Daytona X310/R310: Αναμονή τέλος

Daytona X310/R310: Αναμονή τέλος

Τα δύο μοντέλα της Daytona που πρωτοείδαμε στην έκθεση μοτοσυκλέτας της Αθήνας είναι πλέον κοντά μας και σε τιμές που ξαφνιάζουν ευχάριστα.

Όπως σας είχαμε γράψει εδώ  πρόκειται για δύο άκρως εντυπωσιακών προδιαγραφών και σχεδίασης μοντέλα που μοιράζονται κινητήρα, πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα και διαφοροποιούνται σε χαρακτήρα. Έχουμε λοιπόν ένα Sport Touring (Χ) και ένα street naked (R), δύο μοτοσυκλέτες που μόλις ήρθαν Ελλάδα με προσόντα και τιμές που σίγουρα θα ελκύσουν πολύ κόσμο:

-        R310: 3.695€

-        X310: 3.995€



Ο κινητήρας τους είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τετραβάλβιδη κεφαλή. Ο κύλινδρος είναι από αλουμίνιο και διαθέτει λεπτά τοιχώματα, προσφέροντας ταχύτερη ψύξη και υψηλότερες επιδόσεις. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό και ο κυβισμός φτάνει τα 312 cc. Η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 34,5Hp στις 9.500rpm και η ροπή στα 3,0kgm στις 7.500rpm, ενώ η κατανάλωση δηλώνεται αρκετά χαμηλά στα 3,6lt/100Km. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξη σχέσεων και τα φρένα απαρτίζονται από δύο δισκόφρενα (ένα σε κάθε τροχό) και δικάναλο ABS 9.1M της Bosch. Οι τροχοί είναι χυτοί αλουμινένιοι 17 ιντσών, μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι 37mm, πίσω μονό αμορτισέρ που ρυθμίζεται, ενώ το ενισχυμένο ψαλίδι είναι από χυτό αλουμίνιο.



Από αλουμίνιο όμως είναι και διάφορα ακόμα περιφερειακά των μοτοσυκλετών, συμβάλλοντας σε ένα χαμηλό συνολικό βάρος στα 159Kg. Το δοχείο καυσίμου δέχεται 15,5 λίτρα βενζίνης, όπερ μεταφράζεται σε αυτονομία τουλάχιστον 350 χιλιομέτρων. Το R310 στερείται αεροδυναμικών βοηθημάτων ενώ το Χ310 διαθέτει πλήρες φέρινγκ και πιο ψηλό τιμόνι. Ενδιαφέροντα κοινά σημεία των δύο μοτοσυκλετών της Daytona είναι η εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί, η διπλή χαρτογράφηση (eco/sport) για αντίστοιχη οδήγηση (και οικονομία καυσίμου), το ηλεκτρικό κλείδωμα του τιμονιού(!) και η θύρα USB. Επιπρόσθετα, το X310 διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα φέρινγκ!

Εξοπλισμός X310/R310 με μια ματιά

• Ηλεκτρικό κλείδωμα τιμονιού

• Εκκίνηση κινητήρα χωρίς κλειδί (ένας σένσορας ξεκλειδώνει τη μοτοσυκλέτα από το ένα μέτρο)

• Διπλή χαρτογράφηση κινητήρα eco/sport

• Ρυθμιζόμενες μανέτες

• Led φώτα

• Μεγάλη ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων

• Χειριστήρια με μεγάλους διακόπτες και κρυφό φωτισμό

• Ηλεκτρικό άνοιγμα τάπας ρεζερβουάρ

• Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα φέρινγκ (στο Χ)

• Σέλα εργονομικής σχεδίασης από υλικό υψηλής αντοχής

• Θύρα USB

• Αντίβαρα τιμονιού

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2018, 09:04