Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός από τη συνεχιζόμενη απειλή για την υγεία, η πανδημία του COVID-19 έχει προκαλέσει όλεθρο στις βιομηχανίες σε όλο τον κόσμο. Στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, αυτό περιλαμβάνει δυσκολίες στις μεταφορές, ελλείψεις πόρων και δυσκολίες παράδοσης. Παρά αυτές τις παγίδες της εφοδιαστικής αλυσίδας, οι λάτρεις της μοτοσυκλέτας συνέχισαν να συρρέουν σε εκθεσιακούς χώρους.

Στα μισά του 2022, οι πελάτες κατέστησαν προφανές ότι η άνοδος των πωλήσεων που τροφοδοτήθηκε από τον COVID έχει μεταφέρει τη δυναμική της στη νέα χρονιά. Το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε άνοδο 11,1% στις πωλήσεις (σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2021). Η Ιταλία δεν ήταν τόσο τυχερή, αναφέροντας μια μέτρια πτώση 1,8% κατά την ίδια περίοδο.

Ωστόσο, αυτοί οι χαμηλοί αριθμοί δεν συνεχίστηκαν κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Μέχρι τον Νοέμβριο του 2022, η Ιταλία κατέγραψε τη σημαντικότερη βελτίωση σε σχέση με τα στοιχεία του 2021 με άνοδο 8,5% στις πωλήσεις. Η Γαλλία ακολούθησε με ανάπτυξη 7,6%, ενώ η Γερμανία ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα με άνοδο 5,3%. Η Ισπανία είδε αύξηση της τάξης του 4,1% και το Ηνωμένο Βασίλειο αύξησε τα σύνολά κατά 3,2%, με την Ολλανδία να είναι στο άλλο άκρο. βλέποντας μια συρρίκνωση της τάξης του 11,2%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μεταξύ των κατασκευαστών, η Aprilia ξεπέρασε τα στατιστικά πωλήσεων του 2021 κατά 49,6%. Το εργοστάσιο από το Noale περάτωσε 33.264 πωλήσεις κατά τους πρώτους 11 μήνες του 2022. Πίσω από την Aprilia, η Royal Enfield ανέφερε άνοδο πωλήσεων 36,6%, ενώ η κινεζική Zontes εντυπωσίασε με αύξηση 41,3%.

Οι αναλυτές απέδωσαν επίσης μέρος της συνολικής ανάπτυξης της αγοράς στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ. Μόνο η κατηγορία των ηλεκτρικών σκούτερ αντιπροσώπευε το 11% των ετήσιων πωλήσεων, ενώ η κατηγορία επεκτάθηκε με ρυθμό 38,4%. Αυτές οι θετικές αποδόσεις τροφοδότησαν τον κλάδο σε μια έκρηξη πωλήσεων 11,6% (σε 87.966 πωλήσεις) τον Νοέμβριο του 2022. Μέσα σε αυτό το διάστημα, οι κατασκευαστές πούλησαν 1,49 εκατομμύρια μονάδες (+0,6%), το οποίο αντιπροσωπεύει το υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων 15 ετών.

Η ευρωπαϊκή αγορά μοτοσυκλετών μπορεί να χρειαστεί να αντιμετωπίσει τον απόηχο του COVID-19, αλλά οι πελάτες συνεχίζουν να οδηγούν σε ρεκόρ πωλήσεων.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης