Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Φουντώνουν οι φήμες τις τελευταίες εβδομάδες για την πιθανότητα να δούμε ακόμα και μέσα στο 2021 ένα Σχεδιάζεται και επιστροφή στο WSBK!ολοκαίνουριο GSX-R1000 από τη Suzuki. Σύμφωνα με πληροφορίες που μας έρχονται από την Αμερική, η ιαπωνική φίρμα έχει ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό του νέου της superbike το οποίο μάλιστα ίσως δούμε στην EICMA του 2021.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αλήθεια είναι πως το 2020 ήταν μια ήσυχη χρονιά για τη Suzuki, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα το 2021 δε θα μείνει με τα χέρια σταυρωμένα. Η αρχή έγινε με το εκπληκτικό Hayabusa που είδαμε τον Φεβρουάριο και συνεχίστηκαν οι εκπλήξεις με την έλευση του εντελώς ανανεωμένου GSX-S1000. Αυτό όμως ήταν μόνο η αρχή…

Το ένα και μοναδικό πρωτάθλημα της Suzuki στο WSBK ήρθε το 2005 με τον Troy Corser.

Επιστροφή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχουν περάσει τέσσερα χρόνια από την τελευταία σημαντική ανανέωση του GSX-R1000 και η Suzuki θέλει ναΤο νέο GSX-R θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στο MotoGP αγωνιστικό της Suzuki ξαναβάλει το κορυφαίο της superbike στο παιχνίδι των επιδόσεων. Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι δεν είμαστε μακριά από ένα νέο Gixxer το οποίο θα είναι σε θέση να τα βάλει με τους σοβαρούς αντιπάλους του από Honda, Yamaha, BMW και Kawasaki μεριά (λόγω διάταξης κινητήρα).

Εκείνο που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι η φημολογία περί επιστροφής της Suzuki στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike. Η εταιρεία έχει αποσυρθεί από το πρωτάθλημα από το 2015 και το νέο GSX-R1000 είναι πιθανό να σχεδιαστεί με γνώμονα την επιστροφή στις πίστες σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό σημαίνει αύξηση της ισχύς στους κοντά στους 200 ίππους και έναν σκασμό ηλεκτρονικά να το περιβάλουν.

Όλα αυτά είναι εικασίες φυσικά, ωστόσο δε θα μας κάνει και φοβερή εντύπωση αν δούμε στο κεντρικό περίπτερο της Suzuki στην EICMA τον Νοέμβριο να δεσπόζει μια ολοκαίνουρια GSX-R1000!

Η τελευταία επετειακή έκδοση GSX-R σε ένα βίντεο.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το Suzuki Katana μετατρέπεται στο απόλυτο νεο-ρετρό superbike

Έσπασε το χέρι του ο Alex Rins και χάνει το GP της Βαρκελώνης

Είναι βαριά η… φανέλα του Suzuki V-Strom 1050 XT

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης