Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Tesla και τα αυτοκίνητά της είναι συνεχώς στις ειδήσεις, αλλά για να διασφαλιστεί ότι τα νέα είναι όσο το δυνατόν πιο θετικά, η αυτοκινητοβιομηχανία μηνύει ανθρώπους με αρνητικές απόψεις, συμπεριλαμβανομένων των δικών της πελατών – σύμφωνα με έρευνα από το Associated Press.

Το AP βρήκε στοιχεία ότι η Tesla είχε κινηθεί νομικά εναντίον τουλάχιστον έξι ιδιοκτητών στην Κίνα, οι οποίοι διαμαρτύρονταν για προβλήματα ποιότητας ή ισχυρίζονταν ότι τα ατυχήματα που είχαν, οφείλονταν σε μηχανικές βλάβες. Η εταιρία είχε επίσης κινηθεί νομικά εναντίον έξι μπλόγκερ και δύο κινεζικών μέσων ενημέρωσης, που δημοσίευσαν αρνητικά σχόλια για τη μάρκα.

Όχι απλά μηνύει, αλλά κερδίζει κιόλας

Σύμφωνα με το Associated Press, από τις 12 περιπτώσεις, η Tesla κέρδισε τις 11 και μόλις μία διευθετήθηκε εξωδικαστικά. Η Tesla έχει επίσης κερδίσει δεκάδες από τις 81 υποθέσεις που έχουν ασκήσει οι ιδιοκτήτες εναντίον της, για διάφορους λόγους.

Έγραψαν αρνητικά σχόλια και πρέπει να πληρώσουν την Tesla

Μία ιδιοκτήτρια Model 3, η Zhang Yazhou, πίστευε ότι ένα ατύχημα του 2021 που είχε ως αποτέλεσμα να πάνε οι γονείς της στο νοσοκομείο ήταν το αποτέλεσμα της βλάβης των φρένων στο EV της. Έκανε μια δημόσια διαμαρτυρία καθισμένη στο πάνω μέρος του σπασμένου σεντάν της, αλλά η Tesla της μήνυσε για συκοφαντική δυσφήμιση και κέρδισε. Η Ζανγκ έλαβε εντολή να πληρώσει το ποσό των 23 χιλιάδων δολαρίων και να ζητήσει συγγνώμη, αλλά αρνήθηκε.

Ένας άλλος ιδιοκτήτης, ένας blogger ονόματι Feng Shiming, αναγκάστηκε από το δικαστήριο να πληρώσει στην Tesla 34 χιλιάδες δολάρια αφού έγραψε για υποτιθέμενες αστοχίες φρένων με το μοντέλο S της Κίνας.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης