Για να επιτευχθούν τέτοια νούμερα, μία νέα γραμμή παραγωγής ηλεκτροκινητήρων προστέθηκε στο εργοστάσιο της Suzuka, στην Ιαπωνία, που θα διπλασιάσει την ωριαία δυναμικότητα παραγωγής για κινητήρες ΙΜΑ.

Οικονομία κόστους δεν σημαίνει να απλοποιείς τις διαδικασίες ή να κάνεις συμβιβασμούς στις επιδόσεις ή την αντοχή. Οι μηχανικοί επικεντρώθηκαν στην ανεύρεση μηχανολογικών λύσεων προκειμένου να μειώσουν τις δαπάνες, εξελίσσοντας την πιο αποδοτική υβριδική τεχνολογία με το χαμηλότερο δυνατό κόστος για τον πελάτη.
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας φιλοσοφίας της, η Honda θέλει να είναι «Μία εταιρία χρήσιμη για την κοινωνία». Και ενώ αυτό μπορεί αρχικά να ακούγεται σαν μία ακόμα ορολογία στρατηγικής μάρκετινγκ, είναι μία Αρχή που εφαρμόζεται σε όλο τον κόσμο, ξεκινώντας από τα R&D κέντρα.

Επειδή το Insight έχει σχεδιαστεί για να φέρει την υβριδική τεχνολογία κοντά σε ένα ευρύτερο κοινό, η Honda φιλοδοξεί το όχημα να προσελκύσει μία μεγάλη βάση πελατών.
Η πλειοψηφία των πελατών θα είναι νέοι στα υβριδικά μοντέλα, παραδοσιακοί πελάτες της κατηγορίας C που επιθυμούν να αντικαταστήσουν το συμβατικό οικογενειακό τους αυτοκίνητο με ένα πολύ πιο αποδοτικό. Μπορεί μέχρι τώρα να θεωρούσαν πολύ ακριβό ένα υβριδικό, αλλά θα εκτιμήσουν την ευρυχωρία και το χαμηλό λειτουργικό κόστος του Insight, καθώς και την έξοχη τιμή αγοράς.

Εγγύηση
Το Insight καλύπτεται από εγγύηση 3-ετών ή 144.000 kms, 3-ετή αντιδιαβρωτική εγγύηση επιφανειών, 5-ετή εγγύηση συστήματος εξαγωγής και 12-ετή δομική αντιδιαβρωτική εγγύηση – και επιπλέον, μία μοναδική 8-ετή εγγύηση για όλο το σύστημα IMA, συμπεριλαμβανομένης της υψηλής ισχύος μπαταρίας.

