Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εισαγωγή του χώρου της μοτοσυκλέτας στην ηλεκτροκίνηση γέννησε μια ολόκληρη μυριάδα νέων αντιλήψεων που αργά αλλά σταθερά ανοίγουν το μέλλον της μετακίνησης με δύο τροχούς. Η ενσωμάτωση μοναδικών στιλιστικών στοιχείων καθώς και οι εξελίξεις στον σχεδιασμό θα μπορούσαν σύντομα να φέρουν κάθε είδους νέες μοτοσυκλέτες, μερικές από τις οποίες δεν μπορούσαμε καν να ονειρευτούμε.

Πάρτε για παράδειγμα το Athena concept, μια ιδέα ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας που αλλάζει σχήμα από τον βιομηχανικό σχεδιαστή Zhengxuan Xie, ο οποίος το σχεδίασε ως διπλωματική εργασία στο Royal College of Art στο Λονδίνο. Η ιδέα περιστρέφεται γύρω από την έννοια του “Power Inside”.


Το μυστικό βρίσκεται στις δυνατότητες του Athena για αλλαγή σχήματος, πιο συγκεκριμένα, στην ικανότητα της μοτοσυκλέτας να προσαρμόζει το ύψος της σέλας. Η κατοχή μιας μοτοσυκλέτας που είναι προσιτή σε άτομα με διαφορές ύψους ενώ ταυτόχρονα παρέχει το ίδιο επίπεδο απόδοσης με άλλες μοτοσυκλέτες είναι ο κινητήριος παράγοντας της ιδέας Athena. Ουσιαστικά, σύμφωνα με τον σχεδιαστή, ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να αποφασίσει τις διαστάσεις της μοτοσυκλέτας – αυτό είναι, φυσικά, εφόσον είναι εντός της σφαίρας δυνατοτήτων προσαρμογής της ίδιας της μοτοσυκλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Κοιτάζοντας τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, είναι ξεκάθαρα μια φουτουριστική ιδέα που πιθανώς απέχει χρόνια, αν όχι δεκαετίες από το να γίνει πραγματικότητα. Παρόλα αυτά, δίνει μια ενδιαφέρουσα εικόνα του τι οραματίζεται ο καλλιτέχνης για το μέλλον της μοτοσικλέτας. Η ενσωμάτωση ημιδιαφανών υλικών στο σώμα της μοτοσυκλέτας της προσδίδουν μια πολύπλευρη προσωπικότητα.

Όπως εξήγησε ο Zhengxuan Xie, “Το ημιδιαφανές υλικό επιτρέπει στους χρήστες να αισθάνονται τη δύναμη του εξωτερικού περιγράμματος του οχήματος από απόσταση και όταν πλησιάζουν σε αυτό, μπορούν να δούνε τη μηχανική δομή μέσα στο όχημα περαιτέρω, για να αισθανθούν τη δύναμη μέσα στο όχημα, που αποτελεί επίσης συνέχεια του «Power inside» και της προσωπικότητας του χρήστη”.


Εκτός από την αλλαγή σχήματος και τη φουτουριστική τεχνολογία, ο Xie οραματίζεται ότι η Athena θα είναι μια αρκετά ισχυρή μοτοσυκλέτα. Στην πραγματικότητα, ο Xie έχει φτάσει στο σημείο να καθορίζει τις θεωρητικές προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας. Οραματίζεται ότι θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία 17,7 κιλοβατώρας χωρητικότητας 51 milliamperes. Η μπαταρία θα τροφοδοτεί με ρεύμα έναν ηλεκτροκινητήρα 348 volt με μέγιστη απόδοση 850 Ν/m.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης