του Νίκου Βιτσιλάκη

Θέλει να θυμίζει τον μεγάλο αδερφό CB1000R και ξέρει πως πίσω από τη σχεδίαση φέρνει μαζί του πρωτόγνωρες για τη Honda εφαρμογές στην κατηγορία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν διέρρευσαν οι πρώτες πληροφορίες για την έλευση του CB300R, όλοι πίστεψαν πως θα έκρυβε μέσα του έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα, συγκεκριμένα μια υπερκυβισμένη έκδοση του supersport CBR250R, ενός μοντέλου που -δυστυχώς- δεν κυκλοφορεί στην Ευρώπη. Και όταν τελικά αποκαλύφθηκε στην τελική του μορφή, ήρθε και η ..διάψευση. Γιατί το νέο μικρό streetfighter της Honda χρησιμοποιεί τον γνωστό υγρόψυκτο μονοκύλινδρο των 286cc από τη σειρά CB300F/CBR300R, με αυξημένη κατά σχεδόν μισό ίππο απόδοση (31 συνολικά). ​Με εξαίρεση τον κινητήρα, όλα τα υπόλοιπα αλλάζουν ριζικάΑπό εκεί και πέρα, όλα τα υπόλοιπα αλλάζουν, βλέποντας ριζοσπαστικές -για μικρό σε κυβισμό Honda- εφαρμογές. Όπως για παράδειγμα μονάδα αδρανειακής μέτρησης, προκειμένου να κατανέμεται καλύτερα η ισχύς του φρεναρίσματος μέσω του στάνταρ δικάναλου ABS. Όπως επίσης ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και μια τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά, αλλά και ένα ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα από συνδυασμό σωληνωτών και πρεσσαριστών κομματιών. Ο φωτισμός, που είναι τεχνολογίας full LED και η ευμεγέθης οθόνη LCD στα όργανα δεν θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο, κάτι παρόμοιο ισχύει με το εντυπωσιακό σε όψη τελικό εξάτμισης με τους δύο θαλάμους.  

Το νέο CB300R είναι ομολογουμένως μια πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα πόλης και αναμένεται να προσελκύσει κοινό από κάθε ηλικία. Η σχεδίασή του απόλυτα επιθετική, βγαλμένη από τα σχεδιαστήρια του πρότζεκτ Neo Sports Café, αν και τελικά βαδίζει σε άλλα μονοπάτια όσον αφορά στην κατηγορία που τελικά ανήκει. Γιατί μοτοσυκλέτα  Café δεν είναι σε καμμία περίπτωση, στα λημέρια των Sport Naked κινείται. Θα μπορεί να την αγοράσει αναβάτης με δίπλωμα Α2 και να καυχιέται ότι οδηγεί μια μοτοσυκλέτα με ξεχωριστό χαρακτήρα. ​Ποντάρει πολλά στη σχεδίαση και στον εξοπλισμό τουΝα τη χρησιμοποιεί στην καθημερινότητά του και τις αργίες να κάνει τις στριφτερές διαδρομές του στο διπλανό βουνό. Οι 31 ίπποι έχουν να αντιμετωπίσουν μόλις 143 κιλά βάρος και αυτό σημαίνει ότι στην όλη υπόθεση υπεισέρχεται και ο παράγοντας “fun to ride”. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα διατίθεται σε λογική τιμή, καθώς με δεδομένη την υψηλή ποιότητα κατασκευής θα προσελκύσει το ενδιαφέρον πολλών υποψήφιων αγοραστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σίγουρα στόχος του δεν είναι να μπει σε κόντρες με τον ισχυρότερο ανταγωνισμό (KTM 390 Duke, Kawasaki Z300, Yamaha MT-03) αλλά να αποτελέσει μια κατηγορία μόνο του όσον αφορά στην οικονομία καυσίμου και στην ευρύτερη χρηστικότητα.


σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης