του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jorge Lorenzo αναφέρθηκε στη διαφορά που κάνει ο κορυφαίος μηχανολόγος του MotoGP για την ομάδα του την Ducati, που σύμφωνα με τον Ισπανό οδηγό, θα κυριαρχεί και τα επόμενα χρόνια.

Ο Lorenzo γνώρισε τον Gigi Dall’Igna το 2006 όταν με την Aprilia των 250 κ.εκ. κέρδισε τον πρώτο του Παγκόσμιο Τίτλο, κάτι που επανέλαβε και το 2007, πριν να “προαχθεί” το 2008 στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP και να αρχίσει μια εποικοδομητική συνεργασία 9 χρόνων με την Yamaha η οποία του απέφερε τρεις Τίτλους. Το 2017 αποφάσισε να πάει στην Ducati, στην οποία ήδη ο Dall’Igna φαινόταν ότι μπορεί να αλλάξει τα πράγματα και να οδηγήσει την Ιταλική εταιρία στην κορυφή.

Lorenzo & Dall'Igna μαζί και στην Ducati, μετά τους Τίτλους στα 250 με την Aprilia

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Δεν ήταν πραγματικά τα χρήματα. Πήγα στην Ducati γιατί ήξερα ότι θα γινόταν η καλύτερη μοτοσυκλέτα. Ήταν ένα στοίχημα όπως του Hamilton, όταν άφησε την McLaren για την Mercedes και όλοι σκεφτόταν ότι ήταν τρελός”, είπε ο Lorenzo σε συνέντευξή του στην Ισπανική τηλεόραση. Βέβαια αν σκεφτούμε ότι τότε πήρε 30 εκατομμύρια για δύο χρόνια από τους Ιταλούς, μπορούμε να πούμε ότι και τα χρήματα έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην απόφασή του.

Τα πράγματα όμως δεν πήγαν τόσο καλά όσο περίμενε και ο Πρόεδρος της Ducati Claudio Domenicali στο ξεκίνημα της δεύτερης χρονιάς του συμβολαίου τους είπε στον Ισπανό ότι δεν θα συνεχίσουν το 2019, παρά το ότι ο Gigi Dall’Igna είχε διαφορετική άποψη. Ο Jorge Lorenzo απάντησε με τις πρώτες του δύο νίκες με την “κόκκινη” μοτοσυκλέτα και έφυγε για την Honda, με την οποία τελείωσε την καριέρα του το 2019, μετά από μια απογοητευτική χρονιά, με τραυματισμούς που τον άφησαν πίσω.

Το καλοκαίρι που μας πέρασε ο Jorge μου είπε σε συζήτηση που είχαμε στο Mugello – σε εκδήλωση που μου έκανε και μάθημα οδήγησης – ότι αν δεν έφευγε από την Ducati τότε, ακόμη θα οδηγούσε στο MotoGP και ενδεχομένως θα είχε πάρει το Πρωτάθλημα που μέχρι φέτος ξέφευγε από την Ιταλική εταιρία.

“Βλέπω ένα μάλλον κόκκινο μέλλον τα χρόνια που έρχονται. Έχουν την καλύτερη μοτοσυκλέτα για τα περισσότερα από τα επόμενα τέσσερα-πέντε χρόνια. Ο Dall’Igna είναι δύο βήματα μπροστά από τους άλλους σε θέματα πρωτοπορίας και τεχνολογίας. Μέσα στο γκαράζ δουλεύουν σαν να είναι ομάδα της Formula 1 και σιγά-σιγά ο Gigi ένωσε τα κομμάτια του παζλ. Κάθε χρόνο γίνονται όλο και πιο ανταγωνιστικοί και τώρα έχουν καταφέρει να έχουν οκτώ πολύ καλούς οδηγούς και πάνω από όλα οι τρεις είναι αρκετά ώριμοι στο να είναι πολύ γρήγοροι σταθερά”, εξήγησε ο Ισπανός που όταν ρωτήθηκε για το πλεονέκτημα της Ducati να έχει περισσότερους οδηγούς είπε: “Ίσως να είχε μικρότερο πλεονέκτημα αν είχε λιγότερους, αλλά θα κέρδιζαν ακόμη κι αν είχαν τέσσερις ή έξι”.

Κατά τον Lorenzo αλλά και πολλούς ακόμη στο χώρο του paddock του MotoGP τη διαφορά πια στις εταιρίες την κάνουν οι άνθρωποι που μπορούν να έχουν το ταλέντο και τη μηχανολογική διορατικότητα να πάρουν τις αποφάσεις για την εξέλιξη της κάθε μοτοσυκλέτας και στην περίπτωση της Παγκόσμιας Πρωταθλήτριας Ducati αυτός που κάνει τη διαφορά είναι ο ταλαντούχος κύριος Gigi Dall’Igna!

O Gigi Dall'Igna είπε στον δικό μας Δημήτρη Διατσίδη ότι είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την απόδοση της ομάδας το 2022

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης