του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ελλάδα και οι υψηλές θερμοκρασίες ακόμη και τη χειμερινή περίοδο, δίνουν μια καλή ευκαιρία για δίτροχες αποδράσεις σε κοντινές ή και μακρινές διαδρομές. Στην περίπτωσή μας τρεις φίλοι με δύο μοτοσυκλέτες και ένα “mega-scooter”, προγραμμάτισαν την επίσκεψη στο περίφημο Δάσος Φολόης στην Πελοπόννησο, με αφετηρία την Αττική και με διαδρομή από τους εσωτερικούς δρόμους και όχι τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους.

Η παρέα ήταν ο Γιούρκας Σεϊταρίδης (ναι, ο Πρωταθλητής Ευρώπης 2004 στο ποδόσφαιρο), με το νέο Yamaha T-Max 560, ο Αντώνης Καλαμάρας με την Ducati Multistrada 1260S και ο υπογράφων με τη νέα Ducati Multistrada V2 950. H διαδρομή έγινε ενδιαφέρουσα μετά την Κόρινθο, βγαίνοντας από την Ολυμπία Οδό, με κατεύθυνση τη Νεμέα, όπου έγινε η πρώτη στάση για καφέ. Συνεχίσαμε ανηφορικά την όμορφη διαδρομή προς το Λεβίδι και μετά από Βλαχέρνα δεξιά προς Παγκράτι και Λαμπεία, με τις στάσεις για φωτογραφίες και βίντεο. Φτάσαμε τελικά στη Φολόη και το πανέμορφο δάσος με το πράσινο χρώμα στη μια του πλευρά και το καφετί στην άλλη του πλευρά, καθώς οι βελανιδιές συνθέτουν ένα πανέμορφο σκηνικό σε υψόμετρο 660μ. Το drone έκανε υπερωρίες και οι φωτογραφικές μηχανές και τα κινητά γέμισαν τη μνήμη τους με τις εικόνες που απολάμβαναν οι οδηγοί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καθώς η μέρα προχωρούσε και το φως έπεφτε και μαζί ανέβαινε η ανάγκη για φαγητό, η απόφαση ήταν να πάμε στη Λίμνη Λάδωνα από τον ίδιο δρόμο που είχαμε ήδη περάσει και στον Παλαιό Πάο κατεβήκαμε το γεμάτο κλειστές στροφές δρόμο προς τη λίμνη. Ένα ακόμη ωραίο τοπίο που προλάβαμε λίγο πριν το φως της ημέρας αρχίσει να φθίνει σημαντικά. Μια γρήγορη διαδρομή με το Τ-Max να βάζει φωτιά στην άσφαλτο στα χέρια του Γιούρκα και το σκοτάδι μας έπιασε στην Δάφνη και στην Ταβέρνα Τζόλας όπου απολαύσαμε καλό φαγητό, πριν πάρουμε το δρόμο της επιστροφής μέσω του περάσματος από τον “Μωρέα”, την Εθνική Οδό που από τη Νεστάνη μας επέστρεψε στην Αττική.

Σχεδόν 600 χιλιόμετρα απολαυστικής οδήγησης και κυρίως απολαυστικής θέασης των όμορφων σημείων της διαδρομής. Η Multistrada V2 950 αποδείχτηκε εξαιρετική με τους 113 ίππους, τα 200 κιλά της και τη χαμηλή κατανάλωση, που στα κομμάτια εκτός Εθνικής οδού, ήταν κατά μέσο όρο στα 4.7 λίτρα ανά 100 χλμ, με σβέλτη και γρήγορη οδήγηση. Στην Εθνική με συνεχείς υψηλές ταχύτητες ξεπέρασε τα 5.5 λίτρα / 100 χλμ. Η Multiatrada 1260S με τους 158 ίππους και τα 215 κιλά έκαψε ελάχιστη παραπάνω βενζίνη, ενώ πρωταθλητής κατανάλωσης – ειδικά στην Εθνική – αποδείχτηκε το T-Max 560 που με τους 47 ίππους και τα 218 κιλά έκαψε περισσότερο για να ακολουθήσει το γρήγορο ρυθμό. Από την άλλη ήταν εντυπωσιακό το ότι μπορούσε να είναι εκεί τέλεια το ρυθμό στις στροφές, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι είναι περισσότερο μοτοσυκλέτα παρά “βέσπα”.

Το όλο εγχείρημα κράτησε περίπου 15 ώρες και το επίσης καλό ήταν ότι και οι τρεις οδηγοί έφθασαν πίσω με πολύ μικρή κούραση σε σχέση με τις ώρες και τη διαδρομή. Σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα τη διαδρομή αυτή και την επίσκεψη σε αυτά τα ωραία μέρη της πατρίδας μας, είτε με μοτοσυκλέτα, είτε με αυτοκίνητο.

Από αριστερά: Δημήτρης Διατσίδης, Αντώνης Καλαμάρας, Γιούρκας Σεϊταρίδης

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης