Το νέο Ford Fiesta μπορεί να μην κυκλοφορήσει επίσημα στους δρόμους της Αμερικής πριν από την επόμενη χρονιά, αλλά εκδόσεις υψηλών επιδόσεων του αυτοκινήτου θα κάνουν το αγωνιστικό τους ντεμπούτο επί Αμερικανικού εδάφους, όταν η Σουηδική ομάδα Olsberg Motor Sport Evolution, υπό τη διεύθυνση του Andreas Eriksson, συμμετάσχει με δύο νέα Fiesta Rallycross στην ετήσια Διεθνή Ανάβαση του Pike’s Peak στο Κολοράντο στις 19 Ιουλίου.

Η Διεθνής Ανάβαση του Pike’s Peak χρονολογείται από το 1916, και είναι ο 2ος αρχαιότερος αγωνιστικός θεσμός στην Αμερική, ενώ παίρνει το όνομά της από τη διάσημη βουνοκορφή που δεσπόζει πάνω από το Colorado Springs στα Βραχώδη όρη και συχνά αποκαλείται ‘The Race to the Clouds’.

Τα οχήματα Ford δίνουν “το παρών” στο Pike’s Peak από τον πρώτο αγώνα το 1916, όπου συμμετείχαν τέσσερα αυτοκίνητα με κινητήρα Ford. 

Το 1922, η Ford σημείωσε την πρώτη της νίκη, όταν ο Noel Bullock οδήγησε το 179ci, OHV, 50 hp Ford Special, με το υποκοριστικό “Tin Lizzy”, σε μία νίκη έκπληξη, στο χρόνο των 19:50.9.

Τα δύο Fiesta θα οδηγήσουν ο Eriksson και ο θρύλος των ράλι  Marcus Grönholm στην κατηγορία ‘Unlimited Class’ στο Pike’s Peak: αυτοί  θα επιδιώξουν να καταρρίψουν το προηγούμενο ρεκόρ των 10 λεπτών, σε μία χωμάτινη διαδρομή απόστασης 12.4-μιλίων και 156 στροφών που περιλαμβάνει πλέον και ασφάλτινα κομμάτια.

Ο Andreas Eriksson, 35 ετών, είναι τέσσερις φορές πρωταθλητής στα ράλι Σουηδίας, με πολλαπλές νίκες Rallycross, και ο Marcus Grönholm, 41 ετών, είναι ένας από τους σπουδαιότερους οδηγούς του World Rallying, με δύο παγκόσμια πρωταθλήματα και 30 νίκες WRC στο ενεργητικό του.

Το σύστημα ανάρτησης του Fiesta Rallycross car είναι το αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ Olsbergs Motor Sport Evolution, Öhlins και των μηχανικών της Ford of Europe’s Team RS, που είναι υπεύθυνοι προγράμματος της Ford στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) της FIA.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης