Στην κατηγορία των γυμνών μοτοσυκλετών μεσαίας κατηγορίας όπου οι επιδόσεις, η άνεση και ο σχεδιασμος είναι τα αυστηρότερα κριτήρια δύσκολα μπορείς να ξεχωρίσεις όταν μέχρι πρόσφατα δεν είχες μοντέλο να σε αντιπροσωπεύει. Η Aprilia όμως με ένα νέο σχέδιο και δίνοντας έμφαση σε δομικές λεπτομέρειες καταφέρνει να μπεί δυναμικά στο χώρο και να ανατρέψει τα δεδομένα.

Το Shiver 750 χρησιμοποιεί πλαίσιο το οποίο έχει δημιουργηθεί με πρόσμιξη μετάλλων τεχνολογίας απο τα ήδη πετυχημενα RXV και SXV. Tο αποτέλεσμα είναι ένα ελαφρύ αλλά ταυτόχρονα στιβαρό πλαίσιο κατάλληλο να φιλοξενήσει τον V2 κινητήρα.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί τεχνολογία γκαζιού ride by wire στο στάνταρ εξοπλισμό. Το σύστημα αυτό διαχειρίζεται παραμέτρους όπως η θερμοκρασία και η πίεση του αέρα,η θέση του γκαζιού,οι στροφές του κινητήρα και η επιλεγμένη σχέση παρέχοντας έτσι τη μέγιστη ισχύ και την καλύτερη απόκριση.

Οι δύο κύλινδροι του κινητήρα είναι τοποθετημένοι σε γωνία V 90 μοιρών που είναι η καλύτερη λύση απο άποψη επιδόσεων και διαστάσεων. Η ροπή είναι παρούσα σε όλο το εύρος στροφών του κινητήρα με έμφαση στις χαμηλές κάτι που κάνει την Aprilia ιδανικό σύντροφο του νέου αλλά και του έμπειρου οδηγού ενώ την καθιστά άνετη στην καθημερινή χρήση.

Ο σχεδιασμός του είναι αρκετά επιθετικός με καθαρές όμως γραμμές και σχεδιαστικό αποκορύφωμα την ουρά που φιλοξενεί το διπλό τελικό της εξάτμισης.Ο σχεδιασμός του εκτός οτι κάνει το Shiver να ξεχωρίζει απο μακριά βοηθάει ταυτόχρονα στη σωστή κατανομή βάρους. Για να δώσει χώρο στην εξάτμιση αλλα και για να εντυπωσιάσει το πίσω αμορτισέρ μετακινήθηκε στη δεξιά μεριά του πλαισίου. Μπροστά το δρόμο διαβάζει upside down πιρούνι 43 mm της Showa στο οποίο βιδώνουν οι ακτινικές δαγκάνες της Brembo.

Με τιμή στα 7.990 η Αprilia δείχνει να είναι η καλύτερη επιλογή αναλογικά με την απόδοσή της.Μένει η επιλογή χρώματος. Λευκό,ανθρακί,μπλέ πορτοκαλί ή μαύρο?

