Ικανοποίηση και μία νότα αισιοδοξίας έφερε στους εμπόρους της Αθήνας το «δεκαήμερο ανοιξιάτικων προσφορών», που ξεκίνησε στις 17 Μαΐου και ολοκληρώθηκε στις 26 του μήνα, καθώς τα αποτελέσματα του εγχειρήματος κρίνονται, από τους ίδιους, ως ικανοποιητικά και ουσιαστικά.

Η δράση ήταν μία πρωτοβουλία του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων και την «Τεχνόπολις ΑΕ», και είχε ως στόχο την αναβάθμιση του εμπορίου στην πρωτεύουσα και τη στήριξη του εμπορικού κόσμου της Αθήνας, που πλήττεται βαθύτατα από την οικονομική κρίση.

Το δεκαήμερο προσφορών αφορούσε εμπορικά καταστήματα που βρίσκονται σε διάφορες περιοχές του Δήμου της Αθήνας και συμπεριελάμβανε καταστήματα με είδη ένδυσης, υπόδησης και όχι μόνο.

«Σύμφωνα με τις αναφορές που έχουμε από τους περισσότερους εμπόρους της Αθήνας, αυτή η κίνηση κρίνεται ως επιτυχημένη. Όσοι από τους εμπόρους ακολούθησαν τις κατευθύνσεις μας και επικοινώνησαν επισταμένα και σοβαρά την προσπάθεια αυτή είχαν θετικά αποτελέσματα, με αύξηση της πελατείας και του τζίρου τους» δήλωσε στο ΑΜΠΕ ο διευθυντής του εμπορικού συλλόγου, Σωτήρης Αντωνίου.

Πρόσθεσε ότι η επιτυχία της δράσης «Δεκαήμερο ανοιξιάτικων προσφορών» δίνει την ώθηση ώστε να υπάρξουν και άλλες αντίστοιχες δράσεις που θα συμβάλλουν στην αναζωογόνηση του ημιθανούς εμπορικού κόσμου της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, είπε, υπάρχει η σκέψη να ξεκινήσει μία ανάλογη δράση που θα αφορά στην καθιέρωση εμβόλιμων ημερών με εκπτώσεις μέσα στο φθινόπωρο και την άνοιξη.

Επίσης, δεδομένης της κατάστασης, αποφασίστηκε σε συνεργασία πάλι με τον Δήμο Αθηναίων να ξεκινήσει από τώρα ο σχεδιασμός για την οργάνωση της αγοράς για τις γιορτές των επόμενων Χριστουγέννων, σε αντίθεση με άλλες χρονιές που αυτό γινόταν πολύ αργότερα. «Στόχος μας είναι, όσο περνάει από το χέρι μας, το κέντρο της πρωτεύουσας να ξαναγίνει ένας ελκυστικός προορισμός, ώστε να έρθει κάποιος για τα ψώνια του και, παρά την έλλειψη ρευστότητας στην αγορά, να σωθούν οι επιχειρήσεις χιλιάδων εμπόρων που έχουν φτάσει στα όριά τους» τόνισε ο κ. Αντωνίου.

«Το δεκαήμερο εκπτώσεων στα ανοιξιάτικα είδη αποδείχθηκε ότι είναι μία δράση ιδιαίτερα θετική για τους εμπόρους της Αθήνας. Οι εκπτώσεις που κάναμε κυμαίνονταν από 20-25%. Ο κόσμος, όπως διαπιστώθηκε, ήταν ενημερωμένος για αυτή τη δράση, έμπαινε στο μαγαζί λόγω αυτών των προσφορών, καθώς ρωτούσαν ποιες είναι οι εκπτώσεις που κάνουμε και σε ποια προϊόντα» επεσήμανε ο Γιώργος Σοφρωνάς, έμπορος δερμάτινων στην Ερμού.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης