Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Red Bull Racing άρχισε να χρησιμοποιεί κινητήρες Honda από τη σεζόν του 2019, όταν τερμάτισε μια 12ετή συνεργασία με τη Renault. Παρόλο που η Honda αποχώρησε από τη Formula 1 μετά το πρωτάθλημα του 2021, ο υπερτροφοδοτούμενος V6 1,6 λίτρων που τροφοδοτεί την RB21 φέτος, εξακολουθεί να είναι ανεπτυγμένος από την Honda. Με τα χρόνια, ο οδηγός της F1, Max Verstappen, έχει εμφανιστεί σε διάφορες διαφημίσεις που προωθούν αυτοκίνητα παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του Civic Type R (ταχύτερο προσθιοκίνητο στο Ring), ως μέρος της συνεργασίας με την Honda

Αλλά από το 2026 έως τουλάχιστον το 2030, η RBR θα χρησιμοποιεί ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης που έχει αναπτυχθεί από κοινού με τη Ford. Ο τέσσερις φορές πρωταθλητής της F1 πρωταγωνίστησε ήδη σε ένα εντυπωσιακό βίντεο όπου με τον δημοσιογράφο Chris Harris οδήγησαν την ισχυρότερη Mustang στην ιστορία, την GTD. (Μπορείτε να δείτε το θέμα πατώντας εδώ).

Σε αυτό το βίντεο-συνέντευξη, ο Ολλανδός τοποθετήθηκε για πρώτη φορά και για τη γνώμη του σχετικά με την κίνηση στους εμπρός τροχούς: «Νομίζω ότι είναι πραγματικά βαρετό. Για μένα, είναι σαν αντι-οδήγηση. Οδήγησα μερικές φορές στον προσομοιωτή. Είναι σαν το χειρότερο πράγμα που έχω δει ποτέ».

Δείτε το στιγμιότυπο στο 14ο λεπτό του βίντεο:

 

Η αλήθεια είναι πως ενώ οι οπαδοί των GTI μπορεί να προσβληθούν από τη δήλωσή του, στο τέλος της ημέρας, όλα έχουν να κάνουν με προσωπικές προτιμήσεις. Ο Ολλανδός από την παιδική του ηλικία προετοιμαζόταν για την Formula 1 και όλα τα σύνολα στα οποία “δούλευε” ήταν πισωκίνητα.

Εσείς βρίσκετε τη δήλωση του λογική για τα δεδομένα του οδηγού ή υπερβολική με στόχο να προκαλέσει;

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης