Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Το Trailseeker μπορεί να μοιράζεται μεγάλο μέρος της σχεδίασης του με το ανανεωμένο Solterra, όμως είναι μεγαλύτερο (+150χλστ.), ψηλότερο (+25χλστ.), προσφέροντας περισσότερο χώρο για κεφάλια, πόδια και αποσκευές. Το μοντέλο αποκαλύφθηκε χθες, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης και φέρνει πολλούς άσους στο μανίκι του.
Εξωτερικά, είναι επιβλητικό και διαθέτει μαύρη πλαστική επένδυση παντού για να αποπνέει μια αίσθηση περιπέτειας. Οι ζάντες είναι από 18 μέχρι 20 ίντσες, ενώ ξεχωρίζει σίγουρα το φωτιζόμενο λογότυπο έξι αστέρων μπροστά και το τρισδιάστατο στο πίσω μέρος. Πάντως θα λέγαμε πως μοιάζει περισσότερο με υπερυψωμένο wagon παρά με SUV.

Στο εσωτερικό, το Trailseeker διαθέτει μια τεράστια οθόνη αφής infotainment 14 ιντσών τοποθετημένη οριζόντια. Τα ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto είναι, φυσικά, στάνταρ, όπως και η σουίτα EyeSight της Subaru με τα χαρακτηριστικά υποβοήθησης που κάνουν το μοντέλο πραγματικό φρούριο.
Η μπαταρία των 74,7 kWh που βρίσκεται στο δάπεδο του Trailseeker είναι η ίδια μονάδα που βρίσκεται και στο Solterra, παρέχοντας ισχύ σε δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν μπροστά και έναν πίσω. Η Subaru αναφέρει συνδυαστική ισχύ 380 ίππων δίνοντας στο μοντέλο τη δυνατότητα να επιταχύνει 0-100 σε 4,4 δευτερόλεπτα και παράλληλα να έχει αυτονομία στα 420χλμ.

Το μοντέλο φυσικά διαθέτει το γνωστό σύστημα συμμετρικής τετρακίνησης της Subaru ενώ η απόσταση από το έδαφος, μετριέται στα 21 εκατοστά. Παράλληλα υπάρχει και το πρόγραμμα X-Mode με προφίλ οδήγησης Snow/Dirt και Deep Snow/Mud, (ανάλογα με το περιβάλλον κίνησης), ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης του είναι στα 1.590 κιλά.

Όπως και με το Solterra, έτσι και το Trailseeker, αναπτύχθηκε από την συνεργασία της Subaru με την Toyota. Και όπως υπάρχει το δίδυμο bZ4X έτσι θα έρθει και αντίστοιχο από την Toyota, το οποίο δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα.
Πώς σας φαίνεται ο δεύτερο, αμιγώς ηλεκτρικό, δείγμα γραφής της Subaru;

